Gravant, càmera i acció!
Bon dia, gent, em dic Jack i aquests és el meu primer dia en YouTube. Espero aquest moment des de fa força. Bé, em presento, com ja he dit abans, em dic Jack i el meu primer cognom és Riera. Faig karate des dels quatre anys, ja que sóc cinturó negre.
Allà a karate, vaig fer dos millors amics bessons, l'Emma i el Martí. La veritat és que m'alegro del fet que hagi conegut aquestes persones, perquè són molt importants per mi.
Bé, continuem, tinc quinze anys i ara mateix estic gravant i fent trucada amb la gent que vol fer-me preguntes més personals, us deixo l'enllaç de la trucada aquí a la part de comentaris, del directe.
Aquí un tal Joan, m'ha preguntat si puc descriure com són els meus amics. Així que els descriure: a veure, per començar; l'Emma és una noia guapa de quinze anys també com jo, és molt llesta amable, té un gos que es diu Max, li agrada molt anar a la muntanya, llegir escoltar música i mirar pelis i sèries.
El Martí és un noi molt amable, també molt llest, molt respectuós. Li agrada llegir, jugar al mòbil i anar a passejar. I ell també té quinze anys.
Algun dubte més? -No-, molt bé, doncs fins a la setmana que ve!...
-Espera un moment!- Espereu, hi ha una persona que té una pregunta -la primera pregunta, és: a quin poble o ciutat vius?, i la segona pregunta és si t'agrada l'Emma-.
Bé, jo i la meva família, amics, etc. Vivim a Girona. I de moment, crec (pensant per dins) que no, només som amics.
Bueno, crec que no hi ha més preguntes i com deia abans, ens veiem cada dissabte o diumenge!
Aquest últim dubte, m'havia fet pensar molt; hi ha alguna possibilitat dins meu que em faci pensar que m'agrada l'Emma i que és més que una amiga per a mi o no?
YOU ARE READING
Estimat diari
RomanceUna història d'amics i amistat normal i corrent, però no per sempre. Perquè això ràpidament pot canviar.