14.POGLAVLJE

10 1 0
                                    

                               ♤♤♤

Njen hod se izoštrio , ojačao kako prilazi zgradi u kojoj se navodno nalazi njen novi
neprijatelj. Visoke lakirane čizme su fokusirale pogled na sebe sa crne kratke haljine ukrašene  dekolteom i sjajnim cirkonima. Prisjetila se Elarinih riječi :
" Zaveži kosu to ga je uvijek nerviralo."
Evelina se nasmijala na Irshadov izraz lica
onda kada ju je ugledao u kombinaciji koju
ona nikada ne bi obukla. Dok se Elara smijala također na njegovu reakciju  dodala je svojoj blizankinji torbu u obliku pisma. Kasna večer se uklapala u njenu jaku šminku ,  kontrolisanu crnom sjenom.
Otvorila je vrata bez kucanja i ušetala u zgradu , najavila svoj dolazak visokim
potpeticama i ubrzo ugledala nepoznato lice. Prvo što je primjetila na djevojci ispred sebe je to da njeno srce ne kuca.
Elara je bila upravu , Laurent je već stvorio
novorođene vampire koji će da ga slijede i
slušaju.

" On je na kraju hodnika."
To je bilo zadnje što je djevojka čokoladne kože izgovorila , njene tihe , ravne sandale su je odvele izvan zgrade i samo je slika njene tamnoplave haljine ostala u Evelininoj glavi.
Koračala je duž bijelog hodnika i dotaknula vrata koja je brzo otvorila.
Vidjela je njegovo cinično nasmijano lice.
Na trenutak se zabrinula za Rafaela koji je trebao već sada stojati vani , negdje u mraku gdje se nalazi i novorođeni Laurentov vampir.

" Izgledaš očaravajuće." Njegov osmijeh je pobjegao u jedan kut usana. Osjetila je svako pomjeranje njegovog pogleda. Prvo je pogled dugo zadržao na njenom licu , zatim svakoj liniji njenog tijela. Približio joj se jako brzo i dotaknuo njen struk. Svoje ruke je oslonuo na tanki materijal haljine i gledao direktno u njene oči. Kao da je ponovo osjetio slasni dio njihove prošlosti.
Evelina je svijesna da mu daje ono što on želi , misao da je ona tu uz njega i da mu se tako lako vraća. Njena ljepota je skoro smaknula sva njegova pitanja...

" Kako si znala gdje sam?"
Upitao je idalje , sklapajući svoje prste i stvarajući lanac od svojih ruku oko nje.
Evelina je svoje dlanove naslonula sa strane njegovih ramena , gledala je u njegovo ljubičasto odijelo i dubokim glasom progovorila.

" Alvaro mi je rekao za vaš razgovor , pokazao mi je adresu koju sam ja shvatila kao poziv."

Objasnila je i susrela Laurentov iritiran
pogled.

" Nisam ga previše prestrašio?"
Upitao je tek onako , da sazna njen odgovor.

" Nimalo , odreagovao je onako jer nije znao kakvu igru igraš. Istina je , nije znao za našu prošlost ali onaj dio o mom vampirizmu itekako jest."

Laurentov pogled je pobjegao u stranu , primjetila je stisak njegove vilice kao reakciju na njenu laž pomješanu sa malenom dozom istine.

" Ja ne igram nikakvu igru , Elara."
Izgovorio je tako ponosno i vratio svoje lice prema njenom.

" Stvarno misliš da ću povjerovati u taj odgovor?" Izgovorila je hrabro gledajući u zelene oči pune tajna.

" Zašto si došla?"
Upitao je i nadogradio svoje pitanje.
" Ako me ne želiš?"

" Jer ne žel..."

" Zašto bi nosila to što nosiš na sebi i zašto bih mi dopustila da te ovako držim , ovako blizu sebi i svojim usnama."

Još više je primaknuo svoje lice k njenom ,
svoje usne k njenim i tako se zaustavio.
Evelina je shvatila o čemu je riječ , o onome na šta bi Elara pala , iznova i iznova.
Na tu njegovu stranu koja je neodoljiva , barem na djelić sekunde.
Njihovi parfemi su se pomješali , oba hladna i oštra za ljudski nos.

" Jer želim da budem sigurna da ćeš nakon ove večeri otići iz Italije."

Dvoumila se Evelina oko sljedećeg poteza , poteza koji može da joj donese  pobjedu ili smrt. U svom umu Evelina je osjetila Irshadovu prisutnost , on i Elara su u zgradi skriveni pod čarolijom i čekaju Rafaelov dolazak.

VAMPIRSKI UŽITAK Donde viven las historias. Descúbrelo ahora