Merhaba ekstra kremalı sıcak çikolatalarım, ayaklı pudinglerim, nutellalı pancakelerim, kısacası prems ve piremseslerim;
Evet başlığı doğru okudunuz, Kumsaldaki Meteor kitap oluyor!
Hikayeye başlayalı 1 yılı aşkın süre oluyor, bildiğiniz gibi açıkladığım/açıklayamadığım pek çok durumdan verdiğim uzun aralar ya da ard arda yayınladığım bölümlerle biraz dengesiz bir yıl geçirdik. Bu yılı her şeyiyle güzelleştiren, hem akademik hem de sosyal açıdan düşünülürse hayatımın en zor yılını atlatmamı sağlayan sizlere sonsuz teşekkür ediyorum.
Bu aralar pek çok Wattpad hikayesi kitaba dönüştürülüyor, Kumsaldaki Meteor da sonunda bu kategoriye katılmış oldu. Ancak bu hikayenin küçük bir farkı var ki bu bir mizah hikayesi. Bu yönden sizden ve kitabı daha önce okumayanlardan ricam, bu hikayenin bir mizah hikayesi olduğunu bilerek değerlendirmeleri. Kumsaldaki Meteor, duygusal gelişen bir romantik hikaye ya da edebi bir klasikle karşılaştırılırsa bu hem bu kitaba, hem de diğer kitaba haksızlık olacaktır. Bu konudaki kötü yorumlarınızı da kendinize saklamanızı rica edeceğim çünkü insanların bir cümleyle bütün emeğinizi hiçe sayması gerçekten berbat hissettiriyor.
Hah bir de şu Wattpad hikayesi olarak güzel ama kitap olması ne kadar doğru olayları var, arkadaşlar yepyeni bir çağda yaşıyoruz ve dizüstü edebiyatının farklı alanlara aktarılması gayet doğal. Tabii ki kitabı herkese beğendiremem, zorla alıp okuyun da demiyorum. Sadece olaya biraz daha geniş bakıp saygı duymanızı rica ediyorum.
Bu hikayeye tamamen eğlence için başladığımı daha ilk bölüme bile yazmıştım. Normalde mizah yazan biri değildim ve bu hikaye benim için çok yeni bir deneyimdi. Elbette hatalarım oldu, hala da oluyor. Yaklaşık ilk 5-10 bölümde neredeyse hiç okuyucum yoktu, bu bölümler daha bile özensizce yazılmış olanlardı. Siz, buna rağmen bana güvenip kitabımı okumaya devam ettiniz. Tekrar tekrar teşekkürler.
Ancak okuyucu sayısı ve baskı da artınca bölümlerin içeriği de aldığı zaman da değişti. Siz hiç dönüp arkaya baktınız ya da fark ettiniz mi bilmiyorum ama ilk bölümleri pek çok kez değiştirdim, içime sinmeyen noktaları hikayenin gidişatını etkilemeyecek şekilde düzenlemeye çalıştım.
Bunu hala da yapmaya devam ediyorum, kitap yayına hazırlanmadan son kontrolleri yapacak ve bir kitap olarak elinize almanıza değecek bir hale getirmek için elimden geleni yapacağım prems ve piremseslerim.
Kumsaldaki Meteor, yakında tam olarak açıklayacağım bir tarihte Optimum Yayınevi - Fenomen Kitaplar'dan çıkıcak. Yayıneviyle ortak aldığımız karar göre de bundan sonraki birkaç bölüm (maalesef finale yaklaştığımızı da söylemiştim) Wattpad'de yayınlanmak yerine sadece kitapta yer alacak. Hikayenin tamamı olmasa da bir kısmı, kitap çıktıktan sonra silinecek.
Geçen bölümden sonra sizlerden 2. kitapla ilgili bazı mesajlar almıştım, açıkçası bu konuda kesinlikle olur ya da kesinlikle olmaz demek istemiyorum. Anlaşılan onu da zaman gösterecek.
Şimdiye kadarki bütün desteğiniz, sevginiz, yorum ve oylarınız için minnettarlığımı ifade edecek sözler bulamıyorum artık.
Kendinize iyi bakın ve bana istediğiniz bir konuda buradan ya da Instagram'dan (@kumsaldakimeteor) mesaj atmaktan çekinmeyin, ben hep buralarda olacağım ^^
Not: kitap basıldıktan sonra muhtemelen Fanboy'u yazmaya devam edeceğim, bu konuda kafasında soru işareti olanlar da merak etmesin
- Ayşe Kelce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ METEOR (raflarda)
HumorLisedeki ilk yılımdan sonra her zamanki Bodrum tatilinin düşüncesi, benim için fazlasıyla sıradandı. Ama sıradan olmayan bir şey vardı ki o da yan evdeki çocuktu. (Tüm hakları yastığımın altında saklıdır)