Kaptan Jack Sparrow -1

443 33 122
                                    

'Korkak' olarak anılan babasının namına rağmen onun işine, mirasına devam etmek Y/N için oldukça zordu. Henüz ölen annesinden sonra birkaç ay önce baabsını da kaybettiğinde Y/N, daha fazla kaybedecek bir şeyi olmadığı için kendisine miras kalan tek şeyin peşinden gitmeye karar verdi.

Korsanlık...

Her ne kadar babası korkak olarak nam salmış olsa da, işinde oldukça iyiydi. Y/N bunu zekasına yoruyordu. Eline fayda sağlamayacak hiçbir şey için kavga bile etmezdi babası ama kılıcını çekerse elinden kurtulabilecek çok az adam vardı doğrusu.

Çoğu kişinin aksine Y/N babasına çocukluğundan beri hayrandı. Her zaman babasını örnek alsa da asla onunla uzun süre vakit geçiremezdi. Çünkü babası bir korsandı. Kendisinin kaptanlık yaptığı gemisi ile sürekli seferlere çıkardı ama kızının kendisine olan ilgisinden memnundu.

Her fırsatta kızına maceralarını anlatırdı. Hevesli kız çocuğuna en başta kendi elleriyle yaptığı tahta kılıçla verdiği dövüş eğitiminde zamanla gerçek kılıç yerini alırken galip gelen taraf genç kadına geçmeye başladı.

Gururlu baba ise yüzündeki gülümsemeyle yenilgiyi memnuniyetle karşılıyordu. Karşısına kızı gibi yetenekli çok az kılıç kullanan çıkmıştı yaşlı korsanın.

-

Zeynep sabah meltemi saçlarını havalandırırken dümenin başında durarak ufuktaki hedefine kilitledi gözlerini. Önünde giderek büyümekte olan ada yaklaştıkça heyecanı daha da artıyordu. İki ay önce babasını kaybettikten sonra çıktığı ilk hazine avıydı bu.

Bir ayını yas tutarak gerçirirken babasının tayfasının bir kısmını kaybetmişti. Sadece babasının hatırasına saygı duyan tecrübeli tayfalar geriyr kaldığınsa ikinci kaptan -babasının eski dostu- kendisine toparlanması gerektiğini hatırlatarak onun mirasını korumasını söylemişti.

Y/N Bay Willson'ı dinledikten sonra haklı olduğuna karar verdi. Babasının ne kadar marifetli biri olduğunu aslında korkak olmadığını herkese gösterecekti.

O günden sonra kalan tayfasını toparlayarak yola çıktı. Bir süre nereden başlayacağını bilemedi. Elinde hiçbir bilgi olmadan avare gibi dolanıp durdu koca okyanusta. Demir attıkları bir korsan limanında bir barda romundan yudumlarken yanına büyük şapkanın ardına yaklaşan gizemli bir kadınla tanıştı.

Adının Tia Dalma olduğunu öğrendiği gizemli kadın ile bir süre sohbet etti. Bütün tuhaf konuşmalarına ve tavırlarına rağmen iyi biri olduğunu anladı kadının. Babası ile geçmişte tanıştığını öğrendiği kadın bildiği herkesin aksine babadının korkak olduğunu iddia etmemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JD ImaginesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin