Σάββατο βραδάκι καλεσμένες στο party της Αντιγόνης (φίλη της Βίβιαν).
Έρχεται η αγάπη μου από το σπίτι ντυμένη στα μαύρα, εξάλλου έπρεπε να κλάψουμε και έναν sugar daddy, καθόμαστε κανένα μισάωρο φοράει και την γραβάτα της, εν τω μεταξύ και εγώ στα μαύρα ντύθηκα αλλά σε πιο σέξυ εκδοχή! Δεν είχε ηρεμία αυτό το κορίτσι,πέρα δώθε όλη την ώρα με ένα χαμόγελο αδιαπέραστο. Βάλαμε μπουφάν και φύγαμε, εντάξει μιλάμε για απόσταση 10 λεπτών δεν ήταν μακριά. Στην διαδρομή σκεφτόμουν πόσο τυχερή είμαι που την έχω, ειλικρινά δεν νομίζω να μπορώ να αποτυπώσω σε λέξεις τον έρωτα που νιώθω για την Βίβιαν. Φτάνουμε λοιπόν στο σπίτι μπαίνουμε μέσα χαιρετάμε τα παιδιά, συστήνομαι μόνη μου σε κάτι ξινές που ήταν εκεί και μετά μαντεύαμε τι θέματα είχε δώσει η Αντιγόνη στα άλλα παιδιά,μπορώ να πω πως όλοι είχαν πλάκα,ειδικά η Ολίνα και η Γεωργία.
Βγαίναμε συνέχεια έξω για τσιγάρο ως που ήρθε η στιγμή να πιούμε.
Βάζω εγώ Λευκό Ημίγλυκο κοπανάω 2 ποτήρια στην αρχή και η Βίβιαν έβαλε την περιβόητη ΒΟΤΚΑ ΛΕΜΟΝΑΔΑ.
Ξέρεις τι σκέφτηκα εκείνη την στιγμή;; Θα ήθελα να ήμουν μια καλοκαιρινή βραδιά σε μια ταράτσα ξαπλωμένη χαζεύοντας την,να πίνει και να χορεύει σαν να μην υπάρχει αύριο.
Να έρχεται και να στάζει σταγόνες από το ποτό της πάνω στο γυμνό μου στήθος.
Να μεθάει γλείφοντας κάθε εκατοστό του στέρνου μου.
Όλο το βράδυ αυτό σκεφτόμουν και με καύλωνε τοσο πολύ!
Την έβλεπα να χορεύει και να τραγουδάει με τέτοιο τρόπο που θα ξεσήκωνε και εσένα αν ήσουν εκεί!
Κάποια στιγμή έρχεται και με τραβάει από το χέρι στην τουαλέτα, κλειδώνει (σβηστά φώτα).
Κάθεται στην λεκάνη και την καβαλάω.
Πώς γίνεται να με κάνει τόσο υγρή μόνο με ένα άγγιγμα στον κώλο και στο στήθος; Δεν με ένοιαζε τίποτα ρε μόνο να την φασωσω ήθελα και να την καυλώσω τέρμα.
Είχαμε ιδρώσει,στάζαμε από καύλα και γούσταρα τόσο πολύ να την γλείψω μέχρι να χύσει.
Κάποια στιγμή βγήκαμε από το μπάνιο και συνεχίσαμε κανονικά την διασκέδαση μέχρι που σκίστηκε το παντελόνι της γιατί ως γνωστόν είναι party animal,με τα πολλά και τα λίγα γυρίσαμε σπίτι για να αλλάξει. Εγώ δεν ξανά πήγα στο party γιατί να σου πω την αλήθεια περνούσα πολύ ωραία και χαιρόμουν τα παιδιά αλλά ένιωθα λίγο έξω από τα νερά μου.
Το μόνο που ήθελα ήταν να περάσει καλά η κοπελάρα μου, τίποτα άλλο.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τρελαίνομαι όταν την καυλώνω και δαγκώνεται!
Με γαμάει εγκεφαλικά αυτό το βλέμμα που μου ρίχνει όταν απολαμβάνει αυτά που της κάνω!
Καύλα, καύλα, καύλα, καύλα, καύλα!!!!!
YOU ARE READING
ABOUT HER
RomanceΚαλώς ήρθες στην ζωή μου έρωτα....πέρνα μέσα και μείνε σε παρακαλώ... ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ