Β: Νομίζω πρέπει να βάλουμε μια ταμπέλα, να δώσουμε μια ονομασία..
Μ: Γιατί πρέπει;;
Μ: Περνάμε καλά; Γελάμε;;
Β: Ναι, μα βγήκαμε τόσες φορές!
Μ: Είμαστε μαζί και δεν το ξέρεις!
Μ: Είσαι δική μου από το πρώτο βράδυ.
Ημερομηνία: 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
Ώρα: Παγωμένος χρόνος
Τοποθεσία: ΕρμούΑπόψε δεν θα δώσουμε βάση στο ποτιστήρι και στα οινόμελα διότι αυτά είναι δεδομένα.
Ξέρεις που θα σταθούμε; Εκεί που κατάλαβα πως έγινε δική μου, εκεί που πήραμε την απόφαση να είμαστε μαζί.Σάββατο βράδυ σε ένα παγκάκι στην Ερμού, εκεί που όλα πάγωσαν και ο χρόνος σταμάτησε. Ήταν η στιγμή που την είδα να γελάει και να ντρέπεται λέγοντας μου "δηλαδή εμείς τώρα έχουμε σχέση;"
Ναι μωρό μου παρέδωσα ψυχή, μυαλό και σώμα. Ενέδωσα σε αυτό που μου προκαλείς. Θες να το πεις πεταλούδες στο στομάχι; Θες να το πεις έρωτα με την πρώτη ματιά; Πες το όπως θέλεις! Εγώ αυτό που ξέρω είναι πώς πρώτη φορά καυλώνουν μυαλό και σώμα μαζί. Πρώτη φορά μου κρατάει κάποια το χέρι έτσι. Πρωτόγνωρα συναισθήματα που ξερίζωσες και έβγαλες στην επιφάνεια.
Ήσουν τόσο χαρούμενη και ευτυχισμένη που όλα γύρω σου ήταν τόσο ασήμαντα, το μόνο που παρατηρούσα ήταν το βλέμμα σου,το χαμόγελο σου και την έκπληξη που ένιωθες με όλο αυτό που συνέβη.
Πίστευες ότι δεν θα με κατακτούσες;
Το έκανες από την πρώτη στιγμή μωρό μου!
Ξέρεις...ποτέ δεν πίστευα πως θα έβρισκα μια κοπέλα σαν και εσένα. Αυτή η σχέση φαντάζει όνειρο, είναι πολύ καλή για να είναι αληθινή!
Νομίζω ήρθε η ώρα να αφεθείς στον έρωτα και να μην φοβάσαι τίποτα.
Αν δεν τολμήσεις δεν θα μάθεις ποτέ τι μπορεί να συμβεί.
Και επειδή έχω την συνήθεια να παρομοιάζω τα πάντα με κάτι,άκου να δεις τώρα τι συμβαίνει.
Νιώθω ότι μοιάζεις με ένα πολύχρωμο χάος που θέλω να χαθώ μέσα του.
Ένας λευκός καμβάς που πετάω πάνω του όλα τα χρώματα που υπάρχουν.
Μια μίξη χρωμάτων που ποτέ δεν σκουραίνουν το αποτέλεσμα. Αυτό είσαι.Θέλω να ξέρεις πως είμαστε...
ΕΣΥ και ΕΓΩ
YOU ARE READING
ABOUT HER
RomanceΚαλώς ήρθες στην ζωή μου έρωτα....πέρνα μέσα και μείνε σε παρακαλώ... ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ