Kitap Şarkısı:Majeste-Aşk dediğin
~TANITIM~
"O, dört duvar arasına hapsedilmişti, bense onun kalbine ve vicdanına..."
"Tenim tenine her değdiğinde yanıyor yüreğim be kadın."
"Çok kan akacak... Çok can yanacak."
Hayallerinin peşinde olan bir kadın.
Ailesinin cinayetiyle sorgulanan bir adam.
Tek derdi kendi ayakları üzerinde durmak olan Bade Ersoy ile ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmış olan Alaz Hancıoğlu'nun hikayesi...
Bade, 22 yaşında hayallerinin peşinde koşan bir kadındır.Kendi ayakları üzerinde durmak, kimseye muhtaç olmamak hayattaki prensipleridir.
Ersoy Holding'in iki ortağından biri olan babası tarafından maddi açıdan pek sıkıntı çekmese de O, ayakları üzerinde durmayı koymuştur kafasına.
Küçüklükten beri sevdiği mesleğe ilk adımını atarken ailesinden uzakta olmak ister. Bilir çünkü ailesinin yanında desteksiz duramayacağını.
Cezaevi doktoru olarak gittiği koca şehirde kim bilebilirdi aşık olacağı kişinin ondan intikam almak isteyen bir adam olacağını?
Alaz, 26 yaşında ailesinin toplu cinayetinden sorumlu bir adamdır. Ayrıca Hancıoğlu Holding'in de tek varisidir.
Ailesi vahşice öldürüldüğünde o evden tek sağ çıkan olarak suçlu gösterilen Alaz, hiçbir avukat kabul etmeyip savunma da yapmayınca ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.
Hapishanede yavaş bir şekilde ölümünü beklerken alacağı haberler intikam duygusunu hararetlendirecektir.
Oysa intikam alması gereken kişinin burnunun ucunda bir doktor olduğunu öğrenen Alaz, yanlış kişilere zarar vererek devam edebilecek midir hayatına?
Hiçbir şeyden haberi olmayan saf bir aşık ve intikam duygusuyla alev alev yanan bir adam...
Bir doktorun kendi ayakları üzerinde mi duracağı yoksa o ayaklarının sevdiği adam tarafından kesileceği bir hikaye mi okuyacaksınız?
İşte siz tam olarak bu hikayede bu sorunun cevabını okuyacaksınız.
Bade ve Alaz'ın hikayesi...
Fluss_Heart
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM
Teen Fiction... Doğru insanı bulduğunuzu düşündüğünüz kişiyle bir parkta, sokakta, kafe de belki de çöp dökerken karşılaşabilirsiniz. Birbirinize soru sorarak tanışırsınız, birbirinize uygun olduğunuzu düşünürsünüz. "İşte aradığım insan bu" dersiniz. ... Peki h...