21

5.6K 422 39
                                    

"Jungkook" diye fısıldadı Taehyung başını biraz daha Jungkook'un boynuna gömerken

"Özür dilerim" dedi buğulu gözlerini yumarken. Pişmandı çok pişmandı hatırlamadığı bir olay yüzünden köpekler gibi pişmandı. Zamanı geriye alma şansı olsa o anı değiştirmek için elinden geleni yapardı Taehyung. Ama şuan elinden gelen hiçbir şey yoktu. Olan olmuştu ve olanları değiştiremezdi.

Jungkook ondan ayrıldığından beri ona kızan küfürler savuran tarafı şuan küçük bir çocuk gibi diz çökmüş ağlıyordu.

Kim Taehyung sevdiği adama şiddet uygulamıştı.

"Gözlerimin önünde nefret ettiğim adama dönüşmeni izlemek iğrenç bir durumdu" dedi Jungkook uzun süredir süren sessizliğini bozarak.

Taehyung usulca başını sallayıp

"Çok özür dilerim" diye fısıldadı.

Jungkook başını geriye atarak bakışlarını tavanda sabitledikten sonra konuşmak adına dudaklarını araladı.

"Siktiğimin çocukluğu bir hiç olup kayboluyordu Taehyung. Sen kayboluyordun. Dayanamadım"

Kendini gitmeye mecburmuş gibi hissetmişti Jungkook. Kaldığında bütün güzellikler bir bir mahvoluyordu çocuklukları ölüyordu sevdiği adam ölüyordu.

"Ben o günden sonra toparlanamadım Jungkook. Yemin ederim ki çok çabaladım ama o günü o geceyi unutamadım. Kurtulmak istedim o zehirli düşüncelerden ama başaramadım." Diyen Taehyung ile sertçe yutkundu Jungkook.

O günü Taehyung gibi o da unutamıyordu. Yerdeki kanlar onun ölü bedeni ve başında tüm bedeni titreyen Taehyung. Tam anlamıyla korkunç bir geceydi.

"Sana şiddet uyguladığımda canın çok a-acıdı mı?" Taehyung'un sonlara doğru titreyen sesiyle Jungkook kısa bir anlığına gözlerini yumup açmıştı. Taehyung ise Jungkook'tan gelecek cevabı korkuyla bekliyordu.

"Taehyung biz seninle çocukluğumuzdan beri bir sürü kavgalara karıştık. Bir çok kez dayak yedik. Bir çok kez birbirimizi dövdük. Ayrıca kavgalarımızın çoğunda en çok dayağı yiyen hep sen oluyordun."

"Çünkü sana vurmaya kıyamıyordum"

Taehyung'un bu dediğine Jungkook sırıtmış ve başını Taehyung'un başına yaslamıştı.

"İstesem o günde bana vurmanı engelleyebilirdim."

"Neden engellemedin? Lanet olsun neden sana şiddet uygulamama izin verdin?"

Taehyung ne kadar güçlü olsada Jungkook ile olan kavgalarında genelde en çok dayağı yiyen taraf o olurdu. Evet bazen sırf Jungkook'a kıyamadığı için ona vuramazdı ama çoğu zaman Jungkook'un ondan güçlü olmasından dolayı en çok dayağı o yerdi.

Belki o gün Taehyung kendinde değildi ve istemeyerek Jungkook'a şiddet uygulamıştı ama Jungkook istese kendisini koruyabilir kolay yoldan Taehyung'u etkisiz bırakabilirdi.

"Neden engel olmadın?"

"Canın çok yanıyordu Taehyung. Eğer seni durdurmaya kalkışsaydım kendine zarar verebilirdin"

Bir kaç saniye duraklayıp konuşmaya devam etti Jungkook

"Kendine zarar vermeni istemedim." Dediğinde Taehyung dudaklarındaki buruk tebessümle Jungkook'un boynuna dudaklarını bastırdı. Ardından gözyaşları öptüğü yeri ıslatırken burnunu boynuna sürterek kokusunu içine çekti.









Rough Love-Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin