İlk bölüm ile karşınızdayım. Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar...
Gözüme giren güneşin rahatsız eden ışıkları ile gözlerimi açtım sabaha. Benim için diğer günlerden hiç farkı olmayan bir gündü, tabi nerden bilebilirim ilerleyen saatlerde ne yaşayacağımı.
Annem çoktan kalkmış ve sofrayı kurmuştu. Bana da oturup yemek düşüyordu. Sıradan bir kahvaltıdan sonra bulaşıkları yıkayıp okul alışverişi için dışarı çıktım. Evet, artık bende üniversite öğrencisiydim. Öyle çok arkadaşım yoktu. Genellikle sanal ortamdan edindiğim bir iki arkadaşım vardı. Onlar da zaten farklı şehirlerdeler. O yüzden tek başıma alışverişimi yaptım.
İşlerimi halledip eve geçtim. Evde arkadaşlar ile grupta konuşurken bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi.
Bilinmeyen numara:
-Geç oldu hadi kapat ışığı da uyu.
Bu da kimdi böyle. Benim uyumadığımı nereden biliyordu. Gruptakiler şaka mı yapıyordu acaba? Merakıma yenik düşüp mesaj attım.
Ben:
-Kimsin?
Yazıp gönderdim. Arkadaşlarımdan biridir kesin. Yoksa kim nereden bilsin. Cevap gecikmedi.
Bilinmeyen numara:
-Zamanı geldiğinde öğreneceksin kim olduğumu. Hadi şimdi Asi'm uyku vakti.
Asi'm mi dedi o? Ama bana bu isimle sadece dedem hitap ederdi. Çocukken hırçın, söz dinlemez biriymişim. Dedem o yüzden Asi derdi bana. Asıl ismim Yağmur ve Asi ismimi ailemden başka kimse bilmez. Belki öylesine denmiş bir şeydir.
Yavaşça yataktan çıkıp pencereden dışarıya baktım. Kimse yoktu. İyi ama bu kimdi? Hem tanımadığım biri dedi diye uyuyacak değildim. Tekrar yatağa uzanıp sosyal medya hesaplarımda dolaşmaya başladım. Okul açılınca bir süre dondurmam gerekecekti. Derslerimden geri kalmak istemiyorum.
Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum. O kadar dalmışım ki. Mesaj sesi ile saate bakmak aklıma geldi. Saat 01:15'di. Mesaj yine gizli numaradandı.
Bilinmeyen numara:
-Biliyorum Asi'm sen dinlenmezsin beni. Ama yarın okulunun ilk günü artık uyumalısın.
Çocuk haklıydı. Çocuk mu dedim ben? Belki de kız, nereden bileyim?
Ben:
-Erkek misin, kız mı?
Bilinmeyen numara:
-Neden sordun Asi'm?
Ben:
-Sana nasıl hitap edeceğimi bilemedim.
Bilinmeyen numara:
-Erkeğim.
Ben:
-O zaman iyi geceler gizemli bey.
Bilinmeyen numara:
-İyi geceler Asi'm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Sobelendin
Teen FictionBir aşk hikayesi nasıl başlar, nasıl biter? Bizim aşkımız mavi hayaller gibiydi. Peki siz bu mavi hikayeyi okumak ister misiniz? Aşka inanmayanlara aşkı ispatlamaya geldim. Kim miyim ben? Aşık Yağmur... Adım Yağmur ve ben bir aşık genç kızım. Sizi d...