Rejtély
Péntek reggel az ébresztőmre keltem. - A picsába hol van már...- Hát igen.. szép reggeli első mondatom csak úgy csilingelt a számból. Miután megtaláltam és kinyomtam az irritáló hangot, nagy nézhetem felkeltem és az utam a fürdőmbe tartott. Igen, van egy saját fürdőm a szobámban és egy gardróbom is. Miután kijöttem a fürdőmből gyorsan kivettem magamnak ruhát és feloltoztem:
A hajamat hagytam kiengedve, de kivasaltam. Lementem a konyhába valami kajáért, mért a gyomrom már elkezdte emészteni magát annyira éhes voltam.
Lent köszöntem anyának, mért apa már elment dolgozni.- Szia anya!
- Szia kincsem, hogy aludtál?
- Fekve, de amúgy jól köszi.
- Látom jó kedvedben vagy de sajnos ezt lehet, hogy elfogom rontani.
- Ohmm... miért is rontanád el?
- Sajnálom kicsim, de délután 4-re megyünk Becky-ekhez.
(Becky az anyja Jasonnek.)- De miért? Anyaaa... Én nem akarook!!- hisztiztem mint egy 4 éves.
- Sajnálom, de van egy bejelenteni válom számodra amit csak ott mondhatok el neked. Sajnálom!
- Chhh jólvan... persze...
- Tényleg tudom, hogy nem bírod Jasont de azért kérlek próbálj meg normálisan viskedni!
- Okéééé.. De nem ígérek semmit!- gyorsan adtam neki egy puszit és a kajaval a kezembe és hátamon a táskámmal kifutottam, hogy ne tudjon semmit mondani. Igen ezek a taktikáim... fenomenálisak!
Miközben ballgtam az iskolába megettem a reggeli kakaoscsigamat. A suliban talalkoztam Summerrel.
- Szia Sum!
- Heló Madi! Nagyon tetszik az outfitted!
- köszi a tiéd sem semmi!!!
Summer outfitte:- Ohh köszi- mondta Summer és elindultunk a terembe.
Az első óránk osztályfőnöki volt, szóval tudok aludni.... Hát ezt csak gondoltam! Mért persze ez is túl szép lett volna ahhoz, hogy igaz legyen. De ne haladjunk ilyen gyorsan...°°°
Miután beléptünk a terembe minden szempár ránk szegeződött. Racehal persze, hogy nem tudott most se nyugton maradni.
- Hé te Summer cafka! Mivan mostmar ingyen adod a szüzességed?- erre az osztály felnevetett.
- Miért adnám ingyen?- kérdezte Summer.
- Abba a szoknyácskadban látni lehet a lapos segged is.- Megint felnevettek a többiek. Ezt mar nem bírtam nézni ölbe tett kézzel.
- Te meg mit képzelsz magadról te kurva!- szólaltam meg és az osztály hamar kussba maradt.- Mivan ez már nem is olyan vicces? És Rachel te meg mit hívod a barátnőmet cafkanak amikor nálad nagyobb kurva nincs az egész világon!!?- Rachel drámaian a szívéhez tette a kezét és vett egy nagyobb levegőt. - Remélem megfulladsz te dráma kurva!- ezzel a lendülettel adtam volna neki egy pofont, de inkább csak leültünk a helyünkre Summerrel.
- Köszi Madi.- mondta Summer mosolyogva
- Igazan nincs mit, megérdemelte.- még kicsit beszélgettünk de becsöngettek és bejött a tanár szóval neki kezdett a litániájának.
- Na akkor gyerekek! Lessz egy beadandó amit kettesével kell megcsinálnotok...- itt egymásra néztünk Summal- De nem úgy ahogy ti gondoljatok, hanem Én választom ki a párokat!- mondta Mrs.Willer.
Az osztály elkezdett nyüzsögni.
- Csend legyen gyerekek! A feladat az lessz, hogy megismerd a másikat és egy minimum 2 oldalas fogalmazást kell írnotok a párotokról!- Hát ez kurvajó lessz... Remélem valaki normálisat kapok!
- Akkor kezdenem is felsorolni a neveket, hogy ki-kivel lessz!
Szóval, Adam-Rachel!- Ne maaaaaar!!! Azzal a stréberrel...- nyafogott Rachel.
- Rachel! Ne beszélj így a másikról és igen Adammal leszel! Na akkor....- itt felsorolta már majdnem az összes neved és végre Summerhez ért.
- Summer-Alexander!- Tudni kell, hogy Sum oda és vissza van Alextől és szerintem Alexnek is tetszik Sum!
De ami ezután jött arra kurvára nem számítottam...SZIASZTOOK
hogy tetszett az 1. Rész?
Remélem mindenkinek tetszeni fog ez a story. Ez most egy ilyen rövidke rész lett bocsánat! A következőt megpróbálom hosszabbra!
Ha van valami ötletetek azt szívesen meghallgatom, csak írjatok kommentet.
Köszönöm, hogy elolvastad!
Puszii Niki
أنت تقرأ
I hate U but I still love U... ♡
عاطفيةEz a story egy lányról szól aki az életbe elég nagy csalódásokon ment keresztül. Madison Smith egy nagyon erős lány. Kívűl erős, harcias, ám de kedves lányt mutat. Nem fél visszaszólni senkinek, és nem dől be a kis fuckboyok-nak. Talán pont ez tetsz...