Ξέρεις οι ανθρώπινες σχέσεις είναι δύσκολες και έχουν τα σκαμπανεβάσματα τους.
Οι ερωτικές σχέσεις αποτελούνται από δύο άτομα ανεξάρτητου φύλου και ηλικίας.
Μεγάλο ρόλο παίζουν η προσωπικότητα και η ωριμότητα του ατόμου!Έχω να σου πω το εξής:
Να αποφεύγεις τους ανθρώπους που δεν προσπαθούν για το καλύτερο! Αυτούς που επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη, αυτούς που τα παρατάνε στα δύσκολα και αυτούς που δειλιάζουν.
Η επιλογή σου να μπεις σε σχέση και να μοιραστείς την ζωή σου και την καθημερινότητα σου με έναν σύντροφο αυτομάτως σε καθιστά υπεύθυνο για την εξασφάλιση της ψυχικής του υγείας.
Να τον λατρέψεις,να τον ερωτευτείς,να τον αγαπήσεις,να του δωθείς,να του χαρίσεις ένα χάδι,μια αγκαλιά,να αγγίξεις κάθε εκατοστό της καρδιάς του και να του αποδείξεις πως αξίζει να σπαταλήσει κάθε λεπτό για σένα.Και στο κάτω κάτω αν δεν τρελαίνεσαι τι να το κάνεις;
Φίλε μου δεν υπάρχει ομορφότερο συναίσθημα από τον έρωτα για αυτό φρόντισε να τον ζήσεις μέχρι τέρμα δίχως να φοβηθείς.
Δωσ'τα όλα για όλα!Θα τσακωθείς,θα πλακωθείς,θα κλάψεις, θα πονέσεις,θα πληγωθείς αλλά φρόντισε να είναι στιγμιαίο.
Ναι αλήθεια πόνεσα, στεναχωρήθηκα και πληγώθηκα, ένιωσα ανεπιθύμητη εκεί που πίστευα πως η παρουσία μου είναι αρεστή.
Αλλά ξέρεις τι πονάει πιο πολύ;
Να σε κάνει να αισθανθείς έτσι ο άνθρωπος σου!
Να σε κάνει σκουπίδι μόνο με δύο κουβέντες.
Να αδιαφορεί παντελώς για το τι νιώθεις!
Να γίνεσαι ο μεγαλύτερος μαλάκας και η ευτυχία να παύει να έρχεται.Αιωρείται μελαγχολία και αμφιβολία.
Δεν πειράζει ψυχή μου έχεις μάθει να συγχωρείς και αυτό είναι μεγάλο προσόν για σένα.
Επομένως συμπεραίνουμε πως ότι ραγίζει δεν ξανά κολλάει.
YOU ARE READING
ABOUT HER
RomanceΚαλώς ήρθες στην ζωή μου έρωτα....πέρνα μέσα και μείνε σε παρακαλώ... ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ