Prológus

410 17 0
                                    


Elizabeth Mikaelson vagyok, a híres és kegyetlen hibrid, Klaus Mikaleson lánya. 1272-ben születtem, valahol a mai Franciaország területén. Anyám vérfarkas volt, apám pedig hibrid és a nagyanyám pedig boszorkány, tehát én triblid vagyok. Én vagyok az első, de nem utolsó ilyen lény. A húgom Hope is az, de ezt már megszoktam 14 év alatt.

Anyámat 5 éves koromban elveszítettem, mert megölte a nagyapám, Mikael. Azóta élek a családommal. Persze, voltak olyan évek, vagy inkább évtizedek amikről még ők sem tudnak. 1890-ben Augustin vámpír lettem, csaknem 50 évre. Ott ismertem meg Damon Salvatoré-t, akivel kiszabadulásunk után is tartottam a kapcsolatot napjainkig. Miután  elszöktünk, megismertem, az akkor még vézna Amerika Kapitányt és Bucky Barnes-t. Nagyon jó barátok lettünk, de még mielőtt megkapta volna a szérumot elhagytam a várost. Ezek után elraboltak a H.Y.D.R.A emberei, így fogságba kerültem majdnem 3 évre. Ezalatt megismertem a Tél katonáját, aki a barátom volt még 1942-ben. De, persze nem emlékezett rám, hiszen átmosták az agyát. Sokszor fordult elő, hogy kísérleteztek rajtam és emellett kínoztak. Szökésem véletlen folytán sikerült, mivel az egyik őr újonc volt és figyelmetlen. Egy titkos német bázison tarottak fogva, de ez sem akadályozott meg abban, hogy visszajussak a családomhoz, New Orleansba.

Azóta, szinte békésen éltem (márha ez lehetséges az családom mellett), de egy nap minden megváltozott. A H.Y.D.R.A. összeomlása után a Fekete Özvegy minden iratot és aktát feltöltött a hálózatra, köztük olyan adatokkal, amik az én keserves múltamhoz kapcsolódtak, így amikor S.H.I.E.L.D. emberei a házunk előtt álltak tudtam, hogy miért jönnek. Értem.

Sziasztok!

Remélem tetszeni fog az új köny. Úgy érzem az eleje kissé, sőt inkább nagyon rövid lett, de ezt majd próbálom orvosolni. Mostanában kicsit Vámpírnaplók és MARVEL könyveket olvasok úgyhogy azt gondoltam, miért ne írjak és is hasonlót? Ha gondoljátok írjátok le a véleményeiteket és hogy szerintetek hogy lehetne tovább.

Mikaelson a Bosszúállók közt /Bosszúállók, The Originals, Vámpírnaplók ff./Where stories live. Discover now