1.

302 8 0
                                    

Joel

Herään kun mun herätyskello soi vieressäni. Avaan silmät ja laitan herätyksen pois päältä. Kello näyttää varttia yli kymmentä ja ois aika nousta. Päätän kuitenkin maata sängyssä vielä hetken kunnes menen tekemään aamutoimet.

Laitan suihkun pois päältä ja kuivaan itseäni jonka jälkeen laitan pyyhkeen lantiolle ja kävelen ulos kylppäristä. Otan puhelimen pöydältä ja huomaan bändin ryhmästä tulleen viestejä joten menen katsomaan niitä.

Tommi ja alamaiset🤪

Niko Moilanen
Mitäs sanoisitte jos mentäis tänään treenien jälkeen baariin?
Joonas Porko
JOOOOOO
Minä
Totta helvetissä
Olli Matela
Joo käy
Alex Mattson
Mullekki
Joonas Porko
Tommi?
Tommi Lalli
Juu tuun
Niko Moilanen
Noni hyvä se on sovittu sitten

Suljen puhelimen ja alan pukemaan vaatteita. Lähden keittiöön tekemään itselleni aamupalaa jonka jälkeen alkaisin lähtemään studiolle.

....

Ajan studion pihaan ja parkkeeraan auton parkkipaikalle. Ja koska Joonas asuu mun vastapäisessä olevassa kämpässä nii tultiin tänne samaa matkaa. Sammutan auton jonka jälkeen noustaan autosta pois ja lähdetään ulko-ovelle.

Avaan oven ja astutaan studioon sisälle. Riisutaan kengät ja minä menen keittiöön hakemaan redbullia. Keittiöön päästyään otan jääkaapista redbullin ja menen sitten sohvalle. "Missä ne loput kolme on?" Kysyn ja katson Aleksia, täällä on siis tällä hetkellä minä, Joonas ja Aleksi. "En tiiä Olli ainaki varmaa nukkuu viel" tuo sanoo ja naurahtaa.

Skip muutama tunti
Niko

"Noni eiköhä tää ois jo tarpeeks tältä päivältä" huudahdan kaikille ja lösähdän sohvalle makaamaan. "Oisko sit aika mennä baariin?" Joonas kysyy innoissaan, kaikki rupeavat huutamaan myöntyviä vastauksia jonka jälkeen kaikki nousee paikoiltaan ylös ja lähtee eteiseen.

Joonas

Astutaan baariin sisälle ja mennään heti tiskille tilaamaan juomat, kun ollaan se tehty mennään istumaan nurkkapöydälle ja aletaan nauttimaan juomiamme.

Aleksi

Vedetään bissejä täällä ja tunnen olevani jonkun verran humalassa. Niko ja Joonas sen sijaa on vetäny vähän enemmän alkoholia, kun nuo on kokoajan toisissaan kiinni ja näyttää siltä että nuo yrittävät syödä toisensa. Naurahdan vähän ja hetken päästä Joel nousee ylös ja tulee eteeni "tuukko little man tanssimaan mun kaa?" Tuo kysyy multa, vastaan myöntyvästi joten nousen seisomaan ja lähden tanssilattialle tuon solistin kaa.

Joel

Tanssin Aleksin kanssa ja alan nauramaan "mitä?" Tuo mustatukkainen ystäväni kysyy naurahtaen. "Meitä varmaan luullaan homoiks ku tanssitaan täällä tällee" sanon tuolle nauraen. Aleksiki alkaa nauramaan ja jatketaan vaan tanssimista nauraen.

Tommi

Istun vaan tuolilla ja katson kun muut touhuaa jotain. Niko ja Joonas nuoleskelee toisiaan, Aleksi ja Joel tanssii ja nauraa kun viimeistä päivää ja Olli juttelee jollekin naiselle läheisissä tunnelmissa, oho onko meijän Matelan poika löytänyt itselleen naisen täältä?

Joonas

Istun hajareisin Nikon sylissä ja liikutan kieltäni tuon suussa, Niko tekee samoin ja pitää käsiään mun lantiolla. Tunnen kun mulle tulee jäätävä kusihätä ja irrottaudun kielarista. "Mä meen käymään vessassa" sanon tuolle epäselvällä äänellä jonka jälkeen nousen pois tuon sylistä ja lähden vessaan.

Niko

Joonas lähti vähä aikaa sitten vessaan eikä ole tullut vielä takas, mutta koska mulla on hirveä ikävä tuota nii lähden kävelemään vessalle ja meinaan koputtaa oveen kunnes huomaan ettei ovi oo lukossa. Avaan oven ja nään kun Joonas pesee käsiään, astun vessaan sisään ja lukitsen oven virnistäen. Joonas kuivaa kätensä ja katsoo sitten mua, menen tuon luo ja painan ton sitten seinää vasten ja suutelen tuota intohimoisesti.

Olli

Juttelen mukavan oloiselle naiselle joka esitteli itsensä Hilmaks. Pidän kättäni tuon hartioilla ja juttelen tuon kanssa jostain, tai siis enimmäkseen vaan Hilma puhuu. Minä vain katson tuota keskittyneenä, koska en ole varmaan ennen nähnyt näin söpöä ihmistä. "Huhuu" tuo sanoo ja heiluttaa kättään mun naaman edessä, säpsähdän "ai mitä?" Kysyn tuolta. "Niin että mitä mietit noin ajatuksissas?" Tuo kysyy naurahtaen. "En mitään, oot vaa nii söpö" sanon tuolle hymyillen "no oothan säki ihan söpö" tuo sanoo virnuillen. Jatkan tuon katsomista ja katseeni alkaa harhailemaan tuon huuliin. Hilma taitaa huomata sen kun painaa hetken päästä huulensa vasten minun.

Joel

Ollaan tanssittu Aleksin kaa todella kauan ja mulla tulee vessahätä. Lopetan tanssimisen ja ilmoitan tuolle käyväni vessassa, tuo lähtee meijän pöytään juomaan ja minä lähden kävelemään kohti vessaa. Matkalla minua ainakin 20cm lyhyempi nainen törmää minuun. "Ai anteeks ei ollut tarkotus" tuo sanoo ja katsoo mua. "Ei se mitään" sanon pienesti naurahtaen, tuo jää katsomaan mua jotenkin kummallisella ilmeellä. "Sä näytät jotenkin tutulta, mikä sun nimi on?" Tuo kysyy multa katsoen mua edelleen kummallisesti. Naurahdan "Joel Hokka" kerron tuolle nimeni ja ojennan tuolle kättä. "Mikä sun nimi on?" Kysyn tuolta saman kysymyksen. "Y/n, y/n y/l/n." Tuo sanoo ja kättelee mua sitten "y/n?" Mainitsen tuon nimen kysyvästi ja katson tuota silmät pyöreinä.

Sanoja: 729

Still in love with you || Joel Hokka x readerWhere stories live. Discover now