PROLOG

322 10 4
                                    


O takich historiach jak moja przeczytasz w książkach kryminalnych bądź w tych pikantnych z niegrzecznym chłopcem w roli głównej, o którym fantazjuje nie jedna kobieta. Jak to jest, że większość zapytanych kobiet, jaki ich zdaniem powinien być ideał faceta odpowiada, że dobry, troskliwy, romantyczny i inne takie cukierkowe cechy. A później siada taka jedna z drugą wieczorem w fotelu z książką w ręku i czyta o tych dupkach, u których troska przejawia się, gdy proponuje jej poduszkę pod kolana, by było jej wygodniej, kiedy klęczy przed nim robiąc mu loda a romantykiem staje się, gdy dodatkowo dodaje jak cudownie wygląda z jego kutasem w ustach. Czytają to z wypiekami na twarzy wyobrażając sobie, że to one są tą kobietą od.. poduszki. Hipokrytki.
Nigdy nie wiesz, co przyniesie los, to prawda. Jednak to, co mnie spotkało, to kolejny materiał na książkę, bądź scenariusz do filmu pt. "Pięćdziesiąt Twarzy Ojca Chrzestnego". Do teraz nie dociera to do mnie, jak mogłam pozwolić się w to wplątać. Jestem w obcym miejscu, mieszkam w obcym domu, z obcym mężczyzną pod jednym dachem. Mężczyzną, który najchętniej przyłożyłby mi pistolet do głowy bądź udusił gołymi rękami za moją upartą naturę i pyskatą buźkę. Gdyby mógł..ale nie może. Jestem mu potrzebna. Jestem jego zabezpieczeniem. Co będzie, jeśli już dług zostanie spłacony? Wypuści mnie tak po prostu czy pozbędzie się mnie w inny sposób? Bez świadków na spacerze w lesie z łopatą w ręce. Matko i córko. Może to jednak scenariusz na horror.

Oczy WilkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz