Sedang memejamkan mata dan mengambil nafas, Raihana terasa seperti ada kerlipan cahaya dari arah kumpulan Bangla itu. Terdetik di hati Raihana yang mereka sedang mengambil gambar keadaan dirinya yang baharu dikenduri sebagai trofi mereka. Raihana ingin menghalang tetapi dia terlalu letih untuk menegah perbuatan mereka. Kedengaran suara Bangla itu ketawa sesama mereka, berbangga dengan kesudahan malam ini. Raihana terasa sentuhan kasar jejari salah seorang Bangla itu meramas daging punggungnya dan pipinya dicium berdekatan bibirnya oleh satu wajah berkumis. Raihana tersenyum lemah menerima kucupan itu, seperti seorang isteri merestui kucupan sang suami. Dari ekor matanya dia melihat kelibat mereka keluar dari biliknya hilang dalam kegelapan malam. Raihana tidak pasti dari mana mereka masuk keluar dari rumahnya. Keadaan disitu kembali sunyi.
Setelah beberapa ketika, barulah Raihana mempunyai kudrat untuk membetulkan dirinya. Keseorangan di atas katil dia melihat baju, seluar, selimut dan bantalnya itu berselerak merata di atas lantai. Bau kelat rokok, bau tengik peluh dan bau hamis air mani lelaki tersebar disegenap sudut biliknya. Dengan lesu Raihana mencapai bantal yang terdekat di lantai dan merebahkan diri semula ke katil biarpun cadarnya lenjun dibasahi peluh dan air mani mereka berempat.
Dalam kegelapan malam itu, Raihana mengenali erti nikmat dunia untuk kali pertama. Rasa penyatuan tubuh antara jantina berbeza sangatlah mengasyikkan kepada seorang anak dara. Apatah lagi persetubuhan itu dilakukan bersama dengan beberapa lelaki, menaikkan kepuasan ke puncak asmara. Walaupun dimulai dengan paksaan, penzinaan itu diakhiri dengan kerelaan tuan empunya badan. Bangla bertiga itu begitu berhajat untuk menanam benih mereka di dalam rahim seorang wanita tempatan, dan dialah wanita terpilih untuk dibuntingkan. Sudah pasti benih itu berbulan – bulan diperam, dan akhirnya digunakan di malam yang bersejarah buat Raihana.
Raihana menolak jauh fikiran negatif yang mula datang bersilih ganti.
Dia sedar mahkota sucinya sudah hilang.
Dia sedar malam itu dirinya sedang subur.
Dia sedar rahimnya penuh berisi benih mereka.
Dia sedar salah satu benih mereka pasti bersenyawa dengan telurnya.
Dia sedar yang pasti dia akan mengandungkan zuriat salah seorang dari mereka, warga asing yang langsung tidak diketahui nama, rupa paras dan asal usulnya.
Yang pasti ianya anak kacukan Bangla.
Dan dia malas memikirkan segala keadaan ini sekarang.
Biarlah bauan mereka melekat dikeseluruhan badannya.
Biarlah rambutnya kusut akibat digenggam dan direntap sewaktu mengulum zakar mereka.
Biarlah farajnya berdenyut letih menerima rodokan zakar kekar bersilih ganti pada malam ini.
Biarlah air mani ditakungnya
meleleh keluar perlahan dan mengering di pehanya.Biarlah benih itu bercambah didalam perutnya, tidak kisahlah siapa bapanya.
Apa - apa pun, dia tidur dahulu.
*** TAMAT ***
YOU ARE READING
Raihana
FanficKisah wanita Melayu dirogol 3 Bangla di rumah sendiri. ********************** 1) Bacaan untuk 21 tahun ke atas. 2) Karya nukilan asal penulis. 3) Cerita fantasi penulis semata-mata. 4) Tiada kaitan dengan watak dunia sebenar. 5) Sila vote & komen. *...