22.kapitola - Těhotenství

91 8 0
                                    

Tessa's POV

Těhotenství si užívám. To je vše, co k tomu můžu říct. A ještě to, že každý den sním skoro půlku lednice. Ještě že všechno platí Stark.

Kromě toho jsem už v 5. měsíci, nic zajímavého se za těch 5 měsíců nestalo, takže není, co vyprávět.

Hope bude mít chlapečka a já holčičku, takže už teď jsou zasnoubení. Dělám si srandu, tak hrozní rodiče nejsme. Sice by to bylo super, být s Hope a Scottem rodina, ale oni se rozhodnou sami.

Malá se bude jmenovat Nelly Wanda Strange. Se Stephenem jsme se překvapivě shodli. Malý od Hope a Scotta bude Hank Luis Lang.

Včera jsme byli se Stephenem nakupovat věci pro malou. Koupili jsme hodně maličkých oblečků, botiček a dudlíčků. Máme taky už několik hraček. Nejvíc se mi líbí fialové šatičky s malými kvítky na nich a k nim i malé fialové sandálky. Máme taky plyšového slona pro štěstí.

Pokoj pro malou nám pomáhají dělat Peter, Wanda a Vision. Hope a Scottovi pomáhají Steve, Sam a Nat. Postupně se to zvrtlo na soutěž o nejhezčí pokoj, ale nejhezčí bude samozřejmě ten náš. Já sedím při pracování ostatních v křesle se zmrzkou v ruce a dávám pokyny. Zatím máme vymalováno na růžovo a vybraný nábytek a brzy to bude pokoj jako pro princeznu. Ještě to potřebujeme trochu dodělat, ale náš tým odvedl skvělou práci a určitě tu soutěž vyhrajeme. Pokoje bude hodnotit Bruce, aby to bylo spravedlivé.

Doctor Strange, já a umění magie [Marvel fanfikce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat