2-Sugardaddy

150 17 6
                                    

JANGAN LUPA VOTE OKAY BACA VOTE SEKALI KESIAN AUTHOR TAK TAHU SIAPA BACA AND PEMBACA LAGI BANYAK DARI VOTE SO VOTE OKAY❤️

⚠️KALAU ADA TYPO TOLONG BAGI TAHU OKAY AND COMMENT RIAKSI ORANG BIAR AUTHOR KETAWA SORANG-SORANG⚠️

⚠️KALAU ADA TYPO TOLONG BAGI TAHU OKAY AND COMMENT RIAKSI ORANG BIAR AUTHOR KETAWA SORANG-SORANG⚠️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Okay dah jom makan"Naria membawa mangkuk dan sudu sambil senyum.

Arryian senyum kembali ke Naria.

"Emm jom makan"Ucap Naria ke Elara yang dari tadi menunduk dan wajahnya hilang di tutup rambut.

"No dah kenyang"Elara mengangkat wajah dan senyum tanda dia baik baik sahaja.

"Na,dia mana makan makanan macam ni"Arryian melihat ke Naria sambil senyum tak pernah hilang.

"Ouh nah"Naria meletakkan mangkuk yang mempunyai bubur.

Elara hanya melihat mereka makan makan sambil senyum.

"Betul taknak"Tanya Naria lagi sekali.

"Kan dah cakap dia tak makan makanan macam ni"Belum sempat Elara bercakap apa-apa terus di potong Arryian.

"Hmm ye"Tiba-tiba perut Elara sakit tapi dia sudah terbiasa dengan sakit itu.

*Kenapa sakit sangat tak macam selalu*Bisik Elara dalam hati kali ni sakit di perutnya terlalu sakit.

Elara terus bangun dari kerusi.

"Emm aku tak tahan aku nak pergi tandas"Tanpa dia risau yang Arryian akan memarahinya dia terus masuk ke bilik air.

Elara memukul-mukul bahagian perut yang sakit.

*Ishh kenapa sekarang*Terus menerus memukul perutnya.

Sakit dari perutnya mula menghilang.

*Good*Elara cuba untuk senyum biarpun baru sahaja merasa sakit yang luar biasa tadi

*Jom keluar*Ucap Elara dalan hati.

Dia membuka pintu kemudian melangkah keluar dari tandas.

"Lama betul buat tandas ke apa"Arryian dengan suara dingin.

"Tak"Elara menunduk semula.

Pang

Mangkuk tiada lagi sisa bubur dihentak di atas meja.

"Nak pergi dapur kan basuh lah"Arryian tidak mahu memandang Elara.

Elara laju mengambil mangkuk itu.

"Biar naria basuh"Naria mahu mengambil pinggan itu tapi Elara laju menepis kemudian pergi ke dapur.

Arriyan hanya dengan sekali pandangan sahaja melibat ke Elara.

.................

"Ini emmm"Elara yang berada Seorang diri di dalam bilik sambil melihat bajunya yang masih lagi berada di dalam beg.

AFTER I COME BACK✔️Where stories live. Discover now