17.POGLAVLJE

11 1 0
                                    

                            ♤♤♤

Kroz tri decenije koje je Elara provela sa Laurentom , dvije su bile u skrivanju , ona velika kuća ispunjena besmrtnim bićima se skrivala od ljudskih pogleda sve dok Laurent nije odlučio da preuzme čitav grad u svoje ruke. Organizovao je zabavu , baš u onakvom stilu kao i dosada. Sada su zvanice na zabavi bili svi ugledni činovnici i ljudi koji pokreću ovaj grad , ljudi koji žude za moći i novcem.

Sklopio je dogovor s njima , oni će štititi tajnu ove vile , a za uzvrat će dobiti snagu i konekcije , saradnju koju vampiri mogu doprinjeti ljudima poput njih. Opčinjavanje je bilo jedan od najkorištenijih trikova.

Te večeri Elara je nosila jarko crvenu haljinu baš onakvu kakvu je Laurent odabrao , ona je u ovome vidjela mogućnost za uništenjem.

Dogovor između ljudi i vampira , nešto što se nije svakodnevno moglo vidjeti , sigurno ne u ovolikim razmjerima. Jedan čitav grad će da kleči pred Laurentom , on je to tako vidjeo ali ubrzo su se njegovi dobri dogovori i planovi urušili. Ljudi su shvatili kako da budu oprezniji u njihovom okruženju , svi koju su znali su koristili verbenu i štitili se od opčinjavanja.

Odjednom su ljudi stojali ispred vampira koji su klečali. Jonathan je onaj koji je bio prava prilika za Elaru da uradi nešto.

Dan je bio prikraju i u dvorištu je Laurent pričao sa lordovima koji su odlučili kupiti neko zemljište i proširiti svoj grad , napraviti ga glavnim gradom ove države , najjačim i najljepšim , bili su jako gladni za uspjehom.

Laurent je samo želio sigurnu okolinu koja će da bude neprimjetna. Jedan od lordova koji je jako mlad je ustao i stojao lice u lice sa Laurentom.

" Ako više ljudi bude dolazilo u ovaj grad vi ćete imati više hrane , ne zaboravi da smo mi tebi potrebni a ne ti nama."

Da su bili sami njih dvojica , Laurent bi mu raskopadao tijelo , ovako pred ostalim pripadnicim vijeća mogao je samo šutjeti i smijati se. Elarin osmijeh je bio slađi nego Laurentov , ona je sve to posmatrala sa terase , to je i uništilo Laurentov lažni osmijeh , znao je da ona sve čuje i znao je da polako postaje pijun u igri koju ne može više da kontroliše.

Jonathanu je zabranio da se viđa sa djevojkom od krvi i mesa , ona je bila kći gradonačelnika i žudila je za tim da bude vampir baš kao i Jonathan , željela je da cijelu vječnost mogu provesti zajedno.
Nakon tog tužnog razgovora , Laurent je napustio kuću i otišao u grad a Elara je uhvatila priliku i približila se Jonathanu , tješila ga je da ukoliko pretvori djevojku u vampira nema potrebe da se prestanu viđati.

Jonathan se prisjetio da postoji jedno jedino pravilo koje je Laurent uspostavio sa ljudima.
Nema pretvaranja ljudi u vampire , niti konzumiranje krvi porodica koje znaju tajnu.

" Možete pobjeći. Ti si najbrži od svih ovih vampira ovdje , možeš je uzeti u narčuje i bježati opčiniš ljude da vas sakriju na kraju grada , pretvoriš je u vampira i onda bježite zajedno. Ti shvaćaš da ova situacija može biti samo gora Jonathan , ljudi nas iskorištavaju , Laurent misli da sve drži pod kontrolom ali i sam znaš da nije tako."
Elara je bila svjesna da ako vampiri naprave jednu stvar koja se ljudima ne sviđa , sva stvar će da propadne , vampiri će biti protjerani iz grada ali Elara nije znala da će to privući još veće zlo - lovce na nadprirodno.

Jonathan je još tu noć pokupio djevojku i uradio baš kao što je Elara rekla.
Djevojka je postala vampir , ona vrsta novorođenog vampira koji ne može da se zaustavi sve dok ne ubije osobu i popije i zadnju kap krvi iz njenog tijela.
Jonathana je to brinulo , kuća u kojoj su se skrivali je imala miris na krv a ljudi koji su to živjeli su bili užasnuti i pored toga što ih je on konstantno opčinjavao. Jonathan nije znao da je Elara stupila u kontakt sa vješticom preko svoje služavke Mirele i začarala gradonačelnikovu kći tako da kada postane vampir samo razmišlja o tome kada će idući put da se hrani.

VAMPIRSKI UŽITAK Where stories live. Discover now