5

1.7K 83 12
                                    

-Jungkook..
-Nu vorbi Sun,doar adormi că te voi duce eu acasă.
Ochii mei se închid iar visul devine realitate în capul meu. Am simtit două mâini care m-au ridicat și m-a lasat pe ceva tare,dormeam atât de bine în cât coprul meu nu reacționa cu nimic dar creierul meu simțea fiecare atingere de pe corpul meu.
A doua zi mă trezesc cu o durere îngrozitore de cap și cu dureri de spate. Nu îmi aduc aminte de nimic ce s-a întâmplat aseara știu doar că am ajuns într-o cameră iar de acolo totul este blurat,nu eram în camera mea mă ridic si ma uit prin jur. Usa se deschide iar pe ea intra Jungkook cu un pahar de apă si o pastilă.
-Bună dimineața Sun,cum te simți?
-Mă simt foarte ametită,ce s-a întâmplat aseară?
-Nimic ce ar putea sa te sperie,te-am dus la noi acasa pentru ca la tine toată casa era fara lumină. Iar ai tai dormeau si nu voiam sa-ti creez probleme. Acum bea asta.
-Mulțumesc.
Iau pastila și ma uitam la ea nu voiam sa o iau dar Jungkook se ridica de pe scaun si atunci înghit pastila.
Voiam să stiu ce s-a întâmplat aseară dar Jungkook pleacă. M-am ridicat din pat urmărindu-l până in bucătărie,acum eram pe scaun așteptându-mi paharul cu apa pe care l-am cerut acum doua secunde de la el.
-Sun?
-Da?
-Stii,aseară ai vorbit cu un băiat pe nume Zen?
-Da,cred că da. După am băut ceva iar totul de la aceea băutură este plin de ceață.
-Asta voiam sa știu,deci..te pot ruga ceva?
-Spune.
-Dacă mai vii cu mine la petreceri,te rog lasa-l și nu vorbii cu el. Ok?
-Haide,de ce spui asta? Era de treabă.
-Zen..de treabă? Sun ești încă beată?
-Nu,doar că..
-Nici un "doar că",nu vorbești cu el și atât.
Am rămas fără argumente în fața lui,îmi luase toate replicile. Voiam să-i spun un "de ce" dar părinți mei mă sunase si atunci plec către casa mea.
Am intrat în camera mea si m-am trântit pe patul moale si priveam tavaul alb,mii de gânduri si senzații treceau acum prin coprul meu dar si pe lângă.
Cand deschid ochii era destul de târziu,ma ridic somnoroasa din pat mergând spre bucătărie. Am baut un pahar de apă până mama coboară iar privirea ei mă fixează de sus până jos.
-Ce faci la ora asta?
-Acum m-am trezit.
-Dar este 05:00 dimineața Sun.
-Nu pot dormii,poate mă voi pregăti pentru liceu.
Mă săruta pe frunte si apoi pleaca spre mașina sa,urc in camera mea si ma pregătesc pentru liceu. Dupa doua ore am plecat catre liceu. Mi-am îndreptat părul pentru ca era creț iar pentru tinuta de azi voiam parul drept.
Jungkook era pe hol alături de V si Ays,nu voiam să mă întâlnesc cu ei în schimb treceam pe lângă ei.
Jk-Buna dimineața Sun.
Mi-am aruncat privirea către el apoi trec pe lângă ei fără sa scot un sunet. Intru in clasa așezându-mă în bancă gândul meu era plecat din lumea asta,ma gândeam dacă Jungkook mai avea poza cu mine și dacă viata mea va fii un chin.
Aveam pregătirile pe care profesorii le făceau pentru elevii care voiau sa învețe,dar ceva nu era la locul sau.
Profesorul care ne meditează avea ora la clasa a 11-a B,nu..nu se poate una ca asta este clasa lui Jungkook si V. Nu vreau ca tot restul anului sa mi-o petrec cu el în clasă.
Clasa lui intra pe ușă iar eu voiam sa intru in pământ de rușine,se uita fixat pe mine iar un sentiment mă trecea prin tot corpul,sângele meu parcă curgea mai rapid.
Ays se uită la mine râzând făcându-mi cu degetul că se muta in spatele meu cu V,acum eu cu cine voi sta?
Jungkook intra primul dar rămâne,fiind strigat de profesor sa-l ajute la niște lucrări.Atenția pe care o avea era acum toată peste mine,scriam și scriam...
Pe la jumătatea orei am cerut voie la baie,ies pe ușă și mă îndrept spre ea. Mi-am dat cu puțină apă pe față și am plecat înapoi,mă asez si încep sa scriu dar simt o mână pe picior iar eu tresar speriată.
-Jungkook..
-Te simți bine?
-Da..de ce ma întrebi?
-Ești foarte roșie la față,sigur n-ai temperatura?
Îmi pune mâna peste frunte încercând să-mi i-a temperatura.
-Nu ai,dar..
-Dar nimic Jungkook,lasa-mă sa scriu.
-Și dacă nu te las sa scrii?
-De ce te-ai pus lângă mine?
-Răspunde-mi prima si după iti voi raspunde si eu.
-Nu vreau.
-Atunci nici eu nu îți voi răspunde.
Doamne,ce am făcut să merit asta? Gândul meu s-a dus direct la poza pe care o are cu mine,trebuie să ma port frumos cu el..altfel risc să fiu pusă peste toate site-urile liceului.
Dar este enervant iar eu vreau să ma lase în pace.
Era pauză și ies pe ușă mergând spre baie până in spatele meu aud niște pași care mă urmăresc.
Intru putin speriată în baie dar o mână ma trage spre cealaltă parte,eram panicată.

Bună, dragele mele se pare că sunt cerute capitolele la carte și mă bucură. Vă mulțumesc foarte mult și îmi cer scuze pentru greșelile gramaticale. ❤️

𝘔𝘌𝘚𝘈𝘑 𝘈𝘚𝘊𝘜𝘕𝘚 -𝒥𝒦-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum