5.

1.1K 80 2
                                    

A hét nagyon gyorsan eltelt, mintha egy szempillantás lett volna.
Az első munkanapon SeokJin-nal megvitattuk a jól sikerült randit, ahogy elmeséltem neki a következőt is. Adott pár tippet, hogy mit is tudnék főzni, bár már megvolt az étel a fejemben.
Mindenképpen spanyol ételt szerettem volna, ami nem túl nehéz, de laktat is, e mellett szerettem volna, ha édeset is eszünk utána, ami megfelel az ő ízlésének is.

Nem véletlenül kellett az internet, hogy segítsen, hogy hiteles lehessek, majd be is kell szereznem a hozzávalókat az ételhez.
Péntekre hagytam a bevásárlást, hogy minél frissebbek lehessenek a hozzávalók.
Kikérem a csirkemellet, majd a zöldség részhez megyek, közben tárcsázom Jungkook-ot, hogy szóljak milyen öltözéke legyen.
- Szia, zavarlak? - kérdezem azonnal tőle.
- Szia, nem dehogy. - válaszol, nyikorgást hallok a telefonból.
- Spanyol tematikájú lesz a vacsi. - kertelés nélkül közlöm vele, miközben válogatom a paprikát.
- Ejj, megnehezíted a dolgom. - cicceg egy kicsit, de tudom, hogy élvezi. - Az inggel nem lövök mellé, igaz?
- Azzal nem. - kuncogom el magam, miközben lemérem a zöldségeket. - Én is abban leszek.
- Ha már spanyol, van az a krém desszert, nem jut eszembe a neve...
- Az katalán krém. - mondom, én is hibába estem. - Nem spanyol desszert, így nem az lesz.
- Azt hittem spanyol. - hallom, hogy egy kicsit csüggedt lett. - Mindegy, csak gondoltam megemlítem neked.
- Köszönöm, de már megvolt a keresés. - mondom hálásan. Szemeimmel a cukrot keresem. - Hogy vagy cukor?
- Vásárolsz? - kérdezi.
- Igen. Frissen akartam megvenni a húst. - válaszolom. - Áhá, megvagy. - leveszem a cukrot. - A desszerttel kapcsolatban, nem lesz a legédesebb, de szeretnék egy csokoládé öntet féleséget csinálni. Mit szólsz hozzá?
- Csak nyugodtan. - válaszolja. - Mennyire édes?
- A te ízlésed szerint, pont megfelelő. - válaszolom mosolyogva. - Fehér vagy tejcsoki legyen?
- Legyen fehér, ritkán eszem. - válassza ki nekem a csokit, amit le is veszek a polcról.
- Ahogy kívánod. - tolom tovább a kocsit. - Na de érek a kasszához, le kell tennem.
- Csak nyugodtan Chim. - hangja nagyon nyugtatóan hat rám. - Holnap hatra ott vagyok.
- Rendben, várlak. - elköszönünk egymástól, majd megyek is fizetni.
Még ma meg akarom főzni a levest, hogy összeálljanak az ízek a holnapi napra.

***

Kicsit pánikolva sütöm meg a churrost, ez az első, hogy ilyet sütök és félek, hogy milyen lett.
Az első sütést meg is kóstoltam, ami isteni lett, már csak a többit kellett megcsináljam.

Fél hatkor lettem kész a főzéssel, meg a terítéssel is, így kicsit össze kellett kapjam magam abban a fél órában, főleg azért, mert hajat is mostan. Talán azzal ment el a legtöbb idő és még nem is szárítottam meg, amikor csengettek.
Fejemen a törölközővel nyitok Jungkook-nak ajtót és engedem be.
- Szia. - üdvözlöm két puszival.
- Szia. - lép bennebb, azonnal megillatozom parfümjét, enyhén édeskés illata van. - Török kaja lesz?
- Nem. - nevetem el magam. - Elszámoltam magam a főzést illetően. Kaphatok öt percet?
- Kaphatsz. - bólint.
- Érezd magad otthon. A konyhába ne menj kérlek. - mondom azonnal és a nappaliba kalauzolom el. - Sietek.
- Csak nyugodtan. - ül le a kanapéra.

Visszasietek a fürdőben, közben az arcom előtt legyezgetem kezemet. Igazán szexin néz ki a mai randin, az a vörös ing és a felső három gombot nem gombolta be. Elolvadok ettől a pasitól.

Gyorsan szárítom meg a hajam és állítom be, nem akarom megváratni őt és biztosan éhes is.
- Itt is vagyok. - szökkenek be a nappaliba. Jungkook az egyik szekrény polcán nézegeti a fényképeket, amiken én, a barátok vagy épp a család szerepel.
- Mondtam, hogy ne siess. - néz rám mosolyogva. - Jól nézel ki Chim.
- Köszönöm. - mellé sétálok. - Te is jól nézel ki, még rajtam is túlteszel.
- Ahhoz kétszer újjá kéne szülessek.
- Nem, dehogy. - kuncogom el magam. - Éhes vagy?
- De még mennyire. - válaszol felcsillanó szemekkel.

Mindketten a konyhába megyünk, ott terítettem meg és minden közel van, ha esetleg kellene neki.
- Kocsival jöttél? - kérdezem meg tőle.
- Igen. - válaszolja, kérdőn néz rám.
- Akkor nem ihatsz. - mondom azonnal. - Mindegy, a boron kívül van más is. Mit innál szívesebben? Van víz, kóla, baracklé is.
- Jó lesz a bor is, nem akarom elrontani a hangulatot. - válaszol kérdésemre.
- Nem tervezel hazamenni? - kérdezem egy kicsit flörtölve vele.
- A jó társaságért megéri maradni. - veszi azonnal a lapot.
- Rendben. - bólintok egy kicsit, kiveszem a bort a hűtőből és átadom neki. - Nyisd ki, addig tálalok.
Elneveti magát, majd kér egy nyitót is.

Míg ő kinyitja és tölt kettőnknek, addig én mindkettőnknek rakok paella-t a tányérunkra. Szerencsére rizses és a csirke is jó párositás hozzá. Igazán isteni íze van, ahogy összefőttek az ízek.
- Hmmm, jól néz ki és az illata is finom. - állapítja meg szaglásból Jungkook, bár a parfümje erősebb számomra. - Ez mi?
- Ez a paella. - válaszolom. - Rizzsel készül és alaplével, én csirkét használtam, de lehet más hússal is. A recept szerint haladtam és remélem ízleni fog. - fejezem be a magyarázatot. - Jó étvágyat!
Nem eszek addig, míg Jungkook meg nem kóstolja a vacsoránkat. Biztosra akarok menni, hogy ízlik neki és ugrásra készen állok, hogy ha kell neki valamilyen fűszer tudjam adni azonnal.
- Milyen? - kérdezem, miután egy falatot vett a szájába.
- Érdekes és nagyon finom. - válaszol és elmosolyodik. Nagyot szusszanok, mintha egy mázsa súly gurult volna le a hátamról. - Ennyire izgultál?
- Nagyon. - szusszanok egy nagyot és vele együtt enni is kezdek. - Féltem, hogy nem fog ízleni neked, mert külföldi.
- Hát nagyon tévedsz. - mondja, ránézek, azonnal rámkacsint. - Nagyon finom és bátor vagy, hogy bevállaltad.
- Nem vagyok bátor. - rázom meg a fejem. Felemelem poharam, ahogy ő is és koccintunk. Beleiszok a borba.
- De az vagy, csak néha bepánikolsz és sületlenségeket mondasz. - elnevetem magam, ez igaz. - Az tetszet, mikor azt mondtad pszihopata vagyok és biztos magamnak akarlak és bezárnálak. - elkuncogja magát. - Csalódtál, hogy nem vagyok az?
- Nem. - rázom meg a fejem mosolyogva. - Inkább megnyugodtam. Bármennyire is szeretem a szokatlan randikat, azért nem vagyok olyan, akinek bejönne egy pszihopata, aki kínozza.
- De azt nem értem, hogy honnan jött ez a gondolat? - néz rám értetlenül.
- Mikor mondtam, beletrafáltál a dolgokba. - mondom. - Pont azelőtt olvastam egy cikket egy nőről, akit elraboltak és fogvatartotta egy őrült. - magyarázom. - Az esküvőkön nem nézi ki az ember, hogy ilyen megtörténne vele és leengedi a védelmét. Plusz ott volt az is, hogy volt bennem alkohol jócskán és odajösz lefényképezni, utána beszélünk és édesen beszéltél hozzám, meg érdekelt is az, amit mondtam. Egyszerre voltál édes és szexi is, ahogy szórakozol, de dolgozol is. Meg később is kerested a társaságom...

Zavarba jövök, kezemmel eltakarom arcomat. Hirtelen lett melegem, halk nyüszitő hangot adok ki, ennyire nem lehetek hülye. Bevallottam neki, hogy milyen édes és szexi volt azon az estén. Ilyet nem csinálunk.
Megugrok egy picit, mikor megérzem meleg ujjait, ahogy elveszik kezem arcom elől.
- Chim, nyugodj meg. - mosolyog rám édesen. - Köszönöm a bókot, de te sokkal szexibb vagy.
Végig a szemeibe néztem, láttam az őszinteséget bennük, így csak cselekednem kellett.
Hevesen álltam fel a székről, ami hangos csattanással dőlt el a padlón, de én már Jungkook előtt voltam, fel volt állva. Csipeszkedve közelítettem meg ajkait és hevesen csókoltam meg, ő sem volt rest, azonnal viszonozta, miközben közelebb húzott magához derekamnál fogva.

Különleges (Jikook) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora