~4~

18.6K 80 21
                                    

Merhabağğğ jshdjascnsjs

...

Buraktan...

Sabah kalktığımda Beril uyuyordu yanağına bir öpücük kondurup yataktan kalktım. Üstünü iyi örttüm. İç çamaşırlarını ve pijamalarını giydirdim ona. Rahat yatmalı nasıl olsa :D Kocasıyım ihtiyaçlarını yapmalıyım tabi :D Bend eüstümü giydim ve mutfağa yöneldim. Kahvaltılıkları masanın üstüne koydum ve omlet yapmaya başladım. Birden birisi arkamdan koşup belime sarıldı. Göğüslerinin sertliğinden Beril olduğunu anlamıştım. Dudağıma küçük ama çok taze bir öpücük kondurdu. O kadar masum bakıyorduki ya yerim.

. ******

Beril: Hayatım alışveriş merkezine gidelim mi ? Canım çok sıkıldı ya

''Olur bebeğim'' dedim. Üstümüzü giydik ve kırmızı beyaz renkleri olan minicooperımıza bindik. Hava çok sıcak olduğu için kısa şeyler giymiştik. Berile baktığımda gerçekten abartmış ve götünün yarısının gözüktüğü derece çok kısa bir kot, hafif yırtık şort giymişti. Üstüne ise sporcu atleti giymiş. Kolundan sıkıp ''bu halin ne '' diye fısıldadım. o bir şey demedi gerçi.Biz konuşurken alışveriş merkezine gelmiştik bile. İçeri girdiğimizde bikaç erkek grubu Berile bakmaya başladılar. Ve sizce ne oldu tabikide gidip hepsini dövdüm hepsininden ağızından dolu dolu kanlar akmaya başlamıştı bile. Hemen Mavi'ye girdim ve Berile yarım kol tişort ile kot pantolon aldım. Lavobada onları giydi ve sonrada rahat rahat gezdik. Sevgiliniz çok açık giyiyorsa böyle çekeceksiniz erkekler işte. Alışverişimiz bittikten sonra bir çocuk parkına gittik ve çocukların nasıl eğlendiğini izledik. Küçük bir bebek vardı ve benim küçüklüğüme gerçekten çok benziyordu. Annesinin kucağınca ağlıyordu. Bir oyuncak için hemde. Çok tatlılar ya. Beril omzuma yatmıştı. Ona baktığım gözleri dolmuştu. Sarıldım ve '' Güzelim,aşkım neden ağlıyorsun'' dedim. ''Ben biran önce anne olup yatağını sallayıp, uykusuz kalıp,çocuğumla ilgilenmek istiyorum kocacım'' dedi benimde gözlerim dolmuştu. Oğlum veya kızım bana BABA diyecekti. Beril'e daha sıkı sıkı sarıldım. Çok üzülmüştü be. Gerçekten anne olmak istiyordu ve ondan da çok mükemmel bir anne olurdu. Sevgi içinde büyüyen bir kız. Annesi ona gereken sevgiyi verdiğini düşünüyoruM. Aslında herkes öyle düşünüyor.

...

Eve geldiğimizde elimizdekileri hemen bırakıp yemek yapmaya başladık. Gerçekten çok açtık ve kalktığımızdan beri hiç yemek yememiştik. 8 Tane tost yaptık ve oturup yemeye başladık. Yiyip kilo almayan insanlardanız şükür ki djdhhd Berilyemek yerken aklıma yine ağladığı saat gelmişti anne olmak istiyordu. Bende baba. Aslında olurdu. Masraf hiç sorun değil. Masraf nedir ya bi mutluluğun yanında. Berilde kesin onu düşünüyordu kesin. Zaten ikimizin de ailesi torun için can atıyorlar. Berili doğumdayken hayal ettim bağırışları elimi sımsıkı sıkışı onu o gün Video kaydına alacağım büyüyünce çocuğumuz göstereceğiz.
Hele Bi gece olsun o zaman konuşuruz.

*****
00.00

Beril den. .
Ya ben anne olmak istiyorum.
Çok istiyorum yapmamız lazım evet evet aynen.
Hayatım bi yatak odasına gelir misin bir şey söyleyeceğim dedim.
"Askm duş alıyorum şimdi 2 dk sonra hemen çıkarım " ooh iyi hemen ustumdekileri çıkartıp yere fırlattım yatağa girdim. Kapı seslerini duymaya başladım bornozuyla canım kocacım odaya girdi. "Efendim bebeğim ne oldu?" "Ben anne olmak istiyorum içimde olmanı istiyorum" dedim. Oda başını sallayıp evet bende istiyorum. Dedi bornozunu kıyafetlerimin üzerine fırlattı. Yatağa girdiği anda üzerimde iç çamasırlara kaydı gözleri onu suan istiyordum ....

=========
MERHABA OKUYUCULAR

Size bir süpriz yapmak istiyorum ben hikayeyi bırakıyorum. Sizin aranızda birinizi seçeceğim o devam ettirecek olur mu yorumlarınızı bekliyorum.

Seni İstiyorum (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin