4. rész- Egy nem várt személy

43 3 0
                                    

Egy nem várt személy

Jason

- Csá haver! Gáz van?- kérdezte Alex
- Csá! Eléggé!
- Na megint nő ügy?- erre felsóhajtottam.
- igen
- Na ki az?
- Hát tudod.... Még magamnak se tudom bevallani ezért valamit ki kéne tálalni de Ő...


- Maddison...- mondtam halkan.

- MIIIII?! ATYA ÉG!!!- mondt Alex és, ahogy a hangjából ítélem meglepődött. Nagyon is. De még mennyire. Lehet nem kellett volna elmondanom. Bazdmeeeg.

- Jó ezt felejtsd el!!- mondtam neki

- Ezt hogy tudnám?? Na de mi a gáz?

- Hát az, hogy el kell felejtsem mert, ha esetleg összejönnénk, biztos hogy megbántanám akaratom ellenére is és még az se biztos, hogy közel tudnám engedni őt magamhoz. Ellie óta, már senkiben sem bízom...- ez mind igaz volt amit mondtam. Max lehet, hogy sok idő kellene ahhoz hogy újra megbízzák egy emberbe.

- Tesó, figyelj! Maddison megértene! Én is értem amit mondasz. Ha mégis összejönne szerintem közel tudnád engedni magadhoz, ha szereted! Ne akard elfelejteni! Ez mind a kettőtöknek rossz lessz! Higgy nekem!- lehet igaza van.

- Jó ez LEHET hogy igaz- hangsúlyozom ki a ,,lehet" szót.- de akkor is inkább mielőtt elkezdenék hozza kötődni, megpróbálom ellökni őt magamtól. IGEN ez lessz a jó terv!! Köszi Alex!!- ezzel bontottam a vonalat.

°°°

Nem bírok aludni. Megnézem Maddit. Jó ez eléggé perverzül hangzott de nem úgy értem!!

Az ajtaja előtt megálltam és lassan lenyomtam a fém kilincset. Befele volt fordulva ezért nem láttam az arcát. Szerintem alszik. Oda mentem hozzá és adtam a hajába egy puszit.
- Hermosa- (gyönyörű) halkan mondtam. Nagyon halkan.
Utána kimentem a szobából át az enyémbe.

Maddison

Az este sikerült elaludnom, de nem elég méllyen. Valaki bejött a szobámba. Eléggé fáradt voltam, ahhoz hogy megforduljak és hogy kinyissam a szemem. Érzem, hogy besüpped az ágy mögöttem. Félek. Hogy miért azt nem tudom. Elég sok filmet láttam. Mivan ha megakarnak erőszakolni. Hogy jutott be? Jason alszik? Ha síkotok Jason meghallja? Mivan ha Őt ez nem is érdekli? A sok kérdésem mind elillan mikor megpuszilják a fejemet. Valaki Nagyon halkan mond valamit, de én mégis értem. ,,hermosa". utána kimegy az ismeretlen az ajtón. A hangját nem ismerem fel mert ahhoz túl halk volt, hogy bármit is halhassak. Vissza aludtam.

Vasárnap

Reggel furi volt, hogy nem a megszokott környezet vesz körül. Felkeltem és rendbe szedtem magam.
Ma elmegyek bevásárolni, mert semmi nincs itthon. Majd reggelizek egy pékségben vagy veszek valamit.

Az outfittem egy fekete cica nadrágból, egy szürke pulcsiból, baseball sapkából és a fehér nike cipőmből állt.

Az outfittem egy fekete cica nadrágból, egy szürke pulcsiból, baseball sapkából és a fehér nike cipőmből állt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I hate U but I still love U... ♡Where stories live. Discover now