Aveam de gând să-l las în pace și să-mi văd de ale mele,dar de fiecare dată când voiam una ca asta ceva se întâmplă iar eu pic din nou în "vraja iubirii". Îmi aprinde sentimentele mereu iar eu nu știu cum aș putea să sting asta in timp. Aud cum Ays țipă pe hol iar eu ies rapid din clasă,se pare că Gin o atacase la locul sensibil,adica mă atacase pe mine prin ea.
-Cum să spui de Sun că este o ușuratică? Tu te auzi?
-De parcă nu este,haide.
-Ești obsedată?Ajungi să scoți vorbe despre prietena mea din cauza fratelui meu care nu te băgă în seamă din cauza prostiei tale?
-Adică mă faci proastă?
Era cu adevărat un circ iar eu priveam cum ținea geanta într-o mână și mesteca guma ei roz. Era o mini păpușă barbie umană. Nici nu știam ce se întâmplase,Ays tipă de mama focului la ea iar Gin se uită de parcă nu era cea care sunt sigură ca a început acest "mic" scandal.
-Din păcate nu te fac,Gin..chiar ești.
-Cum îți permiți să spui una ca asta,tu care stai după V iar el se uită după alte fete.
-Adica..alte fete?
-Se uită după Leila de la clasa a 12-a iar tu te plimbi ca un cățeluș după el.
Rămase uimită,se uită la V și el la ea. Da din cap negativ iar ea stia destul de bine că "Papusa Barbie" ar face orice ca să-i despartă.
-Măcar Leila este frumoasă..
-Acum ma faci și proasta!
Voia să vină spre Ays iar când voiam să mă bag în fata ei pentru a nu primi acea palmă pe care sunt sigura ca urma să o primească. Era mereu fata tatei care nu stia nimic alt ceva decât să facă show din orice lucru,dacă o poate exmatricula sunt sigură că viața mea ar fi mai buna.. În fața mea se pune Jungkook,toți rămân cu fața căscată când Gin era gata să-i aplice acea palmă, se opreste când vede în fata ei "iubirea adevărată".
-Doamne,Jungkook! De ce te-ai pus în fata acestei fete?
-Aceasta fata este sora mea. Iar cealaltă era prietena surorii mele. Iar dacă aveai de gând să o lovești,fi sigura că directorul vede totul pe cameră. Iar în acel moment este chemată.
-GIN WOON,spuse directorul si pleacă spre biroul lui. Dar distracția acum începe,trece pe lângă mine și atunci se apleacă spre urechea mea:
-Nu scapi așa usor,Sun și nici prietena ta. Mergând de parca urma să cadă de pe acele tocuri imense și cu geanta ei roșie.
-Jungkook,mersii că ai aparut. Spune Ays către el luându-l în brațe iar el o ia strâns.
-Noroc cu V,apoi arată spre el care avea telefonul în mana filmand orice cadru. Apoi se uită la mine zâmbește și pleacă cu prietenul său spre clasa lor.
-Doamne. O urăsc pe aceasta "Barbie" spune Ays și face o față atât de amuzantă.
-I-ai văzut fața când te-ai luat serios de ea? Mulțumesc Ays.
-Doamne,nu o să uit asta niciodata. Orice pentru prietena mea. Își pune mâna în cap și o luăm și noi spre clasă noastră. Eram aproape la fel,trase la indigo. Râsul nostru și modul de a fi eram amândouă așa de apropiate că ne purtam ca două gemene. Când ajungem în clasă colegii se uită la prietena mea care tocmai o înfruntase pe vipera liceului,se pare că acum totul își revine la normal.
Mă uitam pe geamul uși către persoanele care treceu pe lângă ea, era V vorbind cu Jungkook iar eu aveam privirea apura baiatului care îmi face zile mai bune dar și rele.
Mi-am întors repede privirea când observ că se uită la mine și privesc către prietena mea. Dar ușa se deschide și pe ea intra el alături de V. Mâna lui era pe spatele meu coborând ușor iar eu simt cum inima mea vrea să zboare din piept.
Toți erau concentrați asupra lui Ays iar cum se sunase de o vreme,nu mai era nimeni pe hol,deschide ușa iar el mă trage afar de hol și eram speriată.
-Jungkook,ne poate vedea cineva?
-Nu are cine,camera din partea asta nu bate aici fiind punct mort iar pe partea asta sunt doar laboratoare și restul n-au ore acum.
-De unde..
Am simțit mâna sa pe soldul meu,fluturii venea acum și erau printre noi. Mi-am închis ochii și am lăsat sentimentele să mă cuprinda,voiam să nu se termine niciodată.
Ardeam sub fiecare suflare și atingere a lui,se uita la mine cât de roșie eram la față si cum tremuram după toate lucrurile pe care le simțeam cu el.
-Aish,Jungkook. Spun și îmi dau capul pe spate. Momet pentru a acționa asupra gatului meu. Inima mea era dincolo de marte și sentimenetele ardeau ca focul.
-Mm,Jungkook..suntem la liceu.
Și-a retras buzele de pe gâtul meu m-a tras de mână și ajungem din nou în acea camera de seviciu.
-De ce suntem aici?
-Trebuie să sting cumva focul dorintei.
Sunt pusa peste ușă iar buzele mele sunt acum peste ale lui,simțeam un curent din cap până în picioare care se plimba din corpul meu firav.
-De ce faci asta,aici si acum? Încercând să vorbsc prin toate stările trecute prin corpul meu.
-Nu mă pot abține,la dracu Sun mă omori de fiecare dată când te văd.Bună, îmi cer scuze de greșelile gramaticale găsite pe parcurs. ❤️
CITEȘTI
𝘔𝘌𝘚𝘈𝘑 𝘈𝘚𝘊𝘜𝘕𝘚 -𝒥𝒦-
RomanceO adevărată distracție începe când Jungkook obține o poza cu Sun, prietena cea mai bună a surorii lui mai mici. Când ea face o greșeală dându-i poză cu bustul ei,încurcând conversațiile. Sun va duce o adevărată bătălie pentru acea greșeală. ...