♤♤♤
Noć je postajala sve hladnija i hladnija , mjesec je sa visokog čistog neba posmatrao Elaru. Prethodnih dana je shvatila da su se lovci sve više i više približavali njihovoj rezidenciji. Opseg u kojem su vampiri mogli slobodno hodati po gradu je bivao sve manji i manji a ona je odavno prešla tu liniju sigurnosti. Čuje otkucaje srca u tami , više njih , opkolili su je. Nalazi se na neprijateljskoj zoni.
" Želim pričati sa vođom!"
Vikala je kako bi je čuli.
"Imam neke informacije za njega. Ionako sam na vašem nišanu."
Nadnaravnim sluhom je čula oružje u njihovim rukama , mirno su stojali a zatim se pomjerili svi u isto vrijeme samo za jedan korak naprijed , bliže njoj. Zatim koraci koji se približavaju njoj , jedna osoba , iz sjene je izašao muškarac sav u crnom.
" Nemoj me ubiti , dat ću ti nešto mnogo vrijednije." Amaru se smijao dok je u ruci držao pušku naciljanu prema njenom srcu.
" Dat ću ti Laurenta."
Izgovorila je hladno i oštro , bacila je svoje karte pred njega.
" Zašto bi ti izdala svog vođu , svog kreatora."
Sada je Elara ona koja se nasmijala." On nije moj vođa i sigurno nije moj kreator. Ja sam starija od svih njegovih vampira zajedno sa njim. "
Govorila je istinu , niko u toj kući nije znao koliko ona godina ima." Pitanje je isto, zašto bi izdala svoje?"
Lovac je mislio na njenu vrstu , krvoločne vampire koji žive kao pijavice." Zato što me on drži protov moje volje."
Elara je shvatila da mora biti iskrena sa njim , ako će sklopiti ovaj dogovor mora biti pažljiva." Blefiraš." Ponovo je izgovorio.
" Ne , uostalom budi džentlmen , jedina sam žena tamo."
" Kod vampirizma nema žena ili muškarac."
Lovac na nadnaravno je pričao o vampirima kao o parazitima koji se moraju uništiti. To je ono na šta su naučeni od onoga dana kada su stvoreni." Reći ću ti sve , svaki ugao kuće , svaku slabost. Samo mene pusti. Ko god je tvoj nadređeni biti će ponosan jer godinama to pokušavaš."
Elara je ponovo spomenula šta može uraditi za ovog lovca koji nikada nije planirao sklopiti plan sa predatorom kojeg lovi.
" Mene će ubiti ako sazna da sam napravio dogovor s vampirom."
Amaru je priznao , Elara je šutjela ali se nije predala.
" Ne možeš propustiti ovakvu priliku."
Lovac se omišljao dok je gledao u oružje koje drži." Uredu , ali ako se ispostavi da ćeš nas prevariti , šaljem sve lovce na tebe istog momenta."
" Dogovoreno." Nasmijala se radosno , očekujući spas i slobodu uskoro.
Nakon što je Elara objasnila i odgovorila na sva lovčeva pitanja on je dobio završnu riječ.
" Ti nađi način da izađeš iz zgrade prije nego što mi dođemo , povedi Michaela sa sobom , ja ću tamo biti i ubiti ću ga. Nakon toga imaš dva sata prije nego li krenemo za tobom."
(...)
Elara se budi , osjeća bol u lijevom oku , okreće glavu i shvata da je vezana.
Njene ruke pribijene uz njeno tijelo a oko nje hladni lanci. Prisjeća se stare navike , pomjerila je ruke očekujući da će se lanci usitniti ali samo je stvorila modrice po svojim rukama. Sunce polako zalazi , nebo se pozlatnilo. Elarin pogled je dalje padao na groblje ispred nje , bezimeni spomenici , zarasli u travu i trnje. Ubrzo je i zaključila da je ovo staro groblje i da se u blizini nalazi i Adirin grob , prvorođena vještica je očigledno u saznanju da je ona tu jer je upravo osjetila grubu glavobolju. Tražila je onog ko ju je doveo ovde , Sebastiana nije primjetila onda kada je izašao iz sjene i stao pored nje.
Još jedan podsjetnik da je čovjek sve više a sve manje vampir.
" Uskoro počinje." Izgovorio je i u ruci držao kristal koji je sve više i više sijao , ta svjetlost je probadala Elarine oči sve dok ih nije zatvorila. U svom umu je pokušavala dozvati Irshada , baš onako kako se on njoj obraćao.
Ali čula je samo tišinu. Počela je paničariti , ponovo je otvorila oči i gledala kako crna sjena obara Sebastiana na pod i baca kristal do njenih nogu. Tada se ispred nje pojavljuje nasmijani Irshad.
VOCÊ ESTÁ LENDO
VAMPIRSKI UŽITAK
VampiroJoš jedna priča o nadnaravnom svijetu , o magiji , izdaji , ljubavi , osveti , porodici i slabosti. Elara Di Nozzo se pronađe u situaciji koja je nemoguća za vampira , njene sposobnosti slabe , svakim danom je sve manje vampir a sve više čovjek. O...