Dupa ce mi-am ales patul de sus si mi-am lasat bagajul acolo in timp ce Youg Mi umbla pe telefon si mai radea uneori,m-am indreptat spre camera prietenei mele care o duce mult mai bine decat mine cu noua sa colega de camera.Am batut la usa si le-am gasit pe amandoua in pat vorbind.
-Hei.spun si ma asez pe pat.
-Cum a fost,ti-a spus ceva?ma intreaba Boram curioasa.
-Nu,a stat doar in pat si s-a uitat la ecranul telefonului.spun eu si incep sa ma joc cu degetele.
-La inceput asa sunt si Ha Na si Seung Gi,dar dupa doua zile sau poate chiar mai devreme...sa fii cu ochii in patru.ma sfatuieste Sung Yeon.
-Nu mie frica de ele.spun serioasa si ma trantesc in pat pe spate.
-Woo Jin si Jason au plecat?schimba Boram subiectul.
-Da,au spus ca se duc in curtea scolii.
-Hai si noi,doar nu o sa stam toata ziua in camera asta?propun eu.
-Bine.spun in cor.
Am trecut pe langa mai multe coridoare pana am ajuns la iesirea din scoala.Am deschis usa,vantul rece de toamna lovinduma in fata.
-Hai sa va arat imprejurarile,vreti?
-Normal!spun eu entuziasmata,Boram aproband cu o miscare de cap.
-Aici este centrul curtii,aici ne adunam in fiecare pauza si cantam,ne jucam sau repetam.spune Sung Yeon si ne arata mai multe bancute asezate in cerc.
-Wow,locul asta chiar e mare!observa Boram.
-Mda,dar asta este doar o parte.
-Aici este gradina,aici copii vin sa se relaxeze citind o carte,ascultand muzica si chestii din astea.spune si ne arata un teren imens plin de verdeata,unde erau pe ici pe colo copaci fructiferi sau tei.
-Clar asta e locul perfect!afirm eu.
-Aici copii vin de obicei seara,dar nu foarte multi ca sa vada stelele.Acesta este locul meu preferat din toata scoala in afara de sala de muzica.spune Sung Yeon cand ajungem pe acoperisul scolii.
-Este foarte frumos,abea astept sa vin sa vad stelele seara!
-Haideti sa va fac si un scurt tur al scolii.
Spunr si ne trage de mana pe scari pana in holul principal.
-Cantina,deja stiti unde este,sa va arat camerele de muzica si cele de antrenamente,apoi sa va arat sala de festivitati.spune Sung Yeon entuziasmata.
-Ok,ok,iao usor.spun eu putin amuzata.
-Pai majoritate salilor de muzica sunt pe culoarul asta,iar cele de antrenamente pe culoarul acela.spune si ne arata doua culoare lungi care aveau de o parte si de alta cate 3 sali.
-Sala de festivitati este in corpul B.
Spune si ne face semn sa o urmam.Trecem pe langa mai multe coridoare pana ajungem in dreptul unuia mai lung decat celelalte,alb tot.Strabatem culoarul pana ajungem in dreptul unor scari care duceau la o usa de termopan.Am urcat si scarile si cand am trecut de usa am ajuns pe un hol mic,care avea in fata o usa.Am intrat pe usa aceea si am ajuns intr-o camera cu multe scaune,doua mese si o scena uriasa.Peretii ei erau vopsiti in culori de alb si roz pal,iar in unele locuri erau picturi,ca cele in vitraliu.
-Aceasta este sala de festivitati.
-Wow!spunem si eu si Boram deodata.
-Este foarte mare!exclama Boram.
-Cam asta este scoala,banuiesc ca clasele le-ati vazut.Apropo in ce clasa sunteti.
-In...clasa...in clasa speciala...spun in timp ce imi pun mana la ceafa.
-Oh...eu sunt in clasa B2.
-Nu este departe de clasa noastra!observa Boram.
In timp ce Sung Yeon ne prezenta scoala,afara s-a inserat.Am iesit pe acoperisul cladirii si am privit cerul plin de stele povestind diferite chestii.Parea ca o cunosc de-o viata pe Sung Yeon,desi ne cunosteam de cateva ore.Ne-a spus ca mama ei a murit acum 3 ani,intr-un accident de masina,ca mai are un frate mai mic Jin Jook,si multe alte lucruri.Am stat la povesti timp de o ora si jumatate.Dupa ce a inceput sa se racoreasca,am decis sa mergem fiecare la ea in camera,inainte sa se dea stingerea.
-Noapte buna!le spun lui Boram si Sung Yeon in timp ce ma indrept spre camera mea facandule cu mana.
-Noapte buna!imi raspund ele si intra in camera.
Cand am intrat si eu inauntru,am crezut ca Young Mi nu este in camera,asa ca din curiozitate am vrut sa vad ce se afla intr-o cutie micuta bleo-marin ascunsa sub patul ei.Am vazuto din greseala cand mi-am pus bagajele pe pat.Cand am deschis cutia am auzit niste pasi dinspre baie,asa ca am bagat cutiuta sub perna si m-am ridicat.Din baie a iesit colega mea de camera care mi-a aruncat o privire ucigatoare.
-Hey,nu am observat lumina aprinsa la baie.spun ca si cum nu s-ar fii intamplat nimic.
Hey,am postat si eu dupa o suta de ani :))).Multumesc mult pentru cele o mie de vizualizari,sunteti cei mai tari!
Paste fericit!^^Va pwp :*
CITEȘTI
Povestea unui star
General FictionCe se intampla cand Nana reuseste sa intre in scoala visurilor ei? Va reusi sa isi indeplineasca visul? Cum se descurca cu scorpiile scolii? Se complica lucrurile cu un anonim prin preajma? Afla toate acestea in Povestea unui star