16-Way back to the ending

85 10 1
                                    

JANGAN LUPA VOTE OKAY BACA VOTE SEKALI KESIAN AUTHOR TAK TAHU SIAPA BACA AND PEMBACA LAGI BANYAK DARI VOTE SO VOTE OKAY❤️

⚠️KALAU ADA TYPO TOLONG BAGI TAHU OKAY AND COMMENT RIAKSI KORANG BIAR AUTHOR KETAWA SORANG-SORANG⚠️

KEESOKAN HARINYA

Arryian yang sedang memegang telefonnya sambil tangan yang menggigil apabila baru saja bangun Elara tiada lagi disebelahnya.

Setelah melihat CCTV rumah ada penceroboh yang menculik gadis itu sewaktu dia tidur.

"Maaf tuan"Semua pengawal keselamatan yang berjaga setiap malam semua tidak perasan akan kehilangan Elara.

"Aku bagi kau satu peluang lagi cari Elara atau tak mati"Arryian dengan tatapan dingin memandang kesemua pengawal.

"Baik tuan"Ke semua pengawal pergi mencari Elara.

..............

Cahaya matahari yang membuatkan gadis itu bangun pelik angin sungguh kuat tapi gadis itu dapat mendengar ombak dan burung berkicau.

"Dah bangun?"Suara yang amat dikenali Elara.

"Olivia, kat mana aku?"Tanya Elara yang matanya masih lagi tidak melihat apa-apa.

Kaki yang di ikat menggunakan rantai besi.

"Dekat tengah laut"Tenang Olivia berkata.

Mata yang mula cerah Elara melihat laut yang terbentang luas di depannya suara Olivia didengari dari belakang.

Kerusi yang dia duduki betul-betul berada di penghujung kapal itu.

"Hah"Terkejut Elara.

"Kenapa terkejut jangan risau laut yang cantik ni akan lebih indah kalau kau jatuh dalam laut yang dalam tu tak lama aku tolak kau and kau akan mati"

Ucap Olivia betul-betul di telinga gadis itu.

"Maksud kau?"Elara cuba untuk tenang.

"Emm kalau aku tolak kau.Kau akan lemas sebab tengok tu"

Olivia sambil menunjuk ke batu yang di ikat sekali dengan rantai kaki Elara jadi jika batu itu jatuh Elara akan jatuh sampai ke dasar laut.

"Perlu ke buat macam ni"Nafas diatur Elara.

"Hemm perlu dah lah lama sangat okay bunuh dia"
Olivia pergi dari situ dan hanya dua pekerja lelaki yang ditinggalkan disitu untuk membunuh Elara.

AFTER I COME BACK✔️Where stories live. Discover now