3 (ceza)

368 4 0
                                    

1 hafta sonra (ceza)
Harry evde yoktu ve ben tek başıma evde ne yapıcağımı bilmiyordum ama biraz ortalığı karıştırsam bişey demezdi sonuçta sadece odasına girip ne var ne yok bi bakacaktım yukarı cıktım ve odasına adımladım odasına girdim ve yatağına uzanarak yastığından kokusunu içime çektim bazen harry gibi adamın nasıl sevgilisi olmaz diye düşünüyordum çok yakışıklıydı kim olsa ona kapılıp giderdi etrafı biraz daha incelerken masanın üzerinde eski bir defter vardı.

Ayağıya kalktım ve tefteri incelemeye başladım kapağından sanki 200 yıllık bir defter gibi gözüküyordu cok eski ama fazla yıpranmamış gibiydi onu olıp yatağa geri oturdum ve defteri açıp incelemeye başladım diyer sayfalarda beni merak ettiren pek bir şey yoktu öyle annamsız çizimler ve dövme modelleri vardı biraz daha arkalara gittiğim zaman bir sayfanın ucunda 'ANNE' yazıyordu buna takılmayarak diyer sayfalarada göz attım diyer sayfalar kanlıydı üzerinde damla damla kan vardı bu ne demek oluyordu bilmiyorum ama o sayfanın tam ortasında yine 'ANNE' yazıyordu bu sederki daha büyüktü yutkunarak defteri kapattım ve eski yerine masaya tam koyacakken sertçe kapı açıldı ve içeriye harry girdi korkuyla ona bakarken bana yaklaştı ve "burda ne arıyorsun emliy" dedi yutkundum ve "ş...şey ben...ıımm..ben-"sözümü kesen şey sertçe duvara toslamamdı harry kolumdan tutarak beni duvara yapıştırdı ve "SEN NEY EMİLY BEN SANA DEMEDİMMİ BU ODAYA GİRİLMEYECEK DİYE" dedi sesi gür ve korkutucu cıkmıştı beni kendi ve duvar arasına sıkıştırdı ve boynuma eyilerek "bu yaptığının bir cezası olacak bunu iyi biliyordun değilmi" dedi kafamı usulca salladım bu sefer bana kendini daha cok yasladı ve "bana cevap ver" dedi sertliğini cok kolay bir şekilde hissediyordum ve bunu hissederken cevap vermek o kadar zordu ki size annatamam "evet..evet biliyorum" dedim oldukça kısık cıkan sesimle bana kendini daha cok bastırdı ve "evet ne?" dedi "evet babacım" dedim beni ani bir hareketle duvara yüz üstü çevirdi ve ellerini kalçama getirip "aferin benim kızıma" dedi sonrasında popoma sert bir şaplak attı dudaklarımdan kaçan küçük bir cığlıkla beraber kalcama tekrar vurdu ve kısa şortumu aşşağıya indirip elini vajinama getirdi bana dokunmasından rahatsızlık duymuyordum acıkcası zevk alıyordum resmen birden iki parmağınıda içime ittiği an düşüncelerimden cıkıp acıyla isteksiz bir şekilde inledim "bana bunu sen yaptırıyorsun amy bunun tek suçlusu sensin" dedi ardından beni kucağına aldı ve yatağa yatırıp üstüme cıktı şuan ne düşünmem gerek hiç bir şey bilmiyordum bu benim ilkimdi ve benim ilkim bir cezaydı bu biraz kötü hissettirmişti açıkcası ama ilkinizin harry styles olduğunu bir düşünün bu bir ceza olsa bilene cok iyi bir cezaydı "gözlerini aç ve beni izle amy" dedi harry o diyene kadar gözlerimin kapalı olduğundan bin haberdim resmen gözlerimi acıp ona baktığımda bana baktığını gördüm üzerimden kalktı ve sırtını yatak başlığına koyarak beni izlemeye devam etti ceza bu kardardı sanırım beni ıslatıp bırakmak ayağıya kalktım ve harry'ye dönerek "gidebilirmiyim babacım" dedim "hayır daha cezan bitmedi amy" dedi ona annamsızca baktım ne yani daha ne yapacaktı ki gözleriyle kucağını işaret etti oturmam için onun kucağına oturdum ve yüzünü incelemeye başladım o da beni inceliyordu beni belimden tuttu ve kendine iyice cekerek bastırdı azımdan bir inneme cıktı bu utancımı on bin katına cıkardı resmen "ee...ne bekliyosun amy üstümü cıkarsana" dedi gözlerine baktım ve "be..ben..mi? Dedim oflayarak "sen tabikide bu odada başka biri varmı sence ha " dedi ellerimi gömleğinin düğmelerine getirdim ve tek tek açmaya başladım dövmeleri gözlerimi kamaştırıyordu resmen ben ona dalıp gitmişken o benim üstümü cıkarmıştı bilene dövmelerine biraz daha baktıktan sonra gözlerimi gözlerine kilitledim güzel yeşil gözleri vardı gözleri bir ormana benziyordu öyle güzel gözleri vardı ki bakmaya kıyamıyordunuz yani o derece güzel gözleri vardı beni kucağından indirdi ve yavaşca yatağa bırakıp pantolonunu açmaya başladı bir yandan beni izliyor diyer yandan ise pantolonunu cıkarıyordu sonunda hepsinden kurtulup üzerime cıktı ve "yarın yürüyemeye bilirsin" dedi ne demek istediğini annamasamda fazla kafaya takmadım bir anda içime girdi ve yavaşça kendini bana itmeye başladı o onki acım ile onu itmeye çalıştım ama bir milim bilene yerindwn kıpırdamıyordu acıyla bağırmaya çalışsamda sesim inlemekten öte gitmiyordu onun kolunu tuttum ve "b..ben özür dilerim...babacı....babacım lütfen dur..." dedim zorlanarak "canım..canım acıyor..babacım..lütfen..AHHH" dedim zorlanarak tekrar sişliğini içime itmesiyle daha yüksek bir şekilde innedim "işte benim kızım inne amy inne adımı inne" dedi sesi bir hırıltıdan farksızdı bir süre sonra acı zevk' e dönmüştü bu..bu cok deyişik ve rehatlatıcı bir şeydi.

O anın zevkiyle harry'nin adını innedim "harry...ımmmhh..harry..harry...harry" dedim innemelerime karşılık oda daha fazla hızlandı ve "bir daha bu odaya iznim olmadan girecekmisin amy" dedi kafamı iki yana salladım ve geriye attım. Daha cok hızlandı ve "ne duyamadım" dedi bu hızlanma canımı acıtmıştı en diplere girip-cıkıyordu resmen "h..hayır..BABACIM" dedim son kelimeyi bilerek bağırarak söylemiştim tamamını içime sokup "afferin benim kızıma" dedi kendini içimden cıkardı ve karnıma sıcak bir sıvı bıraktı ne olduğuna bakarken beyaz bir sıvı penisinden akıyordu adamın erkekliğine bakıyordum şuan utanıp kafamı geriye attım harry kendini yanıma attı ve "afferin..aferin..benim kızıma bu cok iyidi amy bebeyim" dedi ardından beni kucağına aldı ve banyoya götürüp küvetin içine bıraktı beni yıkayıp odama bıraktı bunların hepsini kucağında yapması ayrı bir hoşuma gitmişti ama bir sorun vardı ki karsıklarım beni öldürüp öldürüp diriltiyordu resmen bütün gece uyuyamamıştım ağlamıştım resmen üstelik harry de sesimi duymuyordu bir süre sonra bağırmayı kesip sessizce ağlamaya başladım.

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✅✴✴✴✴✴
Sabah
12:30 harry'nin ağzından
Aşşağıda kahvaltı hazırlıyordum amily hala kalkmamıştı dün gece onu o kadar zorlamıştım ki bunun farkına banyo yaptırırken annamıştım karsıklarına dokununca geri cekilip inniyordu onu banyosundan sonra kendimde temizlenmiştim 569 yıllık hayatımda ilk kez bu kadar zevk almıştım diyer kadınlar onların kanını almak için yaptıklarımdı düşüncelerimden cıktım ve emliy'nin odasına cıktım cıktığımda yatak örtüsü kan olmuştu ve o ağlıyordu hay sikim ne bok yedim ben bok vardı onu o kadar zorladım.

Ehehe en iyi yerinde bitirmediğime şükredin Oweowıroe

Yanlız ciddi ciddi ben bunu yazarken islandım amk bu bölümdeki harry long hair harry birkaç bölümden sonra saçları gidebilir artık bilemiyorum.

(MEDYA EMİLY) hadi eywalah

Harry'nin bu hikayedeki halleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry'nin bu hikayedeki halleri

Harry'nin bu hikayedeki halleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampire Daddy ✅✴hs✴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin