No když si čtu jak jsem to psala, způsob a myšlení. Hrůza, lepší je to tedy až potom. Jenže všichni většinou bohužel hodnotí podle maximálně prvních pěti kapitollách.
"Belloooo!"
Zakřičela jsem na svou mladší sestru. Zrovna se loučila s okolím, jedeme zpátky k tátovi do Forks. Máma si našla přítele Phila, Phil často cestuje a máma chtěla cestovat s ním a tak se stěhujeme k tátovi aby s námi nemusela být doma. Pro mé mladší sestry to bude těžké nemají s tátou tak pevný vztah jako já nenavštěvovali ho tak často občas tam jezdili na letní prázdniny a abych se přiznala já už jsem tam dobré dva roky nebyla. Moc se na něj těším právě nám Phil nakládá kufry do auta, musíme vyjet na letiště."Holky já vím taky mi budete chybět ale musíme jet nebo nám to uletí."
Řekl nám Phil. Máma nás zrovna objímala a loučila se s námi.Už nastupujeme do letadla, sedím uprostřed mezi sestrami. Anastásie sedí u okna já vedle ní a Bella u uličky, nemají rádi létání tak je obě chytnu za ruce a vzlétáme.
Po chvíli cesty vidím jak Anna a Bella usínají ale snaží se být vzhůru.
"Klidně spěte já vás pak vzbudím"
Oni se na mě podívali a společně odpověděli.
"Dobře děkuju."Já si mezitím vytáhla knížku ( jakou chcete) A četla si.
Kdy začalo letadlo přistávat tak jsem začala budit Bellu a Annu obě trochu zabručeli a nakonec vstali když jsme vyšli i s kufry čekal na nás táta, já jsem se k němu rozeběhla a kufry nechala na místě a obejmula jsem ho."Ahoj tati!!"
Bella mi kufry vzala a obě došli k autu, viděla jsem na nich že nevěděli jak mají začít. No co byla to dlouhá doba kdy se s ním viděli.
"Ahoj?"
Řekli holky nastejno a Anna se dokonce trochu usmála. A já se snažila nesmát já vím je to ode mě hnusné ale je to vtipné. Táta jim to vrátil velkým úsměvem a taky jim odpověděl.
"Ahoj."Pak jsme naložili kufry a nastoupili do auta. V autě bylo takové to trapné ticho.
Táta se začal s Bellou snažit mluvit radši jsem to nevnímala a koukala jsem na míhající se les a domy, zrovna pršelo, mám ráda déšť. Vždy když jsem tu byla tak jsem chodila do deště tancovat. Zapomněla jsem vám něco říct doma na mě čekají dva moji miláčci upřesním to psi dlouho jsem je neviděla moc se na ně těším.Zaparkovali jsme u domu a vystoupili jsme z auta, vyndali jsme si věci a šli jsme do domu i když z venku vypadá malý uvnitř má tři pokoje jednu ložnici, kuchyň, obývák a koupelnu. Každá jsme měla svůj pokoj. Když vyjdu schody hned u schodů na levé straně má pokoj Bella pak já naproti schodům koupelna naproti mě Anny pokoj a naproti Belle tátova ložnice. Můj pokoj byl velice krásný (ukážu příští kapitolu všechny pokoje, atd..) začala jsem si ho vybavovat a vybalovat si věci.
Konec první kapitoly tak ahoj a snad se líbí.
ČTEŠ
Sestry Swanovi - Twilight Sága / Stmívání
Fiksi PenggemarDo Forks se vrací setry přesně tři neboli trojčata Swanovi poznávají rodinu Cullenu také nové věci, objevují nové přátele a nepřátele, zážitky, atd.. Na úvod nic moc ale pokud se rozhodneš číst tak děkuji a přeji hezké čtení. (Jasper Hale) !pozměněn...