Raihana merupakan seorang pengawai eksekutif junior di sebuah syarikat swasta di bandaraya. Bertubuh kecil tetapi matang, dia masih tiada teman istimewa walaupun usianya menjangkau pertengahan 20-an. Sudah hampir setahun dia menyewa sebuah rumah murah corner lot satu tingkat 2 bilik di suatu sudut di dalam bandaraya itu. Walaupun agak jauh sedikit dari pejabatnya, tetapi disebabkan sewa yang murah dia tidak kisah untuk berulang alik menggunakan pengangkutan awam untuk bekerja. Cumanya, kawasan perumahannya agak lengang, walaupun lokasi di dalam bandar. Di setiap deteran lorong, terdapat rumah – rumah kosong berselang-seli dengan rumah yang berpenghuni. Malah, rumah disebelahnya pun kosong setelah jirannya berpindah berberapa bulan yang lepas. Rumah terdekat yang berpenghuni adalah selang beberapa rumah kosong daripadanya.
Berdekatan kawasan perumahannya, terdapat sebuah projek pembinaan apartment mewah sedang berjalan. Pekerja- pekerja disana sudah tentulah warga asing dari pelbagai negara; Bangladesh, Nepal, Indonesia, Vietnam, Tamil Nadu, malah Rohingya. Samada permit kerja mereka sah atau tidak, tidaklah diketahui.
Hampir setiap hari sewaktu Raihana turun di perhentian tren komuter untuk menuju ke rumahnya, pasti akan melewati kawasan tapak pembinaan tersebut dan deretan kedai-kedai. Dia sangat tidak selesa apabila terpaksa melalui beberapa tempat warga asing ini melepak di deretan kedai tersebut. Dia dapat merasakan pandangan gatal mereka merenung tubuh badannya setiap kali melewati kawasan itu. Mereka juga selalu kelihatan bermundar mandir di dalam kawasan perumahannya untuk melakukan aktiviti sukan di tanah lapang berhampiran rumahnya. Walaupun tubuhnya agak kecil jika dibandingkan dengan umurnya, bahagian kewanitaannya mekar seiring umurnya. Penampilannya tidaklah menonjolkan bentuk tubuh badannya. Pakaiannya labuh dan tidak ketat, tudungnya pun jenis biasa sahaja dan menutupi bahagian dadanya.
Pada suatu Jumaat, Raihana terpaksa balik lewat dari pejabat selepas menyelesaikan urusan akhir tahun. Mujur dia sempat mengejar perjalanan tren komuter terakhir untuk balik ke rumahnya. Bergegas dia melalui tapak pembinaan dan deretan kedai yang sudah mula tutup mengakhiri perniagaan mereka pada hari itu. Sesekali dia perasan beberapa kelibat warga asing berkumpul di kaki jalan di kawasan itu mengekori pergerakannya dengan pandangan mereka, sambil bergelak ketawa dan meminum minuman keras. Dengan segera Raihana melangkah hingga tiba di rumahnya tanpa masalah. Setelah Raihana selesai mandi & berehat, dia menuju ke bilik tidurnya. Seperti kebiasaanya, dia mengenakan t-shirt besar yang labuh dan seluar pendek boxer. Didalamnya dia hanya memakai seluar dalam dan tidak memakai bra untuk keselesaan diri semasa tidur.
*** BERSAMBUNG ***
YOU ARE READING
Raihana
FanficKisah wanita Melayu dirogol 3 Bangla di rumah sendiri. ********************** 1) Bacaan untuk 21 tahun ke atas. 2) Karya nukilan asal penulis. 3) Cerita fantasi penulis semata-mata. 4) Tiada kaitan dengan watak dunia sebenar. 5) Sila vote & komen. *...