Sonunda hafta sonu gelmişti. Bugüne kadar Gizemli Bey'den hiçbir mesaj almadım. Aklımdaki soruları sormak için de onun mesaj atmasını bekledim. Okul ise her zaman ki gibi geçti. Gizem ile takıldım genel olarak. Sabah ailecek kahvaltı yaptık. Babamın yetiştirmesi gerektiği projeler olduğu için yatak odasında çalışmaya başladı. Annemle biz de birer bardak kahve içtikten sonra ders çalışmak için ben odama çıkarken annem de babamın yanına gitti. Bir süre ders çalıştıktan sonra telefonu elime aldım. Hâlâ Gizemli Bey'den mesaj gelmemişti. Daha fazla dayanamadım ve ben mesaj attım.
Ben:
-Gizemli bey sustun kaç gündür sesin çıkmıyor.
Aradan bir 10-15 dakika geçmişti, cevap geldi.
Gizemli Bey:
-Ev taşıyoruz Asi'm. Aklımdasın hep ama yazamıyorum bir türlü sana.
Ben:
-Ne evi hayırdır?
Gizemli Bey:
-Sivas'a taşınıyoruz da Asi'm. Onun telaşı var işte.
Sivas'a mı tanışıyordu? Yani aynı şehirdeydik Gizemli Bey ile. Belki karşılaşırdık bir yerde kim bilir.
Ben:
-Sivas'ın neresi? Bende Sivas'ta oturuyorum.
Gizemli bey:
-Biliyorum Asi'm. Size yakınım.
Ben:
-O zaman artık karşıma çıkarsın he?
Gizemli bey:
-Zamanı var Asi'm. Henüz beni görmeye hazır değilsin.
Ben:
-Ne zaman gelecek bu zaman?
Gizemli bey:
-Bana aşık olduğun zaman.
Ben:
-Ama ben aşka inanmam. İnanmadığım bir şeyi nasıl olayım?
Gizemli Bey:
-Ben de bu yüzden buradayım güzelim. Sana aşkı inandırmak için, seni kendime aşık etmek için.
Ben:
-İşin zor değil, imkansız :)
Gizemli Bey:
-İmkansız değil Asi'm. Farkında değilsin ama sen bana alıştın. Bak dayanamayıp mesaj attın. Biliyorum birçok şeyi merak ediyorsun. Kimim, neyim, neye benziyorum, nasıl seni bu kadar tanıyorum? Ama inan ki okyanus gözlüm her şeyi ama her şeyi anlatacağım yakında. Sadece senden biraz daha sabretmeni istiyorum.
Ben:
-Beni gerçekten çok iyi tanıyorsun. Evet, seni çok merak ediyorum ve yine evet, ben bana mesaj atmana alışmışım.
Gizemli Bey:
-O zaman sen de inanıyorsun aşık olacağına.
Ben:
-Hayır, öyle bir şey demedim ben!
Gizemli Bey:
-Tamam Asi'm, tamam. Zamanla göreceksin sende aşık olduğunu ;)
Ben:
-Hıhı çok beklersin.
Gizemli Bey:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Sobelendin
Teen FictionBir aşk hikayesi nasıl başlar, nasıl biter? Bizim aşkımız mavi hayaller gibiydi. Peki siz bu mavi hikayeyi okumak ister misiniz? Aşka inanmayanlara aşkı ispatlamaya geldim. Kim miyim ben? Aşık Yağmur... Adım Yağmur ve ben bir aşık genç kızım. Sizi d...