9

7.8K 547 38
                                    

"Bebeğim" diyerek giriş yaptığı parkta bakışlarını salıncakta oturan gence sabitlemişti.

Jungkook dudakları arasındaki sigarayı çekip yandan bir gülüşle

"Hayırdır? Neden geldin?" Diye soru yöneltmişti.

Taehyung gülümseyip Jungkook'un yanındaki boş salıncağa kurulup cebinden sigara paketini çıkardıktan sonra Jungkook'un cevaplanmamış sorusunu cevaplamıştı

"Hiç. Geçerken uğradım öyle" diye gevelemişti.

Jungkook onun bu haline gülümseyip sigarasını dudakları arasına koymadan

"Öyle olsun" demişti.

Havada ılık bir rüzgar hakimken Taehyung cebinden çıkardığı paketi tekrar cebine koyup bir hışımla ayağa kalkmış. Jungkook'un önüne dikilmişti.

Jungkook çatık kaşlarıyla ona bakarken Jungkook'un dudakları arasından sigarasını alıp kendi dudakları arasına koymuş yandan bir sırıtışla Jungkook'un arkasına geçerek onu sallamaya başlamıştı.

Jungkook kendini tutamayıp güldüğünde

"Cidden seni anlamakta zorlanıyorum" demişti. Her ne kadar Taehyung'u çocukluğundan beri tanıyor olsada yinede bazen onu anlamakta zorlandığını hissediyordu hatta öyleki ikisi ilişki içerisindeyken bu durum daha sık yaşanmaya başlamıştı. Jungkook adeta Taehyung'u tanıyamaz hale gelmişti. Birbirlerinin her anlarına sahip olsalarda ilişki içirisindeyken bu durum fazlasıyla değişmişti. Çünkü Jungkook ilk defa Taehyung'un farklı yanlarıyla tanışmış farklı anlarına tanıklık etmişti. Ve açıkça konuşmak gerekirse bu durum Jungkook'u fazlasıyla huzursuz etmeye yetmişti ve sonları kaçınılmaz olmuştu.

Beklenildiği üzere Taehyung'un o değişik tavırlarına sadece bir süre katlanabilmişti Jungkook, eğer biraz daha ilişkilerine devam etselerdi belkide içindeki Taehyung'a olan en ufak sevgi pıtırcığıda nefrete dönecekti. Yani aslında ayrılmaları onların lehine değil aleyhine olmuştu ama bunu Taehyung'a anlatmak kadar kabul ettirmeside zordu.

"Fazla naz aşık usandırır biliyorsun değil mi?" Diye laf atan Taehyung'la daha keyiflice gülmüştü Jungkook.

Jungkook saçına konan öpücükle duraksarken aynı anda salıncağında duraksadığını hissetmişti. Taehyung kollarını Jungkook'un boynuna sarmış başını da başının üzerine koymuştu.

"Yavrum ne olacak bizim bu iş?"

Jungkook gülmemek için yanaklarının içini ısırırken omuz silkmişti. Cevap vermek istemiyordu. Ama biliyordu ki hayatına Taehyung gibi birisi bir daha asla girmeyecekti kimse onu Taehyung gibi sevmeyecekti onun gibi korumayacaktı en önemlisi Jungkook kimsenin yanında Taehyung'un yanında çocuklaştığı gibi çocuklaşamayacaktı.

"Bana sorarsan. Şahsen ben evlilik görüyorum" diyerek gülmüştü Taehyung.

Taehyung görmesede Jungkook'ta gülmüştü.

Rough Love-Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin