Amerika'ya Uçuş

504 13 1
                                    

Melodi'nin Ağzından:

Sabah erkenden uyandım.Perdeden süzülen güneş yüzüme vuruyordu, güneşden saklanmak için kafamı yorganın altına soktum o anda birden aklıma geldi bu gündü bu gün Amerikaya gidecektim. Yataktan hızla kalktım ve hemen giyinmeye başladım. Üstüme I Love New York yazılı beyaz yarım bir tişört altımada siyah taytımı ve uzun renkli conversimi giydip aşşağı indim. Annemle babam gitmemi pek istemiyordu ama gitmek benim için çok faydalı olacaktı hem ingilizcem gelişecekti hem de iyi bir eğitim alacaktım hem belki de yeni arkadaşlar edinirdim. Düşüncelerimi bırakıp güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra tekrar odama çıkıp bavulumu hazırlamaya başladım. Eşyalarım iki bavul ve küçük bir çanta tutmuştu. Son kez odama göz gezdirdikten sonra bavullarımı alıp aşşağı indim. Ailemle arabaya binip havaalanına yola çıktık. Radyoyu açtığımda saçma bir şarkı çalıyordu bende kulağlımı takıp kendi telefonumdan AC\DC Black and Black şarkısını açtım içimden mutlulukla dans ediyordum ama annem tam tersine üzgün gibiydi

''Sakin ol kızım ve kendine çok dikkat et bizi sık sık ara hatta görüntülü konuşalım'' derken göz yaşlarını tutamamıştı. Havaalanına geldiğimizde saat tam 8.55'di uçağın kalkmasına 5 dakika kalmıştı hemen annem ve babama sıkı sıkı sarıldıp ve uçağa doğru gittim. Biletimi gösterip uçağa bindim ve bakalım beni ne maceralar bekleyecekti...

Ada'nın Ağzından:

Kaç günden beri yurt dışı için ailemden izin almaya çalışıyorum izin alamazsam gerçekten içime oturacak. Annemin sesini duyup koşar adımlarla aşağıya indim babamla annem yan yana oturmuş bana bakıyorlardı birden dayanamayıp ‘’Ne oldu’’ diye sordum. Bunun üzerine annem ‘’Amerika’ya gerçekten gitmek istiyor musun?’’ diye sordu. Bu nasıl bir soruydu tabi ki istiyordum bunun için günlerce ağlamıştım. Hızlıca ‘’Evet’’ dedim. Annem birden ‘’Tamam o zaman gidebilirsin.’’ dedi Açıkçası şaşırmıştım. Günlerce gitmek için dil döktüğüm ve her defasında olumsuz cevap alan ben şimdi olumlu cevap almıştım. Heyecanla birden çığlık attım şu an evi benim çığlığım kaplıyordu daha sonra annemle babamı öpüp, hızlıca merdivenlerden çıktım ve odama girdim hemen Damla’nın numarasını tuşladım. Kısa bir zaman sonra telefonu açtı. Olan bitenleri ve ailemin izin verdiğini söyledim. Merakla ‘’Sen geliyor musun?’’ diye sordum. Bunun üzerine Damla üzülerek gelemeyeceğini çünkü ailesinin izin vermediğini söyledi. O an üzülsem de sonra en büyük hayalimi gerçekleştireceğimi hatırladım. Hemen internetten saat 10 uçağına bilet aldım ve heyecanla valizimi hazırlamaya başladım. Sabah heyecanla uyanıp valizimi kontrol edip yola çıktım. Hava alanına vardığımız da uçağın kalkmasına 10 dakika vardı. İşlemleri halledip uçaktaki yerime oturdum. O an aklımdan bir soru geçiyordu ''Acaba orada beni neler bekliyor…''

Alara'nın Ağızından:

Beni uykumdan uyandıran sesi tekrar kulak kabarttım.Bu annemin sesiydi. Yataktan kalktım elimi yüzümü yıkayıp hızlıca merdivenlerden aşağı indim. O sırada annemin salonda oturduğunu gördüm bende annemin yanına gidip oturdum ve ellerimle onun yanaklarını tuttum ardından baş parmağımla akan göz yaşlarını sildim. Annem ''Kızım Amerika'ya gidince her gün beni ara tamam mı?''dedi ''Tabi ki anneciğim hem ben oraya gidince sizi unutmayacağım ki okulum bitince geri yanınıza döneceğim hadi artık ağlama'' dedim. Gülümseyerek birbirimize sarıldık ''Kahvaltı hazır babanda bizi bekliyordur'' dedi. Annemle birlikte mutfağa gittik babamlada aynı konuşmaları yapıp kahvlatımı bitirdikten sonra odama çıktım ve hemen bavulumu hazırlamaya başladım. Odamı ve bavulumu tekrar tekrar kontrol edip herşeyin tam olduğuna emin olduktan sonra üstümü değiştirip bavulumu alarak aşağı indim. Annem babam ve abimle vedalaşıp arabaya binerek hava alanına gittim. Hava alanına geldiğimde saat 10.50'ydi uçağın kalkışına 10 dakika kalmıştı hemen bavulumu görevliye verip bende biletimi göstererek uçakta ki yerime geçtim ve Amerika'da olacak maceralarımı düşünmeye başladım...

BAD GİRL'SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin