Y/n
Herään ja tunnen lämpimän tuulen puhaltavan kasvoihini. Avaan silmät nopeasti mutta suljen ne heti sillä aurinko häikäisee silmiin. Nostan käteni silmien eteen ja avaan silmät sitten. Huomaan olevani parvekkeella, mutta en ainakaan omassa. Käännän katseen viereeni ja huomaan myös nojaavani johonkin. Nostan sitten katseeni ja nään nukkuvan Joelin. Mieleeni alkaa pikkuhiljaa muistumaan viime illan tapahtumat ja nyt tiedän miten olen päätynyt tänne. Hymähdän todella leveästi ja otan taskusta puhelimeni ja katson kelloa. Kello on vasta puol kuus aamulla, laitan puhelimen takas taskuun ja nousen varovasti ylös jotta en herättäisi tuota nukkuvaa miestä. Parvekkeen ovi on onneks auki joten en joudu ninjailemaan saadakseni ovea hiljaa auki. Olen lähdössä eteiseen kunnes tunnen oksennuksen tulevan suuhun ja menen nopeasti vessaan. Jonkun aikaa pöntön halailemisen jälkeen puhistan suun ympäryksen, nousen lattialta ylös ja kävelen eteiseen. Laitan kengät jalkaan ja nahkatakin päälle. Otan sohvalta laukkuni ja lähden sitten kämpästä ulos.
....
Avaan kämppäni oven ja kävelen sisälle sulkien oven. Potkasen kengät jalastani ja tiputan vaan nahkatakin ja laukun lattialle. Menen lääkekaapille josta otan särkylääkkeen jonka jälkeen menen ottamaan kaapista lasin jonka täytän vedellä ja vedän sit särkylääkkeen alas veden kaa. Kävelen makkariin ja otan vaatekaapista harmaan topin ja mustat shortsit jotka vaihan päälleni, otan lipaston päältä ponnarin ja laitan hiukseni sotkuiselle nutturalle jonka jälkeen menen sänkyyni peiton alle ja suljen silmät.
Hilma
Herään ja tunnen jonkun kädet ympärilläni, avaan silmät ja käännän katseeni oikeelle ja nään kiharatukkaisen miehen nimeltä Ollin kietoneen kätensä minun ympärille. Hymyilen ja tunnen vatsassani ison perhoslauman, ja no päässäni kipua. Otan tuon kädet kuitenkin pois ja nousen istumaan sängyn reunalle. Nään laukkuni lattialla sängyn vieressä joten otan laukun syliin ja alan etsimään puhelintani sieltä. Hetken laukun kaivamisen jälkeen löydän puhelimen ja yritän avata sitä mut akku näyttää tyhjää. Alan taas kaivamaan laukkuani ja otan sieltä laturin, yhdistän sen pistorasiaan ja laitan puhelimen lataamaan. Vähän ajan kuluttua puhelin menee päälle ja näppäilen siihen salasanan ja sitten pin-koodin. Huomaan että y/n on yrittänyt soittaa mulle yöllä ja pistän tuolle viestin "Hei oon tosi pahoillani siitä miten lähin vaan eilen sieltä baarista, unohin kokonaan et olin sun kaa sielä ku mun huomio oli vaan yhessä tyypissä, mut kerron siitä myöhemmin." Huokaisen ja suljen puhelimen. Miten unohin tollee et olin sielä y/n kaa? Joikohan hän itteensä pahaankin känniin, tai pääsikö se turvallisesti kotiin? "Hyvää huomenta" kuulen Ollin sanovan käheällä aamuäänellään. Käännän katseeni tuohon hymyillen ja toivotan tuolle myös hyvää huomenta.
Olli
Kävelen keittiöön Hilma perässäni "mitä haluisit aamupalaks?" Pysähdyn ja kysyn tuolta. "Yllätä mut" tuo sanoo hymyillen, nyökkään vastaukseksi ja alan ottamaan jääkaapista aamupala tarvikkeita.
"Ainiin muute, yöllä heräsin ku Joel soitti mulle ja se rupes kyselee et ooks sä täällä" kerron tuolle. Hilman ilme muuttuu todella hämmästyneeksi "kuka se ees on?" Tuo kysyy multa. "Se on yks mun bändikavereista nimeltä Joel Hokka" sanon tuolle "miltä se näyttää?" Tuo blondi kysyy multa. Avaan puhelimeni ja menen Joelin ig profiiliin, painan yhtä kuvaa ja näytän sitten kuvaa Hilmalle. Tuo ottaa puhelimeni käteensä ja katsoo kuvaa jonkun aikaan kunnes tuo nostaa katseensa muhun. "Siis minkä ikänen tää on" Hilma jatkaa kyselyä. "27 täyttää 28 tänä vuonna" kerron tuolle, Hilma naurahtaa "täähän oli ala-asteella y/nin suuri ihastus" tuo sanoo. "Aa, mut kuka on y/n ja miks Joelia kiinnosti se et ooks sä täällä?" Kysyn tuolta vähän ihmeissäni "y/n on mun hyvä ystävä mut hetkonen, jos sä ja sun koko bändis olitte kans eile siel baaris nii ehkä Joel ja y/n tapas siel ja päätti viettää sit sen loppuillan yhes, sit ehkä y/n halus tietää et mis oon mut koska mun puhelimesta oli loppunu akku nii se ei saanu mua kiinni joten sit Joel päätti soittaa sulle ja kysyy et oonks sun kaa" tuo kertoo teoriaansa "mut mistä ne ois saanu tietää ees et oon sun kaa?" Pohdin ääneen "no kato ku oltii sillo sun kaa siin sohvalla nii siin viereises pöydäs oli ne kaks sun bändikaverii nii ehk ne kerto sit niille" Hilma sanoo ja hymyilee. "Aa nii joo" naurahdan.
Joel
Herään aivan hikisenä ja avaan silmät. Huomaan istuvani mun parvekkeen sohvalla ja hieron silmiäni. Nousen ylös ja kävelen sisälle, paljonkohan kello on? Otan puhelimeni taskusta ja kello on kaksitoista. Treenit alkaa onneks tänään vasta kolmelta joten mulla ei ole mikään kiire. Päätän mennä suihkuun niin ehkä oloki ois virkeempi.
Alan miettimään eilistä baari-iltaa ja että mitäköhän kaikkea tapahtu. Muistan ainakin sen että tanssin Aleksin kaa aivan helvetin pitkään, sit se keskeyty siihen kun lähin kävelee vessaan ja joku törmäs mu- y/n!!! Niin y/n törmäs muhun ja sit vietin sen kaa loppuillan. Jos en väärin muista niin mehän nukahdettiin sen kaa tonne parvekkeelle. Eli se on lähtenyt täältä jossain vaiheessa pois, no ihan sama. Tai itseasiassa ei, olis ollu kiva saada esim sen numero tai joku millä saada yhteyden siihen. Koska sehän vaikuttaa nykyään mukavalta, tai siis en sano etteikö se ois koskaan aikasemmin vaikuttanut, vaikka koulussa y/n roikku mussa kiinni koska tykkäs musta. Nauran vähän kun muistelen niitä aikoja, y/n kirjoitti joka ystävänpäivä minulle kirjeen jossa tunnusti rakkautensa mua kohtaan. Sillon mua ärsytti ja kyllästytti se jonkun verran, mutta nyt ku mietin nii olihan se vähän söpöä ku tollee kirjotteli kirjeitä mulle aina vuoden välein.
Makaan sängylläni ja selaan instagramia. Saan yhtäkkiä idean mennä kirjoittamaan hakuun y/nin etu- ja sukunimen. En kuitenkaan löydä hänen nimellä tiliä ja huokaisen. Yritän kuitenkin vielä epätoivosesti selata tilejä läpi jos sattuisin näkemään tutut kasvot profiilissa. Tuloksetta suljen puhelimen ja huokaisen turhautuneena, kunnes mulle tulee taas yksi idea päähä. Avaan puhelimeni taas ja soitan Ollille
O: no
J: moi, tota ooks viel Hilman kaa?
O: en miten nii?
J: onks sul sen numero?
O: joo?
J: voiks antaa sen mulle?
O: minkä takia?
J: no olis asiaa sille
O: eiku aa, taidat kaivata sitä y/niä
J: lopetat ton saman tien ja annat sen numeron
O: juujuu pitäähän sun saada sun ihastuksen numero käsiis
J: *huokaisee*
O: pieni hetki numero tulee kohta
*puhelu loppuu*"Ei vittu ton Ollin kaa" mutisen ja pudistelen päätä itsekseni. Vähän ajan kuluttua Olli lähettää minulle numeron johon alan sitten näppäilemään viestiä.
Y/n
Kävelen kaupassa juomien luo ja pistän koriini pari redbullia. Muut ostokset on jo korissa joten astelen kassan luo ja maksan ostokseni. Kun olen päässyt autolle laitan kauppakassin takakontille, jonka jälkeen menen kuskin paikalle istumaan enkä ehdi käynnistää autoa kun saan viestin. Otan puhelimen taskusta ja huomaan että oon saanut viestin jostain tuntemattomasta numerosta. "Moi, oon Joel ja halusin kysyy vaan et pystyisiks antamaan mulle y/nin numeron?" Hämmennyn joten päätän soittaa numeroon.
J: moi
Y: terveppä terve
J: y/n?
Y: no mihis tarvitsit mun numeron *naurahtaa*
J: hetkonen eiks tää oo Hilman numero?
Y: *nauraa* ei, vaan mun
J: a- aa joo nii
Y: niin vastaisitko kysymykseeni? *naurahtaa*
J: aa oho joo *naurahtaa* nii siis sitä vaa et haluisiks kenties tutustua ja alkaa hengailee mun kaa?
Y: no mikä ettei
J: okei, haluisiks lähtee vaik joku päivä kahville tai jotain?
Y: juu toki
J: okei millo sulle kävis?
Y: vaikka torstaina, mul on sillo vapaapäivä
J: juu käy mulle
Y: mihi aikaa?
J: neljältä
Y: okei no heippa nähää torstaina neljältä
J: juu, voin muute tulla hakemaan sut sillo
Y: okei käy, laitan mun osotteen sulle sitte
J: juu moro
Y: moikka
*puhelu loppuu*Sujautan puhelimen takas taskuun ja käynnistän auton. Jostain syystä mua rupee hymyilyttämään todella paljon ja lähden sitten ajamaan kotia päin.
Sanoja: 1229
ESTÁS LEYENDO
Still in love with you || Joel Hokka x reader
RomanceMitä yksi baari-ilta tuo tullessaan kun y/n törmää vanhaan ala-aste toveriinsa Joeliin johon oli joskus todella pihkassa? Entä kun samat vanhat tunteet palaa pintaan, tuleeko siitä tunteesta tällä kertaan molemminpuolista?