Part 5

238 14 2
                                    

"¤Visszaemlékezés vége¤"

Pár percig emésztgettem amit mondott, de megszólaltam.

-Tehát, hogy összegezzük: Még jobban összevesztél a testvéreddel mint valaha és ezt a banda is tudja. Megfenyegetted az ismerősei kiírtásával, kezdve a lányaival akik szipolyozók és a férjével aki vadász, majd elmentél egy kocsmába és lemészároltál egy tucat embert, ezért elkaptak és ide hoztak. Kihagytam valamit?- a hangom nyugodtan hangzott de belül szinte ordítottam.

-Nem....Túlságosan nyugodt vagy. Csak akkor vagy ilyen nyugodt ha Hope is itt van vagy csak nem mutatod ki. A másodikra szavazok.

-Hát Malachai-csak akkor hívom így ha dühös vagyok-mehetsz lottózni! Most komolyan ezt hogy képzelted?! Megfenyegetni őket?! Netán elfelejtetted hogy Stefan az egyik legjobb barátja az apámnak? Mi van, ha elkezdenek keresni de nem találnak?! Hm? Nyilván szívességet kérnek a befolyásos hibridtől! Hidd el Kai, ha akar kevesebb mint egy óra alatt megtalál. És akkor pápá szabadság mert mész vissza a börtönvilágba vagy kinyírnak. Legközelebb gondolkozz el egy kicsit mielőtt fenyegetőzöl. Remélem még nem kezdtek bele a nagy "üldözésbe".-mormogtam az orrom alatt miután halkabbra vettem a hangom.

-De azért még segítesz, ugye?

-Persze, hogy segítek te mamlasz! A legjobb barátom vagy. Igaz nincs ki a négy kereked és egy szociopata vagy. De a mai világban ki normális?-Régen minden más volt...-gondoltam

-Köszönöm.-nézett rám hálásan

-Mi lenne, ha mára jegelnénk a témát? Még úgy sem kezdenek el keresni. Először paranoiásak, aztán lenyugtatják egymást és tervet készítenek. Az mondjuk már egy külön folyamat amikor meg is beszélik de mindegy.

-Látom te azért kiismerted őket.

-Tudod, ha már valamelyiküket 1920-ban megismerted, a többivel pedig 2 évig jártál egy suliba akkor megtapasztalod a viselkedésüket és a szokásaikat.-vontam vállat.-De ha már itt vagy...Mit szólnál egy film maratonhoz?

-Na végre! Már vártam mikor kérdezed!-húzódott kaján mosolyra a szája-De mi lesz Csipkerózsika központjával?

-Ne figyelj rájuk.-legyintettem miközben a konyha felé kezdtem sétálni-Amíg nem hagyod el a tornyot, nem ébrednek fel. Gondoskodtam róla a mese közben.

Elkezdtem kutakodni a szekrényekben valami nasi után kutatva, mert esküdni mertem volna, hogy a minap Pietro-t láttam kisprintelni a helyiségből két chips-szel a kezében.

-Bingó!-kiáltottam fel-Kai! Chips vagy popcorn?

-Chips!

Levettem a polcról négy zacskót és siettem vissza a nappaliba. A kedves barátom éppen a TV-t kapcsolgatta, gondolom valami filmet akart keresni.

-Na, mit nézzünk? Én valami horrorra gondoltam.

-Én is, de nincs semmi.

-Hagyd. Elintézem.-kacsintottam-PÉNTEK! Kérlek indítsd el a Sikoly című filmet!

-Te meg ki a fenéhez be-

-Rendben Ms. Mikaelson!-mondta az MI

-ÁÁ! EZ MI A JÓ BÜDÖS KU...Akarom mondani Klaus?!-sikkantott fel. Bevallom elég vicces volt.

-Ja, e miatt ne aggódj! Ő Stark mesterséges intelligenciája, mindent irányítva a toronyban, beleértve a...védelmi rendszert-fagyott le a mosoly az arcomról.-Kai...ezt nagyon elcsesztem! A kamerák tuti felvettek mindent é-és ha felébrednek biztos megnézik a felvételeket!-pánikoltam be.

Mikaelson a Bosszúállók közt /Bosszúállók, The Originals, Vámpírnaplók ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora