Sobota (minule jsem to nenapsala)
Ráno jsem vstala kolem čtvrté a už nemohla spát tak jsem se vydala s věcmi do koupelny, kde jsem provedla hygienu.
Rozhodla jsem se že si půjdu zaběhat, oblékla jsem se, učesala a šla dolů.Táta už byl s chlupáči pryč a tak jsem si jen namazala rohlík, který jsem rychle snědla, vypila malé kafe a vyrazila do lesa.
Běhala jsem dejme tomu půl hodiny když jsem se zastavila a zaslechla varovné.
"Emmette." Uslyšela jsem Edwarda ale pozdě jsem si to uvědomila jelikož už mě Emmett držel v náručí a točil se se mnou. Když mě položil podívala jsem se na Edwarda, Martina, Billa a Marka.
"Promiň mi to Elizabeth." Řekne Emmett a upřeně se na mě dívá.
"Už půjdu..."
"Počkej! Beth. Jaspera to mrzí, už nějakou dobu nejedl."
"Já za to ale nemůžu. Nic jsem neudělala ale někdo si to náramně užil." Odporuju v jeho pokusu usmíření mě a Jaspera tím že já můžu za to že nejí. I když mě to mrzí, hrozně a je mi to líto... Upřeně a hnusně se podívám na Emmetta a pak zas na Martina.
"Už jsem se omluvil." Vyjekne Emmett a zvedne ruce nad hlavu na což protočím oči a ušklíbnu se.
"Já vím, hele. Je mu to líto ale teď nikam nemůže, chtěl. Ale jelikož dlouho nejedl a je teprv začátečník jako vegetarián, jako my. Mohlo by se stát že na někoho zaútočí. Pojď s námi, slibujeme že si Emmett nic nezkusí ale Jasper nechce jíst." Odpoví mi.
"Beth prosím." Řekne Edward a ukáže větší pytlík se zvířecí krví.
Nadechnu se a kývnu hlavou. Edward přejde ke mě, vyhoupne si mě na záda a rozeběhne se se mnou k jejich domu.
Před domem se zastavil, já z něj slezla a převzala si pytlík. S kluky za zády jsem vešla dovnitř a pouhým kývnutím pozdravila zbytek Cullenů.
"Jsem ráda že jsi tady." Řekne Esme, když ke mně přijde, usměju se na ní a ona mě vzápětí obejme což jí oplatím. Obejmu se ještě s Rose a Alice.
ČTEŠ
Sestry Swanovi - Twilight Sága / Stmívání
Fiksi PenggemarDo Forks se vrací setry přesně tři neboli trojčata Swanovi poznávají rodinu Cullenu také nové věci, objevují nové přátele a nepřátele, zážitky, atd.. Na úvod nic moc ale pokud se rozhodneš číst tak děkuji a přeji hezké čtení. (Jasper Hale) !pozměněn...