1-I'm back

192 20 1
                                    

JANGAN LUPA VOTE OKAY BACA VOTE SEKALI KESIAN AUTHOR TAK TAHU SIAPA BACA AND PEMBACA LAGI BANYAK DARI VOTE SO VOTE OKAY❤️

⚠️KALAU ADA TYPO TOLONG BAGI TAHU OKAY AND COMMENT RIAKSI ORANG BIAR AUTHOR KETAWA SORANG-SORANG⚠️

"Mana dia ni lambat betul"
Marah wanita itu sambil melihat telefonnya.

"LEPAS AHH!"
Jeritan itu membuatkan wanita itu berpusing ke belakang.

Memekak betul.

Apabila wanita itu berpusing kebelakangan dia melihat seorang perempuan rambutnya ditarik seorang lelaki dengan kuat.

"Ishh nak masuk campur ke tak nak masuk campur ke tak"
Wanita itu ragu ragu mahu masuk campur atau tidak.

"Okay fuhh"
Wanita itu menarik nafas dan terus datang ke arah mereka.

"Apa korang buat?"Tanya wanita itu dengan berani tapi sebenarnya gementar.

"TAK PERLU MASUK CAMPUR URUSAN RUMAH TANGGA AKU"
Ucap lelaki itu betul-betul depan mukanya sampai terkena air liur muka wanita itu.

"Euuuu disgusting woi jantan"
Geli wanita itu sampai muka pun tidak mahu di gerakkan.

Lelaki itu menoleh kebelakang.

"Apa kau kata jantan"
Mula naik angin lelaki itu.

"Yes jantan orang dah cakap baik-baik kau pura-pura samseng pulak kat sini eh"
Tengking wanita itu sekarang semua yang berada di situ tertumpu pada mereka.

"Pura-pura samseng yang kau masuk campur tepi kain orang tu kenapa"
Balas Lelaki itu.

"Sebab kau memekak sebab tu aku masuk campur kalau nak gaduh bukan kat sini kat rumah"
Jeling wanita itu.

"Berani kau"
Lelaki itu mula mahu bermain dengan kekerasan.

Hampir saja mahu memukul pipi wanita itu tapi di tahan.

Jejaka berbau seperti buku mata yang tajam baju kemeja berwarna hitam butang baju di buka satu dan tangan membawa buku kesayangan.

Jejaka itu memusingkan tangan lelaki yang mahu memukul wanita itu.

"Elara"
Suara dingin yang boleh membuatkan ramai wanita jatuh hati kerana suaranya sahaja.

Rupanya nama wanita itu adalah Elara atau nama panjangnya Elara hena.

"A_arriyan"
Tergagap Elara apa bila melihat jejaka yang sudah beberapa tahun tidak berjumpa.

Arryian Ivander jejaka kacak dan sangat suka membaca buku sampai kan mempunyai perpustakaan sendiri.

Jejaka itu di tinggal Elara selepas mereka berkahwin dikira Elara pergi sebagai isteri jejaka itu.

"Ahh siapa kau"
Lelaki itu kesakitan tangannya di pulas Arriyian.

AFTER I COME BACK✔️Where stories live. Discover now