Amily
Harry kendini kaybetmişti arkama bakçak cesaretim yoktu şuan öyle bir korkuyordum ki korkudan daha hızlı koşmaya başladım telefonu çebimden cıkarıp önüme ilk cıkan ismi tuşluyordum louis'yi aradım anında açtı."Louis harry...harry vampire dönüştü ve....ve şuan be....beni kova...lıyor"
" tamam sakin kal ve koşmaya devam et amy hemen geliyorum sen sadece daha hızlı koşmaya çalış"
Dedi ve telefonu kapattı arkama bakıcak cesareti sonunda bulduğumda harry hemen arkamda kırmızı gözler ve sivri dışler ile peşimden koşuyordu kendini durdurmaya çalışıyor gibiydi ama bir türlü yapamıyordu önüme döndüğümde sert bir cisme çarptım ve yere kapaklandım kafamı kaldırıp baktığımda bunun louis olduğunu gördüm beni elimden cekip arkasına aldı omzunun üstünden ona bakarken harry'yi gördüm gözleri hala kırmızıydı.
"Harry kendine gel" dedi louis harry'ye doğru ilerledi ve onu yavaşca sarstı harry'nin gözleri anında o güzel, derin yeşil gözlerine döndü kafasını salladı ve bir louis'e bir bana baktı "b-ben özür dilerim amy ke-kendimi tutamadım" dedi bir elini boynuna atarak.
"Biliyorum harry sorun değil"
"Neyse hadi gidelim burdan" dedi louis ona katılarak kafamı salladım ve onlar önde ben arkada yürümeye başladık. Her zaman yanlız hissetmiştim kendimi ancak şuan kendimi öyle önemli hissediyordum ki bu içimde buruk bir gülümseme oluşturdu louis beni kurtarmak için gelmişti harry benim için her şeyi yapmıştı- elinden gelen her şeyi yapmıştı ikisinede minnattardım ikiside benim tek ve gerçek AİLEM olmuştu.
Eve geldiğimizde güzel bir kahvaltı yapmıştık şimdi ise ben salonda öylece boş boş oturuyordum lou ve harry ise zayn'leri bekliyorlardı ne konuşacaklardı acaba diye düşünmeden edemedim insanda inanılmaz derecede bir merak uyandırıyorlardı özelliklede zayn o başkaydı çok başka bir yapıya ve düşünceye sahipti diyerleri gibi vampir olmadığına bahse girebilirim.
"Siktir zayn şunu yapmayı kes kan görünce kendimi kaybediyorum"
"Bu beni ilgilendirmiyor horold"
"Zayn siktir git gercekten tutamicam kendimi sik kafalı seni" dedi louis N' oluyordu bilmiyordum ama zayn sürekli kahkaha atıyordu eyleniyor gibiydiler evet ben yanlarına gidince eylenceleri biticekti bunu cok iyi biliyordum onlar benim yanımdayken bir birlerine şaka yapmazlardı ciddi konuşurlardı ve bu can acıtıycı bana güvenmiyorlardı yoksa aslında haklılardı bende olsam bana güvenmezdim kaldıki onlar bana güvenecekti.
'Salaksın cünkğ amy salak'
İç sesim oldukça haklıydı
Onlar asla bana güvenmezdi ama şu vardı ki çok haklılardı bana güvenmemekte.BEN GELDİMMMM ramazandan beri hiç bişey yazmıyodum oruç vuruyo malum kafaya neyse oy vermeyi bide yorum yapmayı unutmayın 😘😘😘😘
Evet imana geldim KSPWMDPWNDOSJDOFN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Daddy ✅✴hs✴
FanfictionHarry bir vampirdi ama emily onu bir insan sanıyordu harry onu kanı için evlat edinmişti asla aşık olacağını düşünmemişti