2.Emo chłopiec 🐁

51 6 6
                                    

-Zwą mnie wiedźmą Fyodorą-powiedziała wiedźma.- A to jest mój wierny lew Atsushi oraz mój klaun cyrkowy Nikolai.-wiedźma wskazała palcem na osoby obok niej.
-Chodźcie ze mną a nie pożałujecie!

-Cóż to za sekta do kurzej stopy!?-zapytał Dazai.-Jak tu się znaleźliśmy?
W tym samym czasie z najciemniejszych czeluści kanału wyłoniła się niska, emo istota.

-Tosz to Adeptus Xiao!-krzyknął entuzjastycznym głosem klaun cyrkowy, Nikolai.

-Stul pysk odłamku człowieka!-owy Xiao zirytował się- Jam jest czarownik Xiao IV, a nie żaden Adeptus Xiao, nędzny klaunie.- Xiao dramatycznie poprawił swą emo pelerynę.

Klaun zasmucony odpowiedzią Adeptusa, zwrócił się w stronę lwa Atsuhi'ego oraz zaczął smyrać go po uszach.

-Opowiem wam pewną historię-westchnął Emo. Wiedźma Fyodora skinęła głową wyrażając zgodę.

-Dawno, dawno temu...-zaczął.-Za sczurami, za lasami w pewnej krainie zwanej Sczurolandią. Ludzie ze sczurami żyli w zgodzie, okazując sobie lojalność i wzajemny szacunek. Ale pewnego dnia, pewien zły człowiek potocznie zwany Władcą Ciem, ponieważ nieliczni znali jego imię, a każdy kto je wypowiedział na glos zginął.
-Dramatycznie, bro-Itto przerwał wypowiedź Adeptusa. Xiao w odpowiedzi westchnął.

-Wracając... Jak plotki głoszą, podczas pewnej królewskiej uczty król zjadł drugiego króla, który zwany był złotym sczurem. A kim byl ten złoty szczur już wam tłumaczę.-Złoty sczur był szczurem. Przyjaźnił się on z królem zwanym Ranpo Edogawą, który był człowiekiem. Magia ich przyjaźni stworzyła Szczurolandię.-Chłopak przybrał poważny wyraz twarzy.-
-Jednak pewnego dnia władca ciem, który nienawidził szczurów i ludzi porwał złotego szczura, zamknął go w lochach na setnym piętrze zamku.
-Na uczcie władca ciem podrzucił mu na talerz czekoladowego szczura, aby innych zmylić, że to złoty szczur. Gdy sczury i ludzie to zobaczyli zaczęli się wzajemnie oskarżać.
-A sam Edogawa został zamknięty w lochach zamku. Władzę objął władca ciem, a ludzie i szczury rozdzielili się na zawsze. Przez co powstały tajne organizację, które próbują pogodzić oba królestwa.

-Jescze powiedz ich nazwy będzie beka.-powiedział Dazai

-Nie rozumiem sformułowania słowa "beka", ale dobrze.-Xiao zaczął wymieniać-Moja grupa, czyli grupa Emosów, grupa wiedźmy Fyodory, grupa rudych oraz grupa menelix.-Itto zadławił się ślina próbując powstrzymać śmiech.
-Są jescze inne grupy, ale wymieniłem te, które pamiętam.-Adeptus zaczął się zastanawiać-Ah właśnie, powiedziano mi, że kwota za rozwiązanie tego problemu jest bardziej wartościowa niż nędzne skrzynia z diamentami, lub sto primogemów.

-A można dostać w ramach nagrody kobietę?-spytał Dazai.

-Ponoć w zakątkach Szczurolandi kryją się dwie księżniczki. Jedna prawdopodobnie zwie sie Sigma, o drugiej zaś nic nie wiadomo. Plotki głoszą, że ich uroda jest olśniewająca i nie jedna kobieta by pozazdrościła.-odpowiedział emo czarownik.

-Wchodzę w to! Będę miał z kim skończyć mój nędzny żywot-oznajmił Dazai
-Ja nie lubię kobiet, bo jedna już mnie oszukała. Jednak za nagrodę będę mógł kupić grzebień, więc też w to wchodzę.-powiedział Itto.

________________________________________
#pokójzludźmiiszczurami 🧍🐀

Dwóch samobójców i wiedźma(ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz