Κάτι από λεβάντα

19 0 0
                                    

Η μυρωδιά και η γεύση της είναι υπέροχες.
Η μαγεία της κρύβεται εκεί που σε ταξιδεύει.

Ένα λιβάδι με λεβάντες το οποίο δεν βλέπεις που ξεκινάει και που τελειώνει, έτσι μοιάζουν και αυτά που νιώθω για εσένα. Δεν έχω θέσει όρια και φραγμούς στα συναισθήματα μου,τα έχω αφήσει στο έλεος της καρδιάς σου.

Θα σου πω μια ιστορία...

Ήταν μεσημέρι του Αυγούστου και τριγυρνούσα σε κάτι ερημιές ψάχνοντας τον έρωτα.
Φορούσα μαγιό και παρεό για να με κάψει ο ήλιος.
Περπατούσα ξυπόλητη και στις μύτες για να νιώθω ότι αιωρούμαι.
Συνάντησα ηλιοτρόπια, πορτοκαλιές, λεμονιές, τριφύλλια,μα αυτό που με μάγεψε ήταν ένα τεράστιο μωβ τοπίο.
Από μακριά διέκρινα κάποια να κάθεται κάτω από τον πλάτανο που υπήρχε στην μέση του λιβαδιού. Αμέσως κατάλαβα πως ήσουν εσύ.
Έτρεξα ανάμεσα στις λεβάντες ακουμπώντας τα χέρια μου στις κορυφές τους μέχρι να σε πλησιάσω.
Ήσουν ξαπλωμένη πάνω σε ένα γαλαζοπράσινο καρό σεντόνι και μύριζες ένα κλωναράκι.
Φορούσες λευκό μισοκουμπωμένο πουκάμισο και ένα γαλάζιο μαντήλι στα μαλλιά.
Ξάπλωσα δίπλα σου και χάζευα τις ηλιαχτίδες που έλουζαν τα μάτια σου.
Παρατηρούσαμε το αεράκι που χάιδευε την λεβάντα και έμοιαζε σχεδόν με ήχο νανουρίσματος.
Ξεκίνησες να με γαργαλάς με το κλωναράκι στην κοιλιά, ανέβηκες στο στήθος και κατέληξες στο αυτί ψιθυρίζοντας μου πως σε ηρεμώ όσο η μυρωδιά της λεβάντας.

Μέσω αυτής της ιστορίας θέλω να σου πω πως μαζί σου θα πήγαινα παντού και θα έκανα τα πάντα.
Μπορώ να με φανταστώ δίπλα σου οπουδήποτε.

Ένα λιβάδι με λεβάντες είναι η ζωή σου και εγώ πρωταγωνιστώ σε αυτή.

ABOUT HERWhere stories live. Discover now