Dalam awal pagi, tiba-tiba Raihana terjaga bila terasa ada tangan menekap mulutnya secara kasar. Dan tangan itu bukan hanya sepasang. Terbeliak mata Raihana melihat ada berberapa susuk tubuh lelaki didalam kegelapan mengelilinginya di sekeliling katil. Seorang berada dihadapannya sambil menekap mulutnya, seorang lain memegang kedua-dua tangannya dan seorang lagi memegang kedua-dua kakinya. Raihana cuba menjerit dan meronta - ronta tetapi kudratnya langsung tidak dapat melawan tenaga tiga orang lelaki. Lebih-lebih lagi apabila terasa ada objek tajam ditekan ke lehernya.
Lelaki yang menekap mulutnya memberi amaran supaya berdiam. Terdengar bunyi pelat Bagladesh darinya. Raihana mengesyaki yang mereka mungkin dari rumah kongsi warga asing di tapak pembinaan itu. Dia cuba melawan kembali tetapi objek tajam itu semakin kuat ditekan ke lehernya. Bangla itu sekali lagi memberi amaran, kali ini dengan lebih kasar dan garang. Ketakutan memikiran dia boleh kehilangan nyawa, Raihana akhirnya pun mengalah dan menghentikan rontaannya.
Kedengaran lelaki-lelaki itu bercakap sesama mereka dalam bahasa mereka tentang sesuatu. Secara tiba tiba tanpa amaran, seorang Bangla yang dihadapannya menyembam mukanya ke dada Raihana. Tersentak Raihana apabila diperlakukan sedemikian. Dia terus mengetahui apa niat mereka semua, dan itu bukannya rompakan.
Dengan kedua tangan dan kakinya kejap ditahan, Raihana tidak dapat mengelak dari digomol walaupun masih berbaju. Semakin lama dia digomol, semakin berkurangan rasa gerunnya dan diganti dengan suatu perasaan nikmat yang asing bagi dirinya. Belum pernah Raihana merasai tubuhnya digomol dan sebuah perasaan yang selesa terbit didalam dirinya walaupun gomolan Bangla itu kasar.
Raihana tidak perasaan sejak bila mulutnya tidak lagi ditekap, tiada lagi objek tajam dilehernya. Genggaman di tangan dan kakinya bertukar dari kasar menjadi belaian-belaian lembut menaikkan nafsu dirinya. Dari hujung jari hingga ke pangkal tubuhnya di belai dan di urut perlahan oleh kulit kasar lelaki lelaki tersebut.
Perlahan – lahan Bangla yang mengomol dadanya menaikkan bajunya, mendedahkan buah dadanya yang ranum untuk tatapan mereka. Kedua – dua putingnya digentel dan dihisap oleh Bangla itu tersebut semahu – mahunya. Sebagai seorang dara, perasaan yang dirasakan ini sangat baharu dan memberi kejutan kepadanya. Mendesah – desah Raihana apabila buah dada dan putingnya diuli – uli serentak dan berterusan.
Bangla ke-2 membelai – belai tangan hingga ke bahunya, memberikan lagi rangsangan kepada Raihana. Bangla ke-3 pula membelai betis hingga ke pehanya, sekali sekala menyentuh alur faraj Raihana yang masih ditutupi seluar. Riahana hanyut dilanda perasaan syahwat membuak -buak. Mereka mahir menerokai dan mencari titik nafsu ditubuhnya.
Bangla dibawahnya itu mula menarik seluar boxer dan seluar dalam Raihana sekaligus dengan cermat. Terpampang dihadapannya faraj yang masih suci, tundunnya dilitupi bulu - bulu halus tersusun rapi untuknya menerokai. Dan dengan segera dia menyembam mukanya dan menjilat – jilat bibir faraj dan kelentit Raihana, mencari titik nikmat diri Raihana.
Berdesit mulut Raihana apabila tubuhnya di serang dengan ransangan sedemikian. Melentik tubuh Raihana menerima rangsangan tersebut. Tanpa sedar Raihana mula merengek kesedapan, semakin keras putingnya, semakin membusung buah dadanya dan semakin basah farajnya akibat permainan mereka.
Raihana pun tidak pasti bila masanya Bangla bertiga itu telah bertelanjang bulat. Dia hanya menyedari keadaan itu apabila tangannya ditarik dan menyentuhi zakar salah seorang dari mereka. Berderau Raihana apabila merasai kehangatan dan kekerasan batang tersebut. Dan dia juga baharu menyedari yang zakar ini mempunyai kulup.
Terdetik dalam hati Raihana yang penceroboh rumahnya ini bukan seagama dengannya. Malangnya didalam kegelapan malam dan diselubungi kenikmatan, Raihana tidak lagi berfikir waras mengenai hal ini. Yang dia mahukan sekarang ini adalah mengecapi kenikmatan hubugan terlarang ini. Hatinya seolah – olah telah merelakan tubuhnya diratah oleh lelaki – lelaki asing yang langsung tidak dikenalinya. Raihana mula melurut zakar Bangla tersebut. Bermula perlahan dan kekok, lama kelamaan urutannya semakin rancak dan selesa.
Lelaki Bangla di dadanya mula bergerak ke kepala katil. Dia menghalakan zakarnya ke arah muka Raihana. Raihana memalingkan mukanya apabila merasai kehadiran batang zakar yang kasar itu bergesel di pipinya. Dia segan kerana pertama kali melihat zakar seorang lelaki betul – betul dihadapan matanya. Bangla tersebut memegang dan memalingkan muka Raihana kembali mengadap zakar itu. Raihana dapat menghidu bau zakar tersebut, bau hancing menusuk hidungnya. Bau yang sepatutnya memualkannya, tetapi kesannya menaikkan pula nafsu serakahnya. Dengan perlahan lelaki itu menekan kepala zakarnya ke arah bibir mungil Raihana.
Tanpa halangan, Raihana membenarkan zakar kekar itu memasuki rongga mulutnya. Raihana tidak dapat mengerti perasaan pertama kali merasai kulit zakar seorang lelaki, apatah lagi lelaki warga asing yang tiada hubungan sah dengannya. Teksturnya kering dan berurat timbul, lembut tetapi keras. Rasanya meloyakan, tapi tidak menjijikkan. Perasaan keliru dan takut bersilih ganti, tetapi yang nyata rasa kenikmatan itu tetap ada.
Sebatang zakar berurat basah dihisap dengan sedayanya. Bangla tersebut mengerang keenakan merasai sentuhan hangat bibir dan mainan lidah seorang wanita Melayu di alat kelaminnya. Meleleh - leleh air liurnya menghayati kenikmatan tersebut. Seorang lagi Bangla mengambil posisi di tepi kepala Raihana. Tanpa diarah, Raihana menukar sasarannya dan terus menghisap zakar itu. Sedaya upaya Raihana melayani mereka sehingga mereka mendesah kesedapan.
Tidak puas dengan keenakkan kuluman Raihana, mereka menarik tubuhnya ke tepi katil. Kepalanya terkeluar sedikit dari katil, membolehkan Bangla itu memasukkan zakarnya lebih dalam lagi ke dalam mulut Raihana. Terbeliak mata Raihana merasai sensasi zakar berurat kekar menerobos tekaknya. Raihana dapat merasakan kepala zakar itu mengesel dinding tekaknya dengan lahap. Dia tidak dapat menolak rodokan itu kerana Bangla tersebut memegang kepalanya memastikan zakarnya tidak terkeluar dari mulut Raihana. Sesekali rodokan itu sangat dalam sehingga pangkal zakar Bangla itu mengeseli hidung Raihana.
Bau tengik, hamis dan hancing yang terkumpul di rimbunan bulu kemaluan lebat Bangla itu dihidu Raihana semasa mengambil nafas akibat saluran tekaknya dipenuhi. Mengeliut Raihana menerima asakan di mulutnya dan seluruh tubuhnya. Lelaki – lelaki itu mengerang kesedapan senjata mereka dibelai seorang wanita dengan lembut. Mereka bertiga bergilir – gilir menukar kedudukan masing – masing meratahi setiap sudut tubuh Raihana.
Keempat – empat mereka hanyut dalam lautan nafsu. Bergilir - gilir mengerang dan mendesah, masing – masing cuba mendapatkan nikmat persetubuhan tertinggi. Mereka tekun menjilat dan memberi rangsangan ke buah dada ranum Raihana. Putingnya dijilat, digigit dan diramas - ramas memberikan sensasi ke tubuh kecil tu. Raihana membalas serangan dengan mengurut dan mengulum zakar lelaki - lelaki tersebut. Mendesah Raihana semahunya mencari kepuasan, menghisap zakar mereka bersilih ganti sambil farajnya dan buah dadanya dijilat.
Sudah lupa bahawa dirinya sedang dirogol.
Sudah lupa lelaki - lelaki ini bukan pasangannya yang sah.
Bau biliknya selama ini berbau wangi datang dari semburan pewangi bilik mulai diganti dengan bau tengik peluh Bangla. Bau yang kurang menyenangkan ini memberi kesan yang menghairahkan kepada Raihana. Pemikirannya semakin kosong akibat rangsangan seksual dan deria tubuhnya. Setelah bertubi - tubi seluruh badannya digomol dan dijilat, Raihana merasakan deruan perasaan dan akhirnya tercapailah kemuncaknya. Mengigil – gigil kakinya memancut air maninya sambil merasai kenikmatan orgasme pertama kali, sehinggakan terkangkang luas kakinya. Hilang rasa malu didalam dirinya dan digantikan dengan perasaan kepuasan yang memuaskan.
Ketiga – tiga Bangla tersebut berhenti meratah Raihana untuk menikmati permandangan dihadapan mereka. Seorang dara Melayu, berbogel dan terkangkang di hadapan mereka tercungap – cungap kesedapan. Sudah bertahun berada di tanah asing ini, mereka merindui perasaan menyetubuhi isteri masing – masing di kampung halaman, dan malam ini dapatlah mereka melepaskan segala kerinduan yang dikandung selama ini.
*** BERSAMBUNG ***
YOU ARE READING
Raihana
FanfictionKisah wanita Melayu dirogol 3 Bangla di rumah sendiri. ********************** 1) Bacaan untuk 21 tahun ke atas. 2) Karya nukilan asal penulis. 3) Cerita fantasi penulis semata-mata. 4) Tiada kaitan dengan watak dunia sebenar. 5) Sila vote & komen. *...