~3~

23.1K 113 37
                                    

SELAM. HİKAYENİN İSMİNİ DEĞİŞTİRDİĞİM İÇİN +18 LİK OLAN BÖLÜMÜDE BUGÜN YAZMAYA KADAR VERDİM. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.,

Sabah annemin bağırışlarıyla uyandım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı masasına oturduk. Babam ''Oğlum annen bana anlattı olayı gerçekten kararlısın dimi sonra sorun falan çıkmasın''
-10 senedir kararlıyım ben baba gerçekten üzdün bak beni
'' Yok ben öyle demek istemedim biliyorsun neyyse yemeğini yede alışverişe çıkalım''
Demet teyze yine masaya herşeyi döktürmüştü bu arada Demet teyze hizmetçimiz. Yemeğimi yiyip kalktım. Koşarak odama çıktım ve dolabımı karıştırmaya başladım. Havalar sıcaktı yaz mevsimindeydik. Bu yüzden dizime kadar gelen kot şort ve üstüne Adidastan aldığım beyaz tişortümü giydim yanıma telefonumu ve bir miktar para alarak annemlerin yanına gittm.

Alışveriş merkezine gedliğimizde ilk Gratise gittim ve parfüm aldım kendime. Birde takılar falan. Berilin hangi parfümü kullandığını biliyordum. Ama Axe nin kız ve erkekler için çıkan yeni parfüm setinide aldım ikimize. Ve şimdi kıyafet yerine gelmiştik. Kıyafetleri deneyip alıp çıktk. Saat 4 olmuştu hemen eve gelip duş aldım. Saçlarımı yıkadım. Banyodan çıktığımda iç çamaşırlarımı giydim. Aldığımız kıyafetleride giydim. Saçlarımada fön çekip yaptıktan sonra hazırdım. Aşağıya indim annem tam bir Kreliçe gibi babamda Kral gibi olmuştu ikşside mükemmel görünüyordu bende tabiki.

Arabadan inip kapılarını çaldık. Kapıyı Beril açtı ona göz kırptım. Utandı :D Yere bakarak gülümsedi. Annemleri karşıladı ellerini öptü. Bende onun annesinin. Amcasından isteyecektik Berili babası olmadığı için.- Allah Rahmet Eylesin. - Kahveleri getirdi benim karım. Teker teker herkese dağıttı. Kahveleri içtikten sonra babam konuşmaya başladı:
-Evet Hakan Bey Çocuklar birbirini sevmişler., beğenmişler. Bizde Allahın emri Peygamberin kabriyle Yeğeniniz Berili Oğlumuz Burak'a istiyoruz.
-Evet gerçekten birbirlerini çok sevdiler. Siz adam gibi gelip istediniz bende verdim gitti.
Sevinçten titriyordum. Tüylerim diken diken olmuştu. Mutluluktan ağlamaya başladım ve Beril e sarıldım. Uzun süre öyle sarıldık en sonunda ellerini öptüm ve oturduk. Oda çok mutluydu sonunda evlenecektik. Ve Beril sonunda konuştu:
-Amca sizin içinde sıkıntı olmazsa yarın düğünü yapabilir miyiz?
-Siz çabuk hazırlanabiirseniz neden olmasın dedi babam
-Saolun babacım dedi Beril babama sarıldı ve ağlama başladı. O çok uzun zamandır Babasına baba diyememişti çünkü. bikaç dk sonra ağlaması kesilmişti yeniden yanıma oturdu.

.....

Sabah olmuştu hemen herşeye başlamak istiyordum. Biran önce onun o sexy vücuduna sahip olmak istiyordum. Yataktan kalktım ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve duş aldım yeniden. Sonra kuaföre gittim. Saçlarımı yaptılar daha doğrusu fön çektiler yukarı kaldırdılar. Saat 6'yı düğün 8 de başlayıp 11 de bitecekti. Damatlığımı giydim ve Gelini almak için arabama bindim kuaförün önüne geldiğimden kapıdan çıkıyordu ve onu gördüğümde ağzım açık kaldı. Göğüsleri çok güzeldi. Göğüs tarafında bir detay vs. yoktu. Sade bir gelinliği vardı. Çok güzeldi saçları Topuzdu. Duğağı ise boyunun iki katıydı. Çok uzundu. Makyajı desen mükemmeldi abartılıda değil sadede değil. Gerçekten çok güzel olmuştu. Hele o gözleri baktıkça büyüleniyorum. Of çok güzeldi ya benim gibi birisi bu kadar güzel bi kıza layık mıydı be. Ama bende yakışıklıyım şimdi susun. Elinden tutup arabaya bindik. Düğün salonuna girdiğimizde herkes oradaydı 2000 e yakın kişi. Gerçekten çok fazlaydı.

Şarkılar çalındı,takılar takıldı,pastalar kesildi. Düğün bitmişti. Hayatımdaki en mutlu ve en güzel günüm diyebilirim. Artık bir aileydik. Beril benimdi inanamıyorum. Daha 1 hafta önce takip ediyordum onu oha. Hayata bak be. Mutsuzken ne kadar mutlu oldum. Dünyanın en mutku insanıydım şu anda. Babamlar bizi eve bıraktılar ve gittiler. Berille eve girince gülmeye başladık. Beril gelinliğini çıkarırken yardım etmemi istedi bende tabi dedim. Göğüsleri karşımda açık kalmıştı ve gerçekten çok müthişlerdi.
-Daha ne kadar bana öyle bakacaksın aşkım
-Bilmem vücudun o kadar güzelki sonsuza kadar bakabilirimki
-Seni seviyorum bitanem
-Bende seni aşkım

Onu yatağa atmak istiyordum. Nasıl olsa bu gece benim istediğim olacaktı. Üstümü çıkarttım. Sadece baksırımla duruyordum. Oda bana bakıyordu. Kabul ediyorum kaslarım ve baklavalarım gerçekten çok var. Çekici bir erkeğim doğru tşk. jdhjsafdsf Egolarım tavan yapmasın tamam susun shdgasghgdasd Beril hala bana bakıyordu ağzı "o" şeklini almıştı. Ve dayanamayıp dudaklarına gömüldüm üstündeydim sertliği hissedebiliyordu. Üsütndeki südyeni ve klotu çıkarttım. Göğüslerini avuçladım. Uçlarını öptüm yaladım. Kollarımla vücudunu sarmıştım. Baksırımı çıkarttı ve yere attı daha sonra o benim üstüme çıktı ve penisimi yalamaya başladı. Ben ohluyorumdum gerçekten mükkeml yapıyordu bu işi. Yeter artık sıra bende diye bağırdım ve ellerini bağladım parmaklarımı vücudunda gezdirdim. o benimdi. Penisimi vajinasına sürttüm. Ahlıyordu gerçekten çok zevklenmişti ''Burak lütfen daha çoğuna ihtiyacım va- ah ah " vajinasını yalamaya başladım zevk suları akmıştı. Çok lezzetliydi vücudu. Çokta sexy. İçine girmeye başladım bağırıyordu. İyice girdim içine daha çok girdim. Kızlığı gitmişti çünkü kanlar gelmeye başlamıştı. "Hayatım lütfen çok yoruldum bu akşamlık bu kadar lütfen sana yalvarıyorum lütfen" surata bak ya yerim çok tatlı. Yalvarışını ısırırım. Lütfen diyişini ısırırım. Oh seviyorum ya ben seni hemde deliler gibi. Onu kırmadım çarşafları değştirdik iç çamaşırlarımızı giyip uyuduk. Ama benim ellerim onun göğüslerin onun elleriyle penisimdeydi. Okşuyorduk birbirimizi. Oh ne güzel. Ve gözlerimi kapattım. Uyudum.

Beğendiniz mi bence çok güzel oldu. Çok sexy bir gece geçirdiler.
Lütfen okuyun.

SELEN...

Seni İstiyorum (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin