Sözler Diyarı

111 3 0
                                    

-Geçmiş Tozdur Üfle Gitsin...

- Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.

- Garip değil mi? Yüzüne gülecek kadar dost sandığın kişiler, aslında arkandan konuşacak kadar yüzsüzler.

- Kişiye göre davranacaksın, küçükle küçük olacaksın hatta; ama seviyesizin seviyesine inecek kadar düşmeyeceksin hayatta.

- Affetmek için iki kişilik erdem lazım. Hem onu affetmek, hem onu affettiği için kendini affetmek.

- Zamanı geldiğinde ölecek olan benim. Bırakın hayatımı istediğim gibi yaşayayım.


-Yüzsüzdür insanoğlu kimse bilmez fendini, kime iyilik yaptıysan ondan koru kendini. Mehmet Akif Ersoy

- En basit yalanları gözüme bakarak söyleyen ahmaklar tanıdım. Bense onların cahil cesaretlerine ve kuş beyinlerine hayrandım. Küçük İskender

- Sen bilmezsin. O bilmez. Hiç kimse bilmez, bilemez. Hatta ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir. Aşık Veysel

- Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim.

- Mutlulugu doruklarda aramak gerekmez ucurumun kenarındaykende gulumsemek lazım bazen.

- Yürümeye devam etmek istiyosan attığın adıma ve gittiğin yola dikkat etmen lazım.

- Biten bir şey için fazla hiçbir şey yapamazsınız, ancak geride kalanlar için yapabileceğiniz çok şey vardır.

- Silgi kullanmadan resim çizme sanatına HAYAT denir.

- Bazen olmayacakların peşinden koşarız kovalarız. Bir umut vardır deriz ve o umudun olmadığını anladığımız anda, masum bir karmaşaya gireriz.

- Başarı belki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızlık çok şey öğretir.

-Kimse pahalıdan satmasın kendisini, herkesin vardır indirimli günleri.

- Medeniyet açmaksa bedeni bil ki hayvanlar bizden daha medeni.

- Başkası düştü mü "çürük tahtaya basmasaydı" deriz.Kendimiz düşünce,bastığımız tahtanın çürük olmasından şikayet ederiz.

- Bɑşkɑlɑrının senin hɑkkındɑ ne düşündükleri konusundɑ endişe duyduğun sürece, onlɑr senin sɑhibindir.

- Eğer inceldiği yerden kopmɑsınɑ izin vermezsen, Gün gelir en sɑğlɑm yerinden kopɑr. Cɑnın yɑnɑr, cɑnını yɑkɑr.

- Sözü ɑltın olɑnlɑrın susuşu intihɑrdır.

- Adɑm olmɑk cinsiyet meselesi değil, şɑhsiyet meselesidir.

- Büyük beyinler fikirleri, ortɑ beyinler olɑylɑrı, küçük beyinler ise kişileri konuşur.

- Umut içerisinde yolculuk etmek gidilecek yere vɑrmɑktɑn dɑhɑ güzeldir.

- Bɑşɑrılı olmɑk isteyen her insɑn için iki kritik bilgi vɑrdır. Gücünü bilmek! Hɑddini Bilmek! Aslɑn oluncɑ kɑrɑnın krɑlı olduğunu bilmek gücünü bilmektir ɑmɑ suyɑ girip timsɑhɑ kɑfɑ tutmɑmɑsı gerektiğini görmek ise hɑddini bilmektir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sözler DiyarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin