Mavi Gözlü Yakışıklı

15 2 1
                                    

"ooofffffff" diyerek uyandığım bir sabah "YİNEMİ"

EVET. Okula geç kalmıştım. Okulu pek sevdiğimi sanmıyorum ama her zaman kendimi, "HAYALLERİN İÇİN KIZIM" diye motive ediyorum.

Şu hayata bir kere geliyoruz. NEDEN YILIMIZIN YARISINI OKULDA GEÇİRİYORUZ Kİ?

17 yıllık tecrübemden şunu söyleyebilirim ki, COĞRAFYA KADERDİR.

Eğer İngilterede doğmuş bir kız olsaydım belkide şuanda DANİELCİĞİMLE film çekiyor olurduk.

AZİZİM SEN SABIR VER.

Mutfağa isteksiz bir şekilde gidip kendime 2 lokma birşey'ler hazırladım. Zaten sabahları pek iştahım olmadığı için pekte canım yemek yemek istemiyordu. KABUL pek zayıf olduğumu söyleyemem 68 kiloydum. Ama seviyorum kendimi.

Ne yapmamı bekliyorsunuz?
O evlilik programlarındaki kadınlar gibi 1 HAFTADA 7 KİLO VERDİREN ŞOK YUMURTA diyeti uygulamamı mı?

ÇOK KOMİK.

Koyu kumral saçlarım koyduğum peynirin içine girince "E SENDE SABAH SABAH SİNİRİMİ ATTIRMA" Diyerek, peynirden sabah sinirimi ÇIKARDIM.

GÖREV BAŞARILI.

Cidden o kadar fazla hiç bir şey yapasım yoktu ki..... bir anda aklıma İLK 2 DERSİN EDEBİYAT OLDUĞU GELDİ. ŞAKA OLMALI BU. HAYIR.

Edebiyatçının gözde öğrencisiyim.
Özdemir Asaf sağolsun.

Edebiyat en sevdiğim ders içime huzur katıyor. BAYILIYORUM ŞU DERSE.

Şu fuzulinin ellerinden öpiyim. Allah razı olsun fuzuli.

ŞAKA MAKA EDEBİYAT KAÇMIŞTI.

Programa bakıp 3. Dersin matematik olduğunu görünce,
"ŞANSIMIN BÖYLESİ"

Diyerek zırladım.
İKİNCİ MATEMATİK SINAVINDAN 05 ALDIM?

BİLDİĞİNİZ KALEM UCU GİBİ PUAN ALDIM.

Sözelciyim oğlum ben. Bana tarihle gelin. MİSSSSS SS GİBİ.

FATİH SULTAN MEHMET gibi matematike girmek istiyorum artık.

Hayır yani TRİGONOMETRİ benim ne işime yarıyacak derken,
Babamın bana seslenmesi ile evden çıktım.

Asansörün aynasında kendime baktığımda, bembeyaz yanaklarımın kızarmış olduğunu gördüm. ÇOK ACELECİ DAVRANMIŞTIM SABAH.

"yaralarını sarıcam onun
Tüm aşkım ve ruhum onun
Hayattaysam nedeni odur
Bulamam onda hiç bir kusur"

Kulaklığımı taktığım an kulağıma gelen şarkı bu oldu.
Sevgili prensesim.
Babamın bana küçüklükten beri söylediği şarkı.

Okula girmek üzereydim ki arkadaşım mutlu bana "OOOOOO TUĞRUL BAŞKAN OKULA GİRİŞ YAPMAYI BAŞARMIŞ" diye bağardı.

EVET İSMİM. NE YANİ KOMİKMİ.

Babam ismini sırf anlamı zümrüdüanka kuşu diye koymuş. EVET YANILMADINIZ.

Zümrüdüanka yoldaşlığı ;)

Tuğrula erkek ismi derler ama İSİMLERİN CİNSİYETİMİ OLURMUŞ CANIM.

Mutlu'nun yanına gidip elimi Mutlu'nun omzuna atmaya çalıştım. Parmak uçlarına kalkıp boyunu uzatıp, bunu yapmamı engelledi. Bende, "KANDIRIKÇI" diye cevap verdim.
"EN AZINDAN OKULA GEÇ KALIYORUM SENİN GİBİ DEVAMSIZLIKLARIM ÇOK DİYE Aman hocam nolur aman hocam şöyle aman hocam böyle diye YALVARMIYORUM. Diyerek atarlandım.

Mutlu benim en yakın arkadaşımdı. Çok zıt karakterimiz yoktu ama ÇOK İYİ ANLAŞIRDIK.

" Tuğrul başkan racon kesti HAHAHAYAT" diyerek cevap verdi.

"erkek milleti işte" diyip karşılık verdiğinde yüzünü ekşitti. Sapsarı saçları şu haraketi yapınca kafasını sallayınca göklerde kartal gibi olduğu için çok komik oluyordu.

Bi kahkaha patlatıverdim. Ama okulun içine girdiğimizi unutmuşum. Herkes bize baktı ve HEEEEE Tuğrul ve mutluymuş diyerek kafalarını çevirdiler.
EVET KOSKOCA 2000 KİŞİLİK OKUL
Bize alışmıştı.

Nasıl olsa başka delilik yapan yoktu.

Mutlu ile vedalaşarak kendi sınıfıma geçtim. Mutlu 12. Sınıftı. Aynı klüpteyiz. 9. Sınıfta oradan tanışmıştık. Ne kadar kavga etsekte bir daha ayrılamadık.

Sınıfa girdiğimde çantamı utkunun yanına atıp, nota'nın yanına gittim. Nota ile çocukluk arkadşıyız.

KABUL EDİYORUM. ANORMAL İSİMLERİMİZ BİRAZ NOTA İLE.

Nota benim aksime, daha sakin sessiz, ve daha az özgüveni vardı.
Ama iyi kız yani. Seviyorum.

"NABER KANKİ" diyerek yanına gittim.
Nota, "Tuğrul başkan yavaş gözünü seviyim saat daha 10" diyerek karşılık verdi ve uyuyormuş gibi yaptı.

AMAN ÇOK UMRUMDAYDINIZ SANKİ HIH.

Tahtaya geçtim ve,
"ÖHMMMMM ÖHMMMMM BENİ DİNLEYİN BAŞKANINIZ KONUŞUYOR" Diyerek sınıfa seslendim.

En büyük hayallerimden biri 11. Sınıfta sınıf başkanı olmaktı. Mutluda bunu biliyordu, ve bizim sınıf hocamız olan almancacıya rüşvet vermiş......

OLSUN SINIF BAŞKANI OLDUM.
Rüşvet müşvet anlamam.
OLDUM MU? OLDUM.

"Ne var gene başkan" diye bağaran pislik yusufa karşılık olarak "SUS Bİ SEN" diyerek sözüme devame ettim.

"ÖHM ÖHM, SAYIN 11-A DİL HAYIRLI SABAHLAR SUNARIM HAYIRLI CUMALA-" derken berat sözümü kesti ve, "TUĞRUL BOŞ YAPMA KNK HADİ SADEDE GEL" diyerek beni susturdu. Göz devirip konuşmama devam ettim

"SAYIN HALKIM FİLM ÇEKİYORUZ"

herkes aynı anda "NE" diyerek bana anlamsız anlamsız baktı. Kapıdan giden bir mavi gözlüde, "neden NE dediniz ki? Kız gayet sosyal bir aktivite bulmuş işte"
YOK ARTIK. ÇOCUK EN SEVMEDİĞİM ŞEYİ YAPTI VE İŞİME KARIŞTI.
"SANA NE BE" diyerek karşılık verdim. "AYRICA SEN KİMSİN??????"

Gözleri çok güzeldi...... GÖZLERİ BAYA GÜZELDİ. Eşşizdi sanki......
Ağzım açılmış farkında olmaksızın nota, "mal şu ağzını kapat önce" diyerek bana söylendi. Elimle ağzımı elledim ve..... CİDDEN AÇILMIŞTI.

Çocuk,
"hayran kalmış olmalısın bana güzellik" dedi.

"SEN HAYIRDIR" diyerek çocuğun sikine vurunca, "ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞ YAVAŞ"
diyerek tepki gösterdi. BANA NE. Çocuk çantasını alıp en arkanın bir önüne koydu. YANİ BENİM ÖNÜME.

Çocuk, "evet başkan sen devam et ne filmi?" dedi.

Bende "dur hele sen kimsin Bi tanıt kendini" dedim.

"evet ozamannnnnnn" diyip tam önüme geldi.

"alaz ben" dedi.

Alazmı........

EN SEVDİĞİM İSİM? ŞAKA YAPIYOR OLMALI?

ağzımdan "Alazmı......." diyerek bir ses ile inledim. Oda "hı hı alaz" dedi.

Hemen kendimi toplayıp "memnun oldum bende Tuğrul" dedim.

"memnun oldum Tuğrul" dedi ve elini uzattı.

Elini tuttum. Çok sıcaktı. Buğday teni beni cidden çok etkilemişti.
ŞİMDİDEN.

Daha elini bırakmamıştım ki, ozan gelip bizi ayırdı "EEEEEEE TANIŞTINIZ YETMEZMİ" diyerek.

Arkadaşlarım beni paylaşmayı hiç sevmezler. Zaten dil sınıfı olduğumuz için çok az kişiydik. Biz kendimize,

DİLCİ HAVUÇLAR DİYORUZ.
KİM BU DİLCİ HAVUÇLAR?

Berat, nota, ozan, utku, anna, deniz, sedef, ve naz'dı.

Anna bize erasmus olarak geldi bu yıl. GELE GELE BİZİM OKULU BULDU. Bence en büyük hatasını yaptı Amerikadan buraya gelerek ben size diyim.

(devam edicek)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4. gece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin