En sonunda kararsız kalarak içeriye direk girdim içeriye girdiğimde harry bir tekli koltukta oturuyordu diyer koltuğa baktığımda ise o bar taburesinde beni süzen adam vardı "harry benim malım bu kızmı bu kızsa ben para felan istemem bu kızı becersem yete-" o adamın sözünü kesen harry oldu "ne dediğine dikkat et alex o benim kızım ben kadın ticaretimi yapıyorum burda salak" dedi sonra bana döndü ve "gel buraya emily" dedi ona doğru korkakça yürüdüm ve tam önünde durdum başıyla bana yanındaki tekli koltuğa işaret etti oraya oturarak harry ve adının daha yeni alex olduğunu öğrendiğim adama baktım alex beni rahatsız edici bakışlarla tekrar süzüyordu harry bunu fark etmiş olacakki bana baktı ve sonra alex denen adama dönüp "gözlerini kızımın üzerinden cek alex yoksa ben çekmesini bilirim" dedi sonra bana catık kaşlarla baktı ve " sende louis'nin yanına git amily hemen sonra gelicem" dedi ayağıya kalktım ve ilk gördüğüm kapıdan içeri girdim louis orda durmuş koltukta oturuyordu elinde ise siyah bir çanta vardı bana catık kaşlarla baktı ve "ne oldu emily ben sana demedim mi bekle diye " dedi onun yanına oturdum ve "özür dilerim ama bir adam bana öyle bakıyordu ki korkmaya başladım ve sende gelmiyince iyice korktum" dedim beni yanına cekti ve saçlarımı karıştırarak "salak kız seni hiç orda bırakırmıyım ben" dedi kafamı göğsüne koydu ve "uykun varsa biraz uyu çünkü harry'nin işi biraz uzun sürücek gibi duruyor" dedi kafamı salladım ve göğsüne yattım louis cok iyi bir adama benziyordu en azından ben öyle sanıyordum sanırım ama harry ne işi yapıyordu uyuşturucumu hangi vw neyi yaptığını hiç annamamıştım umarım oda kotü biri değildir düşümcelerimden cıktım ve uyumaya baktım oldukça yorulmuştum zaten.
🍁
Sabah uyandığımda başka bir yerdeydim ve şuan karnımda acayip bir regl sancısı vardı yataktan kalktığım an "işte şimdi sıçtın" dedim kendi kendime yatak kan olmuştu ve ben başka yabancı bir yerdeydim kapıyı açmaya çalıştım ama acılmıyordu kitliydi umudumu kaybederek yatağa geri oturdum bir süre sonra kapı acıldı ve içeriye harry girdi lanet olsun başka biri giremezmiydi üzerimdeki örtüyü biraz daha kendime cektim ve ona baktım harry bana yaklaştı ve "iyi misin emily kıp kırmızı olmuşsun " dedi "şey..ımm..ben...ben....regl oldum ve hiç pedim ve iç çamaşırım yok" dedim kendimi battaniyenin biraz daha altına cekerken harry güldü ve "bunun için mi böyle domatese döndün" dedi "tamam sen şimdi banyoya git temizlen cıktığında pedin ve kıyafetlerin yatağın üstünde olur " dedi ve gitti ayağıya kalktım ve banyoya doğru ilerlesim banyo cok büyüktü içinde bir küvet ve birde düşakabin vardı düşakabine girdim ve banyodaki işlerimi bitirip havluya sarılıp cıktım cıktığımda harry'nin dediği gibi kıyafetlerim ve pedlerim yatağımın üzerindeydi dört tane günlük dört tanede gecelik almıştı banyoya gidip rütin işlerimi yaptım ve banyodan cıktım yatak örtümde toplanmıştı tertemiz bir yatak vardı önümde kapıya yöneldim ve kolu açtım kapı kilitli değildi zaten önceden niye kitlediyse biraz evi gezmeme kızmazdı sanırım yani neden kızsın ki merdivenlerden cıkmaya başladıkça heycan basıyordu beni bu ev ne kadarda büyük bir tandaha merdiven gördüm araya doğru ilerlerken arkamdan bir bağırış sesi koptu arkamı döndüğüm an harry belinde havlusu ve ıslak saçlarıyla karşımdaydi "emily oroya cıkma" dedi bağırıyordu ama bir yandanda sakin gibi bir ses tonu vardı bana doğru geldi ve belimden tutarak beni merdivenden aşağıya indirdi ve benim kaldığım odanın önüne geldiğimizde durdu ve "odaya gir ben cık diyene kadar cıkma emily " dedi "neden ben özür dilerim ama lütfen o odaya girmiyeyim" dedim yalvarmaklı sesimle derin bir nefes aldı ve "tamam ama ben gelene kadar hiç bir şeyi elleme tamammı" dedi kafamı salladım " kahvaltı hazırlayabilirmisin" dedi ben hayatımda hiç kahvaltı hazırlamamıştım ki ama zor olmamalıydı dimi? "Evet hazırlayabilirim" dedim kendimden emin bir sesle başını salladı ve "sana mutfağı göstereyim gel benle" dedi o önden giderken bende onu arkadan süzüyordum sırt kasları cok çekiciydı arkadan ayrı önden ayrı bir çekiciydi bu adam "beni süzmeyi kes emily" dedi alaylı bir sesle mutfağa geldiğimizde durdu ve kapıyı açıp "hadi bakalım küçük hanım görelim bakalım marifetlerini" dedi alayla bir sesle gülümsedim ve mutfağa girdim dolabı açtım sanırım önce bir yumurtadan başlamalıyım sonrasını bende bilmiyorum dolapları açıp karıştırmaya başladım en sonunda küçük bir tava bulmuştum yağı tavaya koydum yumurtayı hallettim ve tabaklara koydum o sırada zaten harry'de gelmişti gercekten ona ne diye hitap edicektim içimden harry diyebiliyordum ama ya dıştan ne dicektim masaya oturdu ve "güzel görünüyorlar" dedi bu dediğine gülümserken karnıma o feci ağrının girmesiyle yüzümü buruşturdum "hey..ne oldu yanlış bir şeyler mi dedim" dedi harry "ım..hayır bay styles sadece karnım ağrıyorda" dedim kaşlarını çattı ve "bay styles'mı?" dedi masaya oturdum ve başımı eğdim acayip utanmıştım çenemi elleri arasına aldı ve "utanmana gerek yok emily istiyorsan bana..baba diyebilirsin" dedi kafamı iyice ona kaldırdım ve gözlerimi gözlerine kitledim kafamı olumlu annamda aşşağıya yukarıya salladım yumurta yedikçe keşke yapmasaydım dedim içimden yumurta tuzsuz ve oldukça iğrenç bir tadı vardı harry gülerek "keşke ben yapsaydım" dedi bende güldüm bu dediğine kahkahalarımız yavaş yavaş solarken harry " okula gitmek istiyormusun?" dedi "şey..ımm..sanırım evet" dedim kafasını salladı ve "gel buraları toplayalım okula giderken bir şeyler yeriz" dedi birlikte masayı topladık ve evden cıktık yolda bir hamburgeciden patates almıştık harry kendinkisini yememişti ve bana vermişti okulun önüne geldiğimizde arabayı durdurdu ve "hazır mısın?" dedi kafamı salladım ve beraber arabadan cıktık okulun içerisine girdiğimizde bütün bakışlar bizdeydi-yani harry'deydi müdürün kapısının önüne geldiğimizde harry kapıyı tıklamadan içeri girdi ve "naber nicolas" dedi müdür ayağıya kalkarak "iyidir horold senden naber " dedi sonra bakışları beni buldu ve "bu yanında ki de kim horold" dedi harry beni belimdwn tutarak kendine cekti ve "bu benim kızım emily " dedi adam başını salladı ve bana elini uzattı elini tuttum ve "meraba ben emily" dedim "meraba bende nicolas tanıştığıma memnun oldum güzel bayan" dedi kıkırdadım ve elini yavaşça bıraktım koltuğuna oturdu ve "sen istiyorsan biraz gez toz okulu ben ve baban işlemleri halledelim" dedi kafamı salladım ve odadan cıktım.
Harry' nin ağzından
"Harry eminmisin emily'in o olduğuna" dedi nicolas bu konuda oldukça emindim
" evet nicolas kanının kokusunu almıyormusun kendimi zor tutuyorum boynuna yapışmamak için" dedim "iyide mesela o diyelim neden o zaman kanını içmiyorsun harry" dedi nicolas derin bir nefes aldım ve "çünkü kehanete göre istiyerek vermesi lazım ki kan işe yarasın yoksa bir boka yaramaz" dedim nicolas ile bu konu üzerinden biraz daha konuştuktan sonra bahçeden emily'in bağırış sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Daddy ✅✴hs✴
FanfictionHarry bir vampirdi ama emily onu bir insan sanıyordu harry onu kanı için evlat edinmişti asla aşık olacağını düşünmemişti