4.

159 7 3
                                    

Olli

Kävelen studioon sisälle ja otan kengät pois jalasta. Otan bassoni ja istuudun tuolille. "Terve" Joel huikkaa ja istuutuu sohvalle, hetken päästä Joonas kävelee myös tänne ja sitten kaikki on täällä.

Päätetään pitää tauko joten laitan bassoni paikalleen. "Mitäs te teitte eile sen jälkeen ku lähettiin Nikon kaa pois?" Joonas kysyy ja katsoo kaikkia vuorotellen. Niko katsoo myös kaikkia mut virnuilevalla ilmeellä. Meinaan avata suuni kunnes tuo virnuileva solisti ehtii ensin "mä kuulin sellasta huhua, että Olli ja Joel te olitte löytänyt jotku hoidot sieltä baarista" tuo sanoo edelleen virnuillen. "Ei se ollu mikään hoito" sanotaan Joelin kaa samaan aikaan, katsotaan toisiamme ja nauretaan hieman. "Niinii mitä te sit teitte niitten kaa?" Joonas kysyy ja alkaa myös virnuilemaan, voi hyvä helvetti nyt noitten kanssa. Kaikki on hetken hiljaan "nii eli ne kummiski oli hoitoja" Niko huudahtaa. Alan katsomaan tuon ja Joonaksen kauloja "teillä ainakin tais olla villi ilta" sanon noille. Nuo vain naurahtaa ja Niko sit nyökkää virnuillen. "Katos Olli yrittää vaihtaa puheenaihetta pois sen ja Joelin hoidoista" Joonas sanoo virnuillen. "Okei, mut oisittepa nähny Ollin ku se katto sitä Hilmaa, ihan ku joku vastarakastunut" Aleksi naurahtaa ja virnuilee sit hieman. Tunnen punan tulevan poskiin joten lasken katseeni alas. "No mut hei kertokaa nyt jotain niistä mimmeistä" Tommi sanoo katsoen mua ja Joelia vuorotellen. "No se y/n on yks tyyppi mun vanhalta ala-asteelta" Joel kertoo ja naurahtaa. "Oho, kerros lisää" Niko sanoo ja katsoo Joelia kiinnostuneen näköisenä. "Se oli sillon tosi ihastunu muhu joten se aina tuli halaamaan mua tai jotain muuta vastaavaa, sitä jatku noin kolme vuotta kunnes se varmaan sai tarpeekseen ja päätti lopettaa sen" tuo sanoo ja nauraa vähän.

Niko virnuilee vaan entistä enemmän kuullessaan tuon "ootkos sä sit nyt ihastunu siihen?" Tuo ruskeatukkainen solisti kysyy. Joel on vaan hetken hiljaa "me sovittiin sen kaa et me mennää kahville torstaina" tuo sanoo jonka jälkeen kaikki rupeavat hurraamaan. Alan hieman nauramaan kunnes kaikkien katseet kääntyy muhun. "Entäs se Hilma sitten?" Aleksi kysyy virnuillen "mitä siitä?" Esitän vastakysymyksen. "Ootteks te sopinu et näkisitte?" Joonas kysyy sitten, pudistan päätäni vastaukseksi. "Noni Matela nyt meet kysymään siltä että haluisko se tavata sut" Tommi käskee minua. "No emmä ny oi-" en ehdi edes sanoa lausettani loppuun kun Joonas hyppää viereeni, ottaa mun puhelimen ja alkaa sähläämään sillä jotain. "Hei hei hei mitä sä oikein teet?" Kysyn tuolta ihmeissäni ja yritän ottaa puhelintani pois Joonakselta, kuitenkaan onnistumatta siinä. "Laitan sille viestiä sun puolesta, kun et sä ite uskalla" tuo naurahtaa ja näppäilee puhelintani. Huokaisen ja painan kämmenet vasten otsaani, kieltämättä mua vähän pelottaa et mitä tuo aikoo laittaa Hilmalle mut ihan sama.

"Noin viesti laitettu" Joonas sanoo vähän ajan päästä ja antaa puhelimeni takas. Katson viestin minkä Joonas lähetti Hilmalle ja luen sen ääneen "Moikka Hilma, haluisiks nähä joku päivä ja tehä jotain kivaa?" Kuulen kun muut alkavat vaan hurraamaan kuin viimeistä päivää. Suljen puhelimen ja pudistan päätäni. "Entä jos se ei edes haluu enää tavata mua" mietin ääneen. "Ai sen jälkeen ku se on suudellu sua ties kui pitkään ja tullu sun luo?" Aleksi kysyy "ja myös sen jälkeen ku se on pannu sua" Joonas sanoo virnuillen. "Ei me olla tehty mitään sellasta" katson tuota kiharatukkaista blondia kulmat koholla. Tuo vaan katsoo mua sellasella 'älä kuseta' ilmeellä. Hetken päästä saan viestin joka on Hilmalta ja avaan heti puhelimeni. Viestissä lukee että "Joo hei tottakai! Millo sulle kävis?" Alan hymyilemään ja tunnen kun muut katsoo mua virne naamalla. "Ilmeisesti se suostu" Joel sanoo, nyökkään vain vastaukseksi.

Skip torstaihin...

Y/n

Seison pihalla odottaen Joelia ja viestitellen Hilman kaa. Hätäilen kokoajan siitä että entä jos jotain menee pieleen ja Hilma yrittää vakuutella mulle että kaikki menee hyvin. Mietin, että miksi edes jännitän tätä niin paljon? Ihan kuin olisin menossa joillekin treffeille, vaikka en todellakaan ole. Hetken päästä musta auto ajaa pihaan ja nään kuskin paikalla Joelin. Hymähdän leveästi jonka jälkeen olen kävelemässä apukuskin paikan ovelle, kunnes Joel nousee autosta ulos ja tulee nopeesti avaamaan minulle oven. Naurahdan ja kiitän tuota jonka jälkeen istuudun apukuskin paikalle. Joel sulkee oven ja tulee hetken päästä istumaan viereeni kuskin paikalle. Tuo moikkaa hymyillen minua ja minä häntä "sustahan on tullut kunnon herrasmies" naurahdan. "Miten niin "tullut" enkö mä oo mukamas ennen ollut?" Joel kysyy naurahtaen. Alan vaan nauramaan ja tuo pudistaa hymyillen päätään. "Niin mennäänks me siis johonki kahvilaan vai?" Tuo kysyy ja nyökkään vastaukseksi.

Skip tunti...

Joel

Ollaan hengailtu nyt tunnin ja voin sanoo et on ollu helvetin hauskaa y/nin kaa. Käytiin äsken kahvilla ja meinattiin molemmat nauraa keuhkomme pihalle. Mutta nyt istutaan mun autossa ja yritetään miettiä et minne mentäis. "Hei mul tuli idea!" Tuo huudahtaa, käännän katseeni tuohon kysyvästi. "Jos tehtäis niin et sä tuut tähä ja mä tuun toho kuskiks?" Y/n kysyy multa, naurahdan "miks ihmeessä?" Kysyn tuolta. "Koska mulla on idea minne voitais mennä, enkä jaksa alkaa ohjeistamaan sua et minne pitää ajaa" tuo sanoo ja naurahtaa. "Okei" naurahdan ja nousen autosta pois ja tuo tekee samoin. Y/n menee istumaan kuskin paikalle ja minä apukuskin paikalle jonka jälkeen tuo lähtee ajamaan jonnekin. "Toivottavasti tää ei nyt oo mikään ansa" sanon sarkastisesti ja naurahdan. "Niin mikä ansa?" Tuo kysyy ja pitää katseensa tiellä. "Sellanen et sä tyyliin kaappaat mut kostoks siitä kun en tykänny susta sillon kun olit ihan lääpällään muhun" sanon ja alan nauramaan hieman. "Ei tarvii pelätä en oo kaappaamassa sua tai tekemäs sulle mitään muutakaan" tuo sanoo naurahtaen mut huomaan kun tuo kuitenkin punastuu hiukan. Naurahdan taas ja käännän katseeni tielle.

Y/n pysäyttää auton jonnekin meren lähelle jonka jälkeen noustaan autosta ulos. Tuo heittää autonavaimen minulle ja minun onnekseni saan kopin. Kävellään hiekalle mut y/n pysähtyy. Pysähdyn myös ja tuo ottaa kenkänsä ja sukkansa pois jonka jälkeen tuo kantaa kenkiään. Jatketaan sitten matkaa kunnes ollaan lähellä merta ja tuo laskeutuu istumaan hiekan päälle. Istuudun tuon viereen ja laitan käteni hiekkaan ja katson vaan lainehtivaa merta, mutta sivusilmällä huomaan kun y/n katsoo mua punastuneena kunnes tuo kääntää katseensa poispäin. Minä sen sijaan käännän katseeni tuohon ja hymyilen, vaikka y/n ei sitä huomaakaan. "Mitä mietit?" Kysyn tuolta, tuo vain kohauttaa olkiaan vastaukseks ja nyökkään. "Ihmettelen ettet oo kertaakaan vielä esimerkiks halannu mua, toisin ku sillo ala-asteella, et pystyny parii tuntia enempää olla koskematta muhun" sanon tuolle ja hymyilen. "Ehkä mä kyllästyin sun halaamiseen tai ylipäätäänsä suhun koskemiseen" tuo naurahtaa ja katsoo edelleen jonnekin muualle. "No halaisiks mua jos sanoisin et haluun et teet niin?" Kysyn tuolta ja katson tuota hymyillen. "Ehkä" y/n sanoo ja nään kun tuo virnuilee "haluun et halaisit mua" sanon tuolle. Hetken päästä tuo kääntää katseensa muhun ja katsoo mua vähä aikaa, kunnes tuo tulee lähemmäs mua ja tekee niin kuin halusin. Jäädään halaukseen pidemmäks aikaa ku mitä oli tarkotus mutta ei se haittaa. Hetken kuluttua tuo irrottautuu halauksesta ja katsoo mua. Katson myös tuota, katsotaan toisiamme vähän aikaan kunnes kiedon käteni tuon ympärille ja vedän tuon suudelmaan.

Sanoja: 1141

Still in love with you || Joel Hokka x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz