"Θέλω να χορέψω μαζί σου σε αυτόν τον ήχο"
Ήταν βράδυ Παρασκευής, έβρεχε και η νοσταλγία μου για αυτήν ήταν τεράστια.
Ήταν η νύχτα που η επιθυμία μου για τον έρωτα της μεγάλωσε ξαφνικά.
Συνδύασα έρωτα, πάθος, ενθουσιασμό,θαυμασμό και σχημάτισα την τέλεια φαντασίωση μαζί της.Καθώς αρέσει και στις δύο η βροχή αποφασίσαμε να πάμε βόλτα σε μια απόμερη παραλία.
Φτάσαμε,βγάλαμε τα παπούτσια και αρχίσαμε να τρέχουμε χέρι χέρι παράλληλα με τα κύματα της θάλασσας.
Κάποια στιγμή χωρίς να καταλάβω πως, σκόνταψα και έπεσε πάνω μου.
Ήμασταν ξαπλωμένες στην βρεγμένη άμμο,το νερό της θάλασσας μας άγγιζε λες και ήταν πέπλο και το βρεγμένο της μαλλί με χάιδευε σε όλο το πρόσωπο κατά την προσπάθεια της να με φιλήσει.
Είχαμε γίνει χάλια αλλά δεν μας ένοιαζε τίποτα παρά μόνο να ζήσουμε την στιγμή στο έπακρο.
Σηκώθηκε από πάνω μου με αποφασιστικότητα με τράβηξε από το χέρι και με έσυρε μέσα στην θάλασσα.
Της έβγαλα την μπλούζα και την αγκάλιασα σφιχτά ενώ αυτή μου έσφιξε την μέση και ταυτόχρονα μου ψιθύρισε στο αυτί πόσο με θέλει.
Συμφωνήσαμε να φύγουμε και να γυρίσουμε σπίτι.
Στον γυρισμό περάσαμε από μια γέφυρα που αναγκαστικά έπρεπε να πατήσεις πάνω στις ράγες! Δεν υπήρχε δρόμος...
Φοβόταν τόσο πολύ που έτρεμε ολόκληρη.
Της λέω άκου τον ήχο της βροχής που σχηματίζει μια μοναδική μελωδία καθώς συναντά τα σίδερα!
Μην φοβάσαι κράτα μου το χέρι και θα περάσουμε μαζί απέναντι.
Τότε μου ήρθε η τέλεια ιδέα να τις περάσουμε χορεύοντας!
Βάλε το ένα σου χέρι στον ώμο μου και το άλλο στην μέση μου, κράτα με σφιχτά και αφήσου πάνω μου!!
Χαμογελούσες στραβά από τον φόβο σου και όμως κατάφερες και τις πέρασες.Αυτή η σκηνή είναι ότι πιο ρομαντικό θα μπορούσαμε να ζήσουμε! Σου κρατάω το χέρι και θα στο κρατάω για όσο είμαστε μαζί! Στα εύκολα και στα δύσκολα.
Η καρδιά μου χτυπάει για σένα και θέλω να το βάλεις καλά στο μυαλό σου αυτό.
Σε λατρεύω χωρίς καμία αμφιβολία.
Είναι τόσα πολλά αυτά που νιώθω και δεν ξέρω τι να τα κάνω! Να στα πω; Να τα γράψω; Να τα κρατήσω μέσα μου; Τι να τα κάνω; Και αν πληγωθώ ξανά ποιος θα μαζέψει τα κομμάτια μου; Όταν εσύ φύγεις εγώ για ποιον θα γράφω;Καταθέτω την ψυχή μου καθημερινά!
YOU ARE READING
ABOUT HER
RomanceΚαλώς ήρθες στην ζωή μου έρωτα....πέρνα μέσα και μείνε σε παρακαλώ... ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ