Heyelan Arslan
🔥
Elimde tuttuğum telefona gözlerimi o kadar uzun süre dikmiştim ki delirecektim. Yaomakla yapmamak arasında kaldığım bu mevzu çok önemliydi.
Bu gün 19. Yaşıma girdiğim gündü ve kendime bir hediye vermem gerekiyordu. Ama bir sıkıntı vardı ki hediyem bundan hoşlanmayabilirdi.
Sehpanın üzerindeki asıl telefonum çalmaya başladığında elime alıp hızla açtım. "Alo!"
"Heyelan, kızım çatladım meraktan! Attın mı mesajı."
"Hayır, atmadım. Eylül ben tırsıyorum kızım ya ben olduğumu anlarsa?"
Eylül ilkokuldan beri en yakın arkadaşımdı." Salak mısın kızım sen? Nasıl anladın gittik yeni hat aldık, onu takman için ikinci el telefon aldık. Siksen anlamaz yani."
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. "Heyelan Arslansın sen kendinde gel. Bu zaman kadar ne istedin de olmadı! Şimdi kapatıyorum, o matematik dehasına mesajı atıyorsun."
Eylül telefonu suratıma kapattığında sızlanarak yerimden kalktım. Söz konusu deha dersanedeki matematik öğretmenimiz Korhan Ergizliydi.
Ona olan takıntım her geçen gün daha da artıyor cinsel boyuttan çıkıp dehşet verici duygulara doğru ilerliyordu.
Onunla olmak istiyordum.
O adamı iatiyordum!
Ve ilk mesajı attım.
053**...: Selam yakışıklı
Çok vasat bir giriş oldu bu ya...
Kızıl Alev: Tanışıyor muyuz?
053**...: Şimdi tanışalım?
Kızıl Alev: Kardeşim gece gece benim hey heylerimle oynama, tanışıyor muyuz?
053**...: Kardeşim mardeşim ayıp oluyor kurt bakışlım 🐺
Kızıl Alev: Ya sabır
Kızıl Alev: Kimsin lan sen?053**...: İnşallah müstakbel eşin?
Kızıl Alev: eş?
053**...: eş.
Kızıl Alev: Bakın hanımefendi gecenin bu saatinde beni rahatsız etme cürretinş nerden buldunuz?
053**...: Gecenin bu saatinde seni bir türlü atamayan aklımdan.
053**...: Korhan, tek istediğin konuşmak,
Kızıl Alev: Adımı nerden biliyorsun?
053**...: Dedim ya, aklım, seni bir türlü atamayan o aklım
Kızıl Alev: Saçmalık
Kızıl Alev sizi engelledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Alev +18
Short Story053**...: Benim olacaksın Ergizli Kızıl Alev: Bugünkü ip ucumu ver sapık 053**...: Sen benim öğretmenimsin Kızıl Alev: HAY SİKEYİM 053**...: Evet bende onu iatiyorum zaten