Θαρρώ πως η τύχη μου χαμογέλασε.
7 Ιανουαρίου βραδάκι σκάω μύτη στην κολλητή μου για να πιούμε τεκίλες (ως εορτάζουσα),εκεί που πίναμε σαν να μην υπάρχει αύριο λαμβάνω μήνυμα από μια κοπέλα... Εν τω μεταξύ εκείνη με είχε βάλει στους στενούς φίλους στο instagram καιρό πριν μου στείλει, πράγμα που μου φάνηκε περίεργο γιατί δεν γνωριζόμασταν. Μου απαντάει λοιπόν στο story που είχα ανεβάσει με την τεκίλα πιάνουμε την κουβέντα παίζουμε και ένα παιχνίδι με διλλήματα (ξέρεις τα κλασσικά...πίτσα ή σουβλάκι, θάλασσα ή βουνό), εν ολίγοις δίναμε σχεδόν σε όλα τις ίδιες απαντήσεις και κανονίσαμε να βγούμε 8 Ιανουαρίου (τσακ μπαμ εε?). Φτάνει η ώρα να βρεθούμε, την βλέπω πλησιάζει από μακριά και ψάχνει στο κινητό της για να με πάρει τηλέφωνο, την πλησιάζω, την χαιρετάω και κάνω κίνηση να την πάρω αγκαλιά και της κάνω μια << δεν πιστεύω να φοβάσαι τον covid? >> , εντάξει κρύα αγκαλιά θα σου πω για αρχή, αλλά την δικαιολόγησα γιατί ήταν πρώτη φορά που βρεθήκαμε.. Αναποφάσιστες και οι 2 είπαμε να πάμε στο γνωστό στέκι πολλών, το ποτιστήρι, έλα μου όμως που ήταν γεμάτο, εν τέλει καταλήγουμε στην σφήνα για κρασιά. Καθώς μιλούσαμε, ξέρεις για να γνωριστούμε θα σου πω τι σκεφτόμουν.. Ήταν τόσο γλυκιά και sexy ταυτόχρονα που μέχρι και η λίγη αμηχανία που είχε φαινόταν τέλεια πάνω της, τα καφέ της μάτια έλαμπαν λες και ήταν φλόγες που ήθελα να με κάψουνε και τα χέρια της μοιάζανε σαν 2 θάλασσες που με συνεπαίρνανε μαζί σε κάθε κίνηση τους. Πίνουμε τα κρασιά μας και φεύγουμε από το μαγαζί, μου ζητάει να πάμε βόλτα και δέχομαι... έλα όμως που εγώ έχανα μήτρα με τόσο κρασί και νερό που είχαμε πιει, της το λέω και μου λέει οκ πάμε να πάρω ταξί να φύγω και πήγαινε και εσύ σπίτι.. Την αγκαλιάζω ξανά και της λέω στείλε μου όταν φτάσεις...δεν εγγυώμαι τίποτα μου λέει, άμα θυμηθώ καλώς... Εκείνο το βράδυ κατάλαβα πως την πάτησα για τα καλά... Κάπου εδώ να σας συστηθώ και να σας πω και 2 λόγια για την κοπέλα που γράφω!
Με λένε Μαριάννα, είμαι σχεδόν 21, σπουδάζω νοσηλευτική, αγαπώ τα τριαντάφυλλα και τους ανθρώπους. Επίσης φοβάμαι την μοναξιά και μισώ την διπροσωπία.
Την λένε Βίβιαν, είναι 19, σπουδάζει στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, είναι γλυκιά, ευαίσθητη και κατά βάθος ρομαντική...
Και για να κλείσω εδώ με το πρώτο βράδυ έχω να πω πώς πρώτη φορά βλέπω πορνό σε βλέμμα, ξέρεις αυτό που σε γαμάει εγκεφαλικά και σε κάνει να περιμένεις πως και πως για το πότε θα σε πηδήξει σωματικά!!
YOU ARE READING
ABOUT HER
RomanceΚαλώς ήρθες στην ζωή μου έρωτα....πέρνα μέσα και μείνε σε παρακαλώ... ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ