8⛓️

16.7K 625 198
                                    

Ezel bir şey diyemeden adam silahın emliyetini kapattı. Zaten burdan hayatta çıkmayı düşünmem de saçmaydı. Silahı kafama hedef aldığında gözlerimi sım sıkı kapattım.

Birkaç saniye içinde kulağıma arka arkaya 2 kere silah sesi geldi ve ardına kolumda büyük bir acı hissettim.

Gözlerimi yavaşça açtığımda adam göğsünden vurulmuş ve yere yığılmıştı. Büyük ihtimalle ilk önce o vurulmuş sonra da beni vurmuştu ama ıskalamıştı. Ezel adamı umursamadan hızlıca yanıma geldi. Kenardaki anahtarlarla kolumdaki kelepçeleri açtı.

"çok fazla kanıyor."

"bir şey olmaz."

Üzerimdeki gömleği tamamen çıkarıp koluma sıkıca sardı. Yavaş yavaş kapanan gözlerimle sadece yaptıklarını izliyordum. Koluma dikkat ederek kucağına aldı ve hızlıca aşağı indi. O arabaya ilerlerken benim gözlerim tamamen kapandı...

***

Kolumda hissettiğim sancıyla gözlerimi açmıştım. Görüntüler netleşmeye başladığında hemşirenin sargıyı değiştirdiğini gördüm.

"günaydın."

"günaydın. Hiç uyanmicaksın sanmıştık."

"ne zamandır uyuyorum ki?"

"sanırım 2 gün oluyor."

O kadar uyumama şaşırmıştım. Hemşire odadan çıktığında ikili koltukta Ezelin oturuğunu fark ettim. Hiç ses çıkarmamıştı.

"s-sen de mi burdaydın."

"evet."

Her zamanki gibi buz gibi çıkan sesiyle, tırsıp tavanı izlememe neden olmuştu. Beni izlediğini hissediyordum ve bu beni rahatsız ediyordu. Kafamı seruma çevirdiğimde bitmiş olduğunu fark ettim.

"şey hemşireyi çağırabilir misin? Serum bitmiş çıkabilirim sanırım."

"hayır birkaç gün daha yatman lazımmış."

Kalkıp odadan çıktı 2 dakika sonra da bir hemşire ve doktorla geri geldi. Doktor elindeki dosyadan birkaç bir şeyi inceleyip bana döndü.

"geçmiş olsun. Herhangi bir yerinde bir ağrın var mı?"

"kolumda biraz var ve başımda."

Yanıma gelip gözlerimi kontrol etti.

"bu olaydan önceki birkaç gün içinde hiçbir madde kullandınız mı?"

"birkaç gün içinde hayır."

"pekala. Kan testlerinizde bazı yüksek değerler var. Bunlar yaranızın iğleşmesini engelleyebilir bunun için farklı ilaçlar da vericez. Bunun için son 2 hafta içinde hiç madde kullanmamış olmanız gerekiyor."

"dediğim gibi kullanmadım."

"güzel. Gülçin seruma ilaçları ekle. Günde 3 kere verilicek."

Doktor çıktıktan birkaç dakika sonda hemşire de işini halledip çıtkı.

"daha önce ne zaman madde kullandın?"

"önemli mi?"

"evet."

"iki ay önce bıraktım."

"ne zaman başladın?"

"11 ay önce."

"neden başladın?"

Gözlerim dolmaya başladığında kafamı tavana çevirdim.

"babam başlattı. Sattığı mallardan veriyordu."

mafya (bxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin