5.

239 7 1
                                    

Y/n

Ollaan oltu hiljaan jo todella pitkään. Käännän katseeni Joeliin ja tuo näyttää olevan omissa maailmoissaan. "Joel?" Mainitsen tuon nimen kysyvästi, tuo ei kuitenkaan vastaa mitään joten alan hokemaan tuon nimeä ja taputtamaan tuon olkapäätä. En edelleenkään saa mitään kontaktia tuohon mieheen ja alan ehkä vähän huolestumaan. Alan ravistelemaan tuota, Joel säpsähtää "nii mitä?" Tuo kysyy multa. "Onks kaikki hyvin?" Kysyn tuolta huolestuneena, tuo katsoo mua jotenkin kummallisella ilmeellä ja nyökkää vastaukseksi.

Joel

Ollaan suudeltu y/nin kaa todella kauan ja tää tuntuu hyvältä. Hetken päästä irrottaudutaan suudelmasta ja katsotaan toisiamme hymyillen, silitän tuon sileää poskea ja katson tuota. Hetken päästä tuo mainitsee nimeni "no?" Kysyn tuolta hymyillen. Kuulen kun tuo hokee mun nimeä pikkuhiljaa huolestuneella äänensävyllä. Avaan silmäni ja tunnen kun y/n ravistaa mua huolestuneen näköisenä. Hetken päästä tajuan että tuo kaikki tais olla jotain unta tai jotain sen tapaista. "Nii mitä?" Kysyn tuolta vähän ihmeissäni "onks kaikki hyvin?" Tuo kysyy multa. Katson tuota hämmentyneenä ja nyökkään. "Sä oot ollu hiljanen meijän halauksen jälkeen, mut miks?" Y/n kysyy multa ihmeissään "nukahinks mä äske tai jotain?" Kysyn tuolta naurahtaen. "En mä tiiä, tai ku lopetin sun halaamisen nii näin et sun silmät oli kiinni mut en mä usko et sä ihan nukahit" tuo naurahtaa myös, nyökkään vaan vastaukseksi. "Pitäiskö meijän alkaa lähtee?" y/n kysyy multa. Vastaan myöntyvästi ja aletaan sit lähtemään.

Skip pari päivää...

"Olli ja Joel, teijän pitäis tuoda ne teidän naikkoset tännekki nii voitais tutustuu niihin" Joonas sanoo hymyillen. "Ei y/n oo mikään mun naikkonen" naurahdan ja katson tuota kitaristia. "Ei Hilmakaa mun, mut voisin mä sen tuoda tänne jos sille vaa sopii" Olli sanoo jonka jälkeen nousee ylös ja lähtee vessaan. "Noni hyvä, säki Joel tuot sen sun naisen sit" Aleksi huikkaa työtuoliltaan. Huokaisen ja alan selaamaan puhelinta. Ei olla kauheesti juteltu y/nin kaa meijän viime tapaamisen jälkeen. En tiedä mistä se johtuu, mut en aio antaa tän jatkua näin. Menen minun ja y/nin keskusteluihin ja laitan tuolle viestin jossa kysyn että miten tuolla menee ja että mitä se tekee, hetken päästä saan tuolta viestin. "Iha hyvin, tässä mietiskelen että mitä tekis huomenna" luen viestin jonka jälkeen alan näpyttelemään puhelintani. "Tuu tänne studioon, loput jätkistäki haluis tavata sut. Äskenki ne käski mua tuomaan sut tänne joskus" kirjotan ja naurahdan. hetken päästä tuo vastaa minulle. "Voishan sitä, mihi aikaa ja laitaks sen osotteen sit mulle?" "Puol kaheltatoista ja juu laitan sen osotteen huomenna." vastaan tuolle ja tunnen jonkun hengittävän korvani vieressä. Käännän katseen viereeni ja nään Joonaksen joka näyttää siltä että räjähtää innostuksesta hetkenä minä hyvänsä. Naurahdan ja käännän katseen takas puhelimeeni jossa nään uuden viestin. "Okei, no nähää huomenna heippa!" "Heihei:)" laitan puhelimeni taskuun ja hymyilen. "Mikäs sua vaivaa?" Kuulen Ollin kysyvän naurahtaen. Käännän katseeni tuohon basistiin ja huomaan tuon katsovan Joonasta. "Joel tuo sen tyttöystävän huomenna tänne!" Tuo blondi kitaristi sanoo jonka jälkeen tuo alkaa pomppimaan. "Sepä mukavaa, nimittäin Hilmaki on tulossa tänne huomenna" Olli sanoo ja istuutuu mun viereen hymyillen. Katson tuota virnistäen "yks aivan umpi rakastuneena siinä hymyilemäs" Olli kääntää katseensa muhun. "Emmä kyl oo, ainakaan vielä" tuo sanoo naurahtaen "mut hei, sä et myönnä edes sitä et oot ihastunu siihe y/niin" tuo jatkaa katsoen mua kulmat koholla. "No ku ei oo mitään sellasta myönnettävää" sanon naurahtaen jonka jälkeen tunnen punan leviävän poskiini, joten nousen sohvalta ylös ja lähden jääkaapille hakemaan redbullia.

Y/n

"Eli me kummatki mennään sinne studiolle puol kaheltatoista?" Hilma kysyy puhelimen ruudun toiselta puolelta. Nyökkään tuolle vastaukseksi "sithän me voidaan mennä samaa matkaa, jos vaikka tuun sun luo ja ajetaa sit siitä sinne studiolle?" Tuo katsoo mua kysyvästi, vastaan tuolle myöntyvästi ja hymyilen pienesti. "Onkos se Olli kiva?" kysyn tuolta ja alan virnistämään. "No onhan se" Hilma sanoo pienesti naurahtaen jonka jälkeen tuon suupielet nousevat melkein korviin asti. Nyökkään edelleen virnistäen. "Mitä sä siinä virnistät?" Tuo kysyy naurahtaen. "En mittää" vastaan tuolle jatkaen silti virnistämistä. "Entäs Joel?" Tuo kysyy ja alkaa sitten virnistämään. "Mitä siitä?" Katson tuota kysyvästi "onkos se kiva?" Hilma kysyy katsoen mua. "Joo on miten niin?" Katson tuota edelleen kysyvästi. "Ootkos ehtiny rakastuu siihen uudelleen?" Tuo kysyy virnistäen "hei, sä lopetat noi puheet heti" sanon tuolle ja katson tuota murhaavasti. "Entä jos en lopeta?" Tuo blondi kysyy virnistäen edelleen. Huokaisen enkä vastaa mitään. "Nii i et ees tyylii haluu et lopettaisin, mut et vastannu mun kysymykseen." "No jos sun on välttämättä pakko saada tietää niin ei, en ole rakastunut siihen enkä oo kyl koskaan ollukkaan rakastunut siihen" sanon tuolle ja naurahdan. Hilma alkaa vaan nauramaan "et vai? Kuka oli pahasti addiktoitunu Joeliin parin vuoden ajan?" tuo kysyy nauraen vielä enemmän. Punastun ja alan hieromaan niskaani "no joojoo kyl mä siitä tykkäsin mut emmä siihen rakastunut ollu" sanon Hilmalle. "Nii et tietenkää, mut vois mennä nukkumaan niin jaksan sit aamulla noustakki" tuo sanoo naurahtaen. "Joo sama, hyvää yötä nähää huomenna" sanon tuolle hymyillen. "Samoin, moikka" Hilma sanoo jonka jälkeen videopuhelu päättyy.

Sanoja: 813

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Still in love with you || Joel Hokka x readerWhere stories live. Discover now